Ainoa kiva asia viikonlopuissa on..
..se ettei herätyskello herätä aamulla klo05.45. Mitä muuta kivaa viikonlopuissa on?
Ainoana ohjelmana ruokakaupassa käyminen ja syöminen. Ruvennut ahdistamaan nyt tämän vuoden puolella aivan hirveästi tämä eläminen, pelkkää työtä ja suorittamista, velvollisuuksia päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen. Voi kun olisi jotakin "spessua" joskus mitä odottaa mutta ei niin ei. Rahatilannekin estää sen ja juu vaikka töissä käy ja selkänahka rullalla sitäkin tekee kun kaikki mehut viedään. Väsyttää ihan jumalattomasti koko ajan.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mites jos hankkisit jonkin kotieläimen?
Jeesus. Luin tämän nopeasti "Mites jos hakkaisit jonkin kotieläimen" ja ajattelin että sairasta porukkaa. Mitä se kertoo aivoistani että edes tulee tulee tuollaista mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Asuvatko lapset muualla? Eikö heistäkään ole seuraa? Oma 19 -vuotiaani on todella hauskaa seuraa. Käymme yhdessä kahvilla, tai keitämme hänen tai meidän luonamme kahvia ja höpöttelemme tuntikausia.
Olet ilmeisesti nainen ja lapsesi on tyttö? Juuri tuosta syystä olisin halunnut tyttären. Niin rakkaita kuin omat poikani ovatkin, ei heistä juuri juttu-, shoppailu- tai sisustusseuraa saa, heitä kiinnostaa aivan muut jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuvatko lapset muualla? Eikö heistäkään ole seuraa? Oma 19 -vuotiaani on todella hauskaa seuraa. Käymme yhdessä kahvilla, tai keitämme hänen tai meidän luonamme kahvia ja höpöttelemme tuntikausia.
Olet ilmeisesti nainen ja lapsesi on tyttö? Juuri tuosta syystä olisin halunnut tyttären. Niin rakkaita kuin omat poikani ovatkin, ei heistä juuri juttu-, shoppailu- tai sisustusseuraa saa, heitä kiinnostaa aivan muut jutut.
Ei ole, vaan poika. Meillä on samanlainen huumori ja olemme aina olleet hyvin läheisiä. Olen aina ollut kiinnostunut asioistaan ja onneksi hän ei ole kokenut sitä ahdistavaksi. välimme ovat hyvin mutkattomat.
Viikonloppu ahdistaa just siks että silloin on aikaa huomata miten tylsää oma elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä. Isot lapset, siisti koti, vapaus tehdä mitä haluaa. Omat lapseni kymmenen vuotta nuorempia ja unelmoin ajasta kun he ovat lentäneet pesästä.
On todennäköistä, että lasten lennettyä pesästä muistelet kaiholla aikaa, kun ne olivat vielä kotona.
Onnelliset ihmiset osaavat usein olla onnellisia suurimman osan aikaa elämästään.
Minusta viikonloput ja lomat ovat ihmisen parasta aikaa. Aamulla saa nukkua pitkään ja syödä rauhassa aamupalan. Sitten vähän palstailua ja tv:n katselua. Iltapäivällä ulkoilua, shoppailua ja vaikka museokäynti.
Illalla hyvää ruokaa, ystävien tapaamista tai vaikka piipahdus leffaan tai yökerhoon. Ja ainahan voi käydä viikonloppureissussa ulkomailla tai vaikka laivalla. Vain mielikuvitus on rajana.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ole intiimejä iltoja ollut vuosiin. Enkä usko että enää ikinä tuleekaan. Lapsillani on oma elämänsä ja menonsa. Nuoremmallakin joka vielä asuu kotona.
Ap
Voisiko sitä suhdetta yrittää piristää jotenkin?
Miten meni viikonloppu? En käynyt ulkona kertaakaan ja ruokaa tilasin kotiin. En jaksanu ees siivota, kuuntelin musaa vain ja luin palstaa. Telkkuakaan ei enää ole.
Kurja juttu tuollainen alakulo. Itse olen 39 v. Epäsäännöllisen vuorotyön vuoksi vapaat viikonloput on harvinaisia. Lapset teinejä. Miesystävä minulla on jonka kanssa suunniteltu konserttireissu. Työporukan kanssa on tulossa bileet. Laihdutusprojekti menossa, jonka tuloksia odotan. Ystäviäkin olen onnistunut saamaan. Elämä on mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Parasta viikonlopussa on nukkuminen!
Olishan se ellei siitä tulis joka kerta kunnon päänsärky. Mun on herättävä ennen klo 8 viimeistään tästä syystä.
Oon 35v mies eikä mullakaan ole mitään tekemistä viikonloppuisin. Arki-illat menee televisiota katsellessa ja viikonloput pyöriessä jossain ostoskeskuksissa kun ei muutakaan keksi.
Menisin mieluusti vaikka pyöräilemään, ajelemaan autolla tai moottoripyörällä mutta kun katson ulos niin räntää tulee ja on muutenkin harmaata. Masentavaa. Ja tätähän se on puolet vuodesta.
Mulla olis rahaakin tehdä asioita mutta kun ei vaan kiinnosta mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta viikonlopussa on nukkuminen!
Olishan se ellei siitä tulis joka kerta kunnon päänsärky. Mun on herättävä ennen klo 8 viimeistään tästä syystä.
Oon 35v mies eikä mullakaan ole mitään tekemistä viikonloppuisin. Arki-illat menee televisiota katsellessa ja viikonloput pyöriessä jossain ostoskeskuksissa kun ei muutakaan keksi.
Menisin mieluusti vaikka pyöräilemään, ajelemaan autolla tai moottoripyörällä mutta kun katson ulos niin räntää tulee ja on muutenkin harmaata. Masentavaa. Ja tätähän se on puolet vuodesta.
Mulla olis rahaakin tehdä asioita mutta kun ei vaan kiinnosta mikään.
Vastaan itselleni. Muistan kun joskus vuosia sitten keskustelin työkavereiden kanssa aiheesta. Ymmärrystä ei heiltä juuri herunut. Kun kysyin mitä he sitten tekevät viikonloppuna, eräskin kertoi käyvänsä kuntosalilla. No ok, saahan siihenkin sen kaksi tuntia menemään. Mitään sen kummempaa tekemistä ei heilläkään tuntunut lopulta olevan. Eivät kuitenkaan kokeneet että ei olisi mitään tekemistä.
Käsittämätöntä. Isot lapset, siisti koti, vapaus tehdä mitä haluaa. Omat lapseni kymmenen vuotta nuorempia ja unelmoin ajasta kun he ovat lentäneet pesästä.