Miehen ratkaisu parisuhdeongelmaan
Parisuhteessa on ollut vakavia vaikeuksia. Yhtenä ongelmaisena osa-alueena on sek*i. En koe saaneeni kuin painostusta ja kiristystoimenpiteitä osakseni enää pitkään aikaan. Seurauksena ei haluta. Ja haluamattomuuteni seurauksena mies kuulemma haluaa erota. Ihan ok, ymmärrän. Voi olla ainoa ratkaisu.
Mutta.
Hän ei kumminkaan kuulemma ole varma eroasiasta ja tahtoo minun ratkaisevan ongelman. Toivoin ratkaisun lähtevän siitä, että minullakin olisi hyvä olla suhteessa ja myös sängyssä. Mutta miehellä oli muuta mielessä:
"Mun mielestä meidän pitäis panna neljä kertaa viikossa ja sun näytellä, että susta tuntuu hyvältä. Näyttelisit sit niin hyvin, että musta tuntuis siltä, että haluisit oikeesti, ni ei vaan v*tuttas panna sua."
Ja tämän sanoi ihan täysin aikuinen mies. 😑
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Miehesi haluaa sinua. Ole siitä onnellinen. Itse naisena haluaisin joka, päivä ja kerjäten saan 2-3 kertaa kuukaudessa.
Tuntuu, ettei hän halua minua, vaan pääosan esittäjän niihin ennalta miettimiinsä valmiisiin rooleihin. Persoonaani ei niissä mittelöissä kaivata, vaan se joku fantasiahahmo. Todellisuus ja odotukset eivät kohtaa ja se satuttaa molempia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"Mun mielestä meidän pitäis panna neljä kertaa viikossa ja sun näytellä, että susta tuntuu hyvältä. Näyttelisit sit niin hyvin, että musta tuntuis siltä, että haluisit oikeesti, ni ei vaan v*tuttas panna sua."
en ole kuule ollenkaan varma, et kannattaako sun vaivautua noin m*lkun "miehen" takia.
Jos suhteesta loppuu seksi, suhdekin yleensä loppuu.
Jokin syy siinä on, että sinua ei tee mieli harrastaa paljon seksiä miehesi kanssa. Eli mies muuttui epäviehättäväksi.
Ja nyt mies vaatimalla vaatii sitä kadonnutta seksiä, ja kerta seksuaalista viehätystä ei voi neuvotella... niin tässä tulos. Ero.
Vierailija kirjoitti:
Jos suhteesta loppuu seksi, suhdekin yleensä loppuu.
Jokin syy siinä on, että sinua ei tee mieli harrastaa paljon seksiä miehesi kanssa. Eli mies muuttui epäviehättäväksi.
Ja nyt mies vaatimalla vaatii sitä kadonnutta seksiä, ja kerta seksuaalista viehätystä ei voi neuvotella... niin tässä tulos. Ero.
Olisin halunnut haluta häntä. Se taas olisi vaatinut minunkin toiveideni täyttymistä edes joskus. Olen niitä tyyppejä, joista on mukava ilahduttaa toisia, mutta silläkin hommalla on näköjään rajat, ellen saa vastineeksi huomiointia itsellenikin.
Miehelle kehittyi jännä käsitys, että jos kerran on tarjolla jotain ekstraa, tulisi sitä saada jatkossa aina. Perussettiä siis, kiva, jatketaan näin ja keksi jotain lisääkin! Kävi jossain kohtaa melko raskaaksi. Samaan aikaan hän perusteli, ettei voi olla minun vuoroni saada haluamaani, kun hän ei kerran saanut täsmälleen oikeanlaista seksiä vuorollaan.
Millähän vuorolla? Minä kun ajattelin seksin ja monen muunkin kivan olevan yhteistä. Mutta hän näkee oikeasti, että tänään on "hänen vuoronsa saada seksiä".
Ap
Tuohon viimeiseen AP:n kommenttiin olisi kiva kuulla lisää, että mitä kaikkea tarkoitat extralla?
Tyyliin suuseksiä puolin ja toisin, anaaliseksiä?
"Samaan aikaan hän perusteli, ettei voi olla minun vuoroni saada haluamaani, kun hän ei kerran saanut täsmälleen oikeanlaista seksiä vuorollaan."
Hmmm, eli tyyliin suihinottoa vaatii siitä että nuolee sinua?
Vai ymmärränkö väärin.
Jos ymmärsin oikein, niin onpa seksi liian "neuvottelumaista". Intohimoa ei voi neuvotella, sitä on tai ei. Ja silloin seksi ei ole tällaista neuvottelua vaan sitä kiihkeää himoa tapahtuu ja molemmat nuolee toisensa joka senttejä & "no holes barred".
Mies vain vaihtoon ja aitoa intohimoa etsintään, olisi minun neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi haluaa sinua. Ole siitä onnellinen. Itse naisena haluaisin joka, päivä ja kerjäten saan 2-3 kertaa kuukaudessa.
Tuntuu, ettei hän halua minua, vaan pääosan esittäjän niihin ennalta miettimiinsä valmiisiin rooleihin. Persoonaani ei niissä mittelöissä kaivata, vaan se joku fantasiahahmo. Todellisuus ja odotukset eivät kohtaa ja se satuttaa molempia.
Ap
Monet parit harrastaa roolipeliä makuuhuoneessa. Tuo uutta potkua seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon viimeiseen AP:n kommenttiin olisi kiva kuulla lisää, että mitä kaikkea tarkoitat extralla?
"Samaan aikaan hän perusteli, ettei voi olla minun vuoroni saada haluamaani, kun hän ei kerran saanut täsmälleen oikeanlaista seksiä vuorollaan."
Vai ymmärränkö väärin.
Jos ymmärsin oikein, niin onpa seksi liian "neuvottelumaista". Intohimoa ei voi neuvotella, sitä on tai ei. Ja silloin seksi ei ole tällaista neuvottelua vaan sitä kiihkeää himoa tapahtuu ja molemmat nuolee toisensa joka senttejä & "no holes barred".
"Kun asiat vaan tapahtuu..."
Todellisuudessa mies pistää ne tapahtumaan, näkee vaivaa sen eteen. Tai nainen, mutta yleensä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vai ymmärränkö väärin.
Extra tarkoittaa ihan monipuolisia juttuja. Siis tyyliin "toteutan viimeisen päälle jonkin hänen pitkäaikaisen fantasiansa ja venytän omia rajojani ihan hänen mielikseen, vaikka joudun epämukavuusalueelleni". Jatkossa olisi pitänyt ottaa kys. puuha arkiseksilistalle, kun "pystyithän sää, vaikka oot sanonut, ettei oo sun juttu". Ja kun en seuraavalla kerralla tehnyt samaa tai parempaa, sain noottia. Kuulemma, jos olisin x kertaa suostunut iloisesti, olisin saanut vuorollani jotain, mitä haluan. Mutta damn, ei mennyt oikein - vuoro ei vaihdukaan.
Enkä oikein oppinut siihen, että tilaisin vaikka ti iltana muuvit a-d ja mies sitten tekisi ne vaikka su minulle. Pitsan osaan tilata tietyillä täytteillä, seksini haluaisin hetkessä ja fiiliksen mukaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Monet parit harrastaa roolipeliä makuuhuoneessa. Tuo uutta potkua seksiin.
Tuo kyllä, mutta niiden on syytä kutkutella molempia. Ollaan kokeiltu.
Ap
Itsekäs äijä, pistä kiertoon. Ei elämäänsä tartte tollasille uhrata.
No ei parisuhdettani ainakaan täällä tunnisteta, kun ei sen olemassaoloonkaan uskota. Silti löytyy samantapaisia asioita kokeneita, kiitos niiden jakamisesta.
Jollekulle tarvitsevaiselle vapautuu täältä hyvin seksiorientoitunut mies, onnea jahtiin! Jokuhan hänellekin on se oikea.
Ap