Ex on velkaa 500€
Nyt kaivataan neuvoja!
Ex on minulle velkaa tuon 500€ yhteisistä vuokrakuluista ja lupasi maksaa, kun hänen taloudellinen tilanteensa on parempi. No muutaman kerran kun perään kyselin, lupasi tammikuussa varmasti maksaa. Minulla on whatsapp viestit tallessa aiheesta. Kävi kuitenkin niin, että hän esti minut sosiaalisessa mediassa eikä vastaa puheluihin. Otin jopa yhteyttä nykyiseen tyttöystävään, joka ei ole myöskään vastannut. En tiedä missä ex nykyään asuu, niin en voi käydä ovella koputtelemassa.
Ideoikaapa tänne tapoja, millä saada exään yhteys ja millä keinoin saada hänet maksamaan velkansa! Onko mitään virallista tahoa, joka voisi auttaa tilanteessa? En todellakaan haluaisi vaan luovuttaa, kyseessä kuitenkin aika iso summa. Ja tiedän että olin hölmö kun menin lainaamaan rahaa, en vain voinut jättää toista pulaan asian kanssa silloin.
Kommentit (25)
Jotenkin tulee mieleen oma exä, Kun potkin hänet pihalle 10kk suhteen jälkeen. Hän maksoi" useasti velkansa ja kas kummaa ikinä ei oo rahoja tullut. Pankissa kuulemma vika. Joo onhan se pankin vika jos tilillä 0€ ja päässä k*sta. Pokkaa oli kuitenkin hänelle vinkua takaisin noin vuoden verran. Jostain kumman syystä en huolinut.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulee mieleen oma exä, Kun potkin hänet pihalle 10kk suhteen jälkeen. Hän maksoi" useasti velkansa ja kas kummaa ikinä ei oo rahoja tullut. Pankissa kuulemma vika. Joo onhan se pankin vika jos tilillä 0€ ja päässä k*sta. Pokkaa oli kuitenkin hänelle vinkua takaisin noin vuoden verran. Jostain kumman syystä en huolinut.
Voi ei mikä tyyppi... et varmaan rahoja saanut ikinä? Tosi harmillista :/
Ap
Ja ihan tiedoksi kaikille, että olin itse tuohon aikaan opiskelija. Että en sen suurempia summia tienannut.
Ap