Minkä ikäisenä olet saanut parasta seksiä?
Minulla ainakin iän myötä vaan parantunut..samaten miesten iän karttuessa olen huomannut että miehet uskaltavat tehdä enemmän ja itse uskaltaa enemmän ja tietää mistä tykkää..ei ole ikävä kaksikymppisen vuosia, kun nyt on ihan eri siinä miten uskaltaa heittäytyä tilanteeseen ja pyytää/näyttää miehelle mitä haluaa. Olen yli 30, miehet ovat 4 kpl olleet n. 40 ja herran jumala niillä on taito hyppysissä, eri tavalla kuin 25 v. jotka laukeavat heti ja osaavat vaan sisään-ulos liikkeen.
Kommentit (10)
Mistä sen etukäteen tietää? Iän myötä kyllä osaa itse paremmin nauttia.
Ei kai etukäteen, mutta jälkikäteis -arviontina :D?
Olen 51 ja koko ajan paranee. Selkeä muutos tapahtui ekan synnytyksen jälkeen. Sitä ennen aina vain sattui. Nyt kolme synnytystä takana, lapset isoja ja seksi maistuu aina vain paremmin. Sama mies ollut 28v.
45-v eli nyt. Saman miehen kanssa 22 vuotta. Koko ajan paranee. Sain vähän aikaa sitten ensimmäisen emätinorgasmin ja myös pelkästään rintoja hieromalla. En vaihtaisi ikinä nuoruuden seksiin enkä sen aikaisiin nuoriin kumppaneihin. Seksi alkoi tuntua paremmalta lasten (2) synnyttämisen jälkeen vähän päälle kolmekymppisenä.
Iän myötä paranee. Mies alkaa olla kokeneempi ja itsevarmempi. Ihanaa.
Jotenkin ällöttää teidän ihanat seksiasianne. Eikö mitään voi pitää omana tietonaan?
Ällöttää katsoa kaikkia rintojansa esiin tuovia akkojakin. Ette ole kauniita.
Parikymppisenä. Miehet olivat aina pari vuotta vanhempia. Nyt olen 32.