Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maaseutu elää omaa todellisuuttaan

Vierailija
09.02.2019 |

Jos vertaa Stadiin, niin siellä ei ole asiat kunnossa, kaupungistumisen pitää näkyä selvemmin. Ainoa paikka missä se näkyy on koulut ja nuoret, mutta ihmisten käytöstapojen tulee muuttua

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Mikäs maailman napa ja esimerkkikaupunki se stadi nyt sitten on?

Maassamme on paljon kaupunkeja, Helsinki vain yksi niiden joukossa. Meinaatkos, että muissa kaupungeissakin on vikaa ja se ihana stadi on ylivertaisesti paras?

Olen syntynyt siellä stadissa 1964, kansakoulunikin siellä kävin. Yhdeksääkymmentä käyvä isäni asuu siellä ihanassa stadissa ja se on ainoa syy, miksi sinne menen käymään. Onneksi rakensimme mieheni kanssa talon maaseudun rauhaan 1989, täällä on hyvä olla ja tilaa hengittää.

Vierailija
2/2 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä olen kanssasi samaa mieltä: "Jos vertaa Stadiin, niin siellä ei ole asiat kunnossa, kaupungistumisen pitää näkyä selvemmin."

Helsingissä asiat eivät todellakaan ole kunnossa! Siellä työttömyysprosentti on suurempi kuin monessa maalaiskunnassa ja asumistukea suorastaan syydetään sinne, että saadaan ihmiset asumaan pääkaupungissa. Uudenmaan maanviljelijät saavat paljon vähemmän tukieuroja kuin helsinkiläiset saavat asumistukea! Tähän pitää tulla muutos!

Kaupungissa tuottavuutta pitää nostaa, tehdä enemmän töitä, olla ahkerampia ja oppia, että ei aina voida olettaa, että joku muu hoitaa asiat. Lapiot käteen ja lunta luomaan, kantamaan hiekkaa jalkakäytäville, kerääämään koiranpaskoja jne. eikä odottamaan, että kaupungistuminen jotenkin tulee sinne. Itse se pitää tehdä rakentamalla lisää kerrostaloja puistoihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla