IL: Unelmahäissä seksitappelu - tulinen lohjalainen morsian: ”Antaisit v*ttu useammin!”
– Aina kun sä saat ku##ia sä oot niin vi#un vihainen! Askokin korottaa ääntään.
– Paskat! Sä annat liian harvoin. Antaisit vi##u useammin! morsian pauhaa.
Kommentit (55)
Nää on vuoden ollu yhdessä ja puhuvat toisilleen noin törkeesti. Todellinen unelmahääpari, huh huh.
Nyt ehdit mies paeta, kun lapsia ei ehkä vielä ole. Mene!
Joskus toivois todella että nää tyypit olis käsikirjoitettuja hahmoja jotka vaan näyttelee roolinsa hyvin. Tällaista kielenkäyttöäkö joutuu joutuu heidän lapset kotona kuulemaan? Temperamentin piikkiin laittaa morsian järkyn käyttäytymisensä. Kauheaa käytöstä.
Mulle tuli ton mainoksesta kyllä hyvä mieli. Hyvinkin värikkäiden kirosanojen lusäks puhuivat todella kauniisti toisistaan. Mies kuvaili naista, että tämä on parhaimmillaan aina jne. Toki ikävä jos lapset joutuu kovasti kuulemaan rumaa kielenkäyttöä mut muutoin tuntuu pari hyvin rakastuneelta, ja osaavat osoittaa sen toisilleen. Ei kaililla toimi se hali hali, pus pus hani -meininki.
Kaikki noi hääparit on wt. Ei yhtään fiksua tai koulutettua paria....
Ohjelman nimi pitäisi olla "Myötähäpeää aiheuttavat WT-häät".
Morsiamet ovat lähes järjestään räväkämpiä tapauksia tässä.
Hahhah.
Tatuoitu.
Lävistetty.
Kananpeffa tukka vihreällä värillä.
Mitä voi muuta odottaa, kuin että WT loistaa.
Ikävää että tuota showta seuraa 4 lasta kotona.
Amerikkalaista meininkiä, aina pitää olla jotain draamaa, kullanhuuhdontalaitehirviö ylikuumenee, tai kaivinkoneen tela leviää, tai kun punnitaan löydetty kulta, kaataminen kiposta toiseen kestää jotain tunnin (ohjelma Kultakuume).
Morsianhan komentaa omaa värkkiään. Ei se miehelle huuda 😀
Voi mies-ressukkaa.
En yhtään ihmettelis jos morsian käy fyysisesti päälle :(
No nämähän on suomalaiset unelmahäät.
Käytös on mitä on, mutta mua oksettaa jatkuva ulkonäön arvostelu. Kenelle se kuuluu jos toinen tykkää tietynlaisesta tyylistä? Ja miten tuon morsiamen ulkonäkö oli edes olennaisin asia tässä?
Vierailija kirjoitti:
Käytös on mitä on, mutta mua oksettaa jatkuva ulkonäön arvostelu. Kenelle se kuuluu jos toinen tykkää tietynlaisesta tyylistä? Ja miten tuon morsiamen ulkonäkö oli edes olennaisin asia tässä?
Ehkä nämä arvostelijat kuvittelee itse olevansa jotenkin parempia ja sivistyneempiä, mutta monesti asia on juurikin toisinpäin. Ihmisellä, jolla on hyvä olla itsensä kanssa ei koskaan arvostele toisen ulkonäköä.
Lapset tässä käy sääliksi, mies on aikuinen ja voi lähteä, mutta lapset eivät voi vanhempiaan valita ja heitä on pakko kestää vähintään täysi-ikäisyyteen asti. Ja mies toki puhuu myös aika rumasti, mutta kyllä nainen taitaa viedä voiton tässä tapauksessa.
Oletteko muuten huomanneet, että hyvin usein juurikin nämä "temperamenttiset" ihmiset puhuvat hirveän rumasti ja räävittömästi muille, kuten tämäkin morsian? En käsitä, että eivätkö he ihan oikeasti ymmärrä olevansa äärimmäisen huonokäytöksisiä, vai eikö heitä vain kiinnosta ja käyttävät temperamenttia tekosyynä.
Minäkin olen temperamenttinen ihminen, tulistun helposti ja pienistä asioista, mutta en käyttäydy noin. Kiehun sisäisesti ja joskus saatan ärähtää miehelle, jos asia on todella raivostuttava. Ei tulisi silti mieleenkään käyttäytyä noin, varsinkaan lasten kuullen, johan siinä perusturvallisuuden tunnekin järkkyy lapsilla. Aikuinen ihminen osaa hillitä itsensä ja miettiä muitakin. Tai siis pitäisi osata.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah.
Tatuoitu.
Lävistetty.
Kananpeffa tukka vihreällä värillä.Mitä voi muuta odottaa, kuin että WT loistaa.
Ikävää että tuota showta seuraa 4 lasta kotona.
Oikeastaan tyypillinen tilanne beta-vässykälle. Pakko ottaa tuollainen joka saralla markkina-arvoaan itse polkenut kiroileva siili. Mies on kuitenkin asiallisen näköinen, mutta ei komea ja vaalea. Mgtow:ista olisi hyötyä reppanalle.
linkki
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/03278db7-d963-4c6d-85c4-7cb79f6…