Älä piipahda työssäkäyvän luona sunnuntai aamuna
Koska teen viikot erittäin rasittavaa työtä ja haluan levätä sunnuntai aamut aivan rauhassa en passata sinua.
Kommentit (10)
Joo, just näin. Ja minä en halua vieraita ikinä, en pyhänä enkä arkena. Ei kiitos. Ja sitäpaitsi mun mielestä kylässä istumiset on ihan last season. Aivan typerää länkyttää vieraitten kans ja tuijotella kahvikuppeja jne.
Joo ei, älä tule sunnuntaiaamuna. Äläkä lauantaiaamuna. Äläkä oikeastaan muulloinkaan ilman että ilmoitat etukäteen, saatetaan nimittäin lasten kanssa olla vaikka jo lauantai-iltapäivällä saunanraikkaina kirjaa lukemassa, jos ollaan oltu hiihtämässä aamupäivä. Silloin ei todellakaan kaivata muuta kuin sohvaa, takkatulta, herkkuja ja kirjoja / leffaa.
Älä piipahda muulloinkaan ellei vierailua ole etukäteen sovittu. Jos mulle tulis yllätysvieraita niin koko viikon aikataulu menisi sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Aamu ei ole vierailuaikana mitenkään hääppöinen.
Miksi ei? Minusta on kiva miehen ja lasten kanssa mennä kaverille kylään ihan aamusta. No ennen yhdeksää ei mennä ja kiva turista siinä virkeänä!
Minulle saa tulla! Keitetään kahavit yhesä.
Muistan kun sain esikoisen joka vauvana ensalkuun valvoi yöt. mulla oli kaveri joka innokkaana tuli klo 9 rimputteleen ovikelloa. Eikä ymmärtäny ollenkaan kun sanoin että väsyttää kun oon valvonu aamuyöhön vauvan kanssa. Seuraavana aamuna tuli taas klo 9!!
En tietenkään piipahda. Keskivertosuomalainen ei halua nähdä ketään koskaan. Puolison ja/tai lasten kanssa nyhjätään kaikki vapaa-aika. Lasten aikuistuttua havahdutaan yksinäisyyteen ja itketään kuolleiden sosiaalisten suhteiden perään.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun sain esikoisen joka vauvana ensalkuun valvoi yöt. mulla oli kaveri joka innokkaana tuli klo 9 rimputteleen ovikelloa. Eikä ymmärtäny ollenkaan kun sanoin että väsyttää kun oon valvonu aamuyöhön vauvan kanssa. Seuraavana aamuna tuli taas klo 9!!
Oiskohan se piristänyt sinua kun olisit juonut kahvit ja jutellut kaverisi kanssa? Aika omituisia ihmiset ovat jos eivät halua käynnistää päiväänsä sosiaalisesti ja olla virkeitä!
Vierailija kirjoitti:
Minulle saa tulla! Keitetään kahavit yhesä.
Kahavit josaki päin Oulusa?
Aamu ei ole vierailuaikana mitenkään hääppöinen.