Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle tarjottu työtä ulkomailla

Vierailija
08.02.2019 |

Palkka 7000e kuussa + huomattava tuki asumiseen, joka suurkaupungissa on kallista.
Itse en lähtisi mukaan koko ajaksi, toki kävisin olemassa esim. muutaman viikon kerrallaan.
Miten itse tekisitte?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut kaks kertaa sama tilanne ja kummallakaan kerralla ei olla lähdetty. Jos kolmas kerta tulee niin ehkä mies voisi lähteä ja mä jäisin pyörittämään arkea. Viimeksi kun mulle tarjottiin mahdollisuutta lähteä mietin jonkin aikaa ja tulin siihen tulokseen että yksin maailmalla ja lapset kotona miehen kanssa ei ole sen rahan ja duunin arvoista.

Vierailija
22/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku edes miettii tuommoista. Tietenki mies menee sinne ,löytää paremman nuoren timmin naisen sieltä ja alottaa uuden elämän. Mahtavaa.

Alottaja saa sen vanhan rakin.

No ei se mies vahtimalla pysy sen enempää uskollisena, jos ei ole pysyäkseen. Mieluummin siis koira, joka rakastaa ap:ta uskollisena ystävänä, kuin mies, joka heti karkaa uuden naisen matkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta huvittunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan lapset laittaa miehen mukaan, jos haluaa näille kokemuksia ulkomailla asumisesta. Itse en uskaltaisi luopua vakityöstä, mutta jos työpaikan saaminen olisi varmaa, voisin lähteäkin. Muussa tapauksessa vain kyläilisin miehen luona.

Tässäpä hienoa arkipäivän realismia. 😂

Miten niin? Jos nainen muuttaa ulkomaille lasten kanssa, niin luulisi sen onnistuvan mieheltäkin. Etäsuhteita nyt on ollut maailman sivu ja on vastakin.

Harva nainen muuttaa yksin ulkomaille lasten kanssa.

Vierailija
24/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu maasta. Jos on prostituution maa, niin pettämiseksi menee 100%. Tiedän firmakuviot ulkomailla.

Vai riippuisiko siitä miehestä? Kyllä pettäjä pettää vaikka Vatikaanissa. Ihan kuin miehet olisivat jotain kakkosluokan ihmisiä vailla mitään järkeä ja itsehillintää.

Vierailija
25/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan lapset laittaa miehen mukaan, jos haluaa näille kokemuksia ulkomailla asumisesta. Itse en uskaltaisi luopua vakityöstä, mutta jos työpaikan saaminen olisi varmaa, voisin lähteäkin. Muussa tapauksessa vain kyläilisin miehen luona.

Hellan ääreltä mamma vastaamassa vai? Ei kaikkien parisuhteissa vain äiti huolehdi lapsista. Jos molemmat vanhemmat käyvät töissä, niin kumpi vain voi ottaa lapset luokseen. Samahan se on.

Vierailija
26/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joku Chad panee sua Suomessa samalla kun mies huhkii ulkomailla perheellenne.

Nice.

Mies voi perua reissun ja jäädä Suomeen, jos noin paljon pelottaa.

Vierailija
27/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene autolla koiran kanssa.

Ei ole mahdollista.

ap

Vierailija
28/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Jos nainen muuttaa ulkomaille lasten kanssa, niin luulisi sen onnistuvan mieheltäkin. Etäsuhteita nyt on ollut maailman sivu ja on vastakin.

Sellaistakin tapahtuu.

Vierailija
29/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut kaks kertaa sama tilanne ja kummallakaan kerralla ei olla lähdetty. Jos kolmas kerta tulee niin ehkä mies voisi lähteä ja mä jäisin pyörittämään arkea. Viimeksi kun mulle tarjottiin mahdollisuutta lähteä mietin jonkin aikaa ja tulin siihen tulokseen että yksin maailmalla ja lapset kotona miehen kanssa ei ole sen rahan ja duunin arvoista.

Kai tuo riippuu lasten iästäkin. Me ollaan jääty ulkomaille, mutta alkoi siten, että asuttiin erillään puoli vuotta. Minä täällä, perhe Suomessa. Olisi se pidemmän päälle ollut vähän raskasta, mutta varmaan vuosi-puolitoista olisi vielä mennyt erillään, jos loppuaika olisi ollut tiedossa. Siinä pitää kyllä muistaa, että siitä erillään olosta "palautuminenkin" on jonkinlainen prosessi. Kestää kuukausia tottua siihen, että perhe onkin taas yhdessä. 

Vierailija
30/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätetään lapsista puhuminen, kun se ei ole ongelmana tässä ja keskitytään siihen koiraan ja ap:n omaan työtilanteeseen. Onko kyseessä tyyliin Australia, jonne lentäminen ainoa mahdollisuus käytännössä vai tyyliin Sveitsi, jonne saisi koiran laivalla ja autolla? Ei tarvitse tarkkaa maata sanoa, mutta millaiset kulkuyhteydet? Ja pystytkö ottamaan virkavapaata tai eroamaan omasta työstäsi?

Vierailija
31/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu maasta. Jos on prostituution maa, niin pettämiseksi menee 100%. Tiedän firmakuviot ulkomailla.

Vai riippuisiko siitä miehestä? Kyllä pettäjä pettää vaikka Vatikaanissa. Ihan kuin miehet olisivat jotain kakkosluokan ihmisiä vailla mitään järkeä ja itsehillintää.

Toki pahimmissa tapauksissa, mutta usko kun sanon - tilaisuus tekee varkaan suomalaismiehissä. Tämä on nähty lukemattomia kertoja bisnesreissuilla Keski-Euroopassa, Kiinassa, Thaimaassa jne. itse. Suomessa kun ei kuulu kulttuuriin tuoda bisnesten jälkeen naisia käymään, ei ole houkutusta. Mutta Kiinassa esim. kun tapoihin kuuluu että paikalliset ensin juottavat känniin,  ja sitten vielä tuovat viihdyttäjät bisneksien päätteeksi automaattisesti mukaan, se on 99% ajasta ihan normaalia kanssakäymistä josta ei edes voi kieltäytyä. 

Onnea matkaan vaan.

M35, sinkku, nähnyt monta ukkomiestä hommissa työmatkoilla...

Vierailija
32/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaistakin tapahtuu.

Ehkä joku nainen voi ottaa teinin mukaan ulkomaan komennukselle (niinkuin mieskin) mutta ei se ulkomaan keikka onnistu naiseltakaan kahden päiväkoti- tai alakouluikäisen kanssa, vaikka inttäisit mitä.

Vierailija
33/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellan ääreltä mamma vastaamassa vai? Ei kaikkien parisuhteissa vain äiti huolehdi lapsista. Jos molemmat vanhemmat käyvät töissä, niin kumpi vain voi ottaa lapset luokseen. Samahan se on.

Et ole tainnut asua ulkomailla.. ainakaan 3-10-vuotiaiden lasten kanssa.

Vierailija
34/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asunto vuokralle ja vuorotteluvapaata viettämään miehen mukaan? Nykyään maksimi on vain 180 päivää joten puoli vuotta voisi olla jo sen varassa ja palata vaikka kotiin sitten. En irtisanoutuisi omasta hyvästä työstäni ainakaan tuon takia.

Vierailija
35/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut asua ulkomailla.. ainakaan 3-10-vuotiaiden lasten kanssa.

Mistä tuo 3-10-vuotiaiden lasten ikä tuli? Kenen lapsista edes puhut? Et ainakaan ap:n:

Miehelle tarjottu työtä ulkomailla

Palkka 7000e kuussa + huomattava tuki asumiseen, joka suurkaupungissa on kallista.

Itse en lähtisi mukaan koko ajaksi, toki kävisin olemassa esim. muutaman viikon kerrallaan.

Miten itse tekisitte?

Vierailija
36/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira hoitoon niille aikuisille lapsille. Jos oma työtilanteesi antaa myöden vaikka palkattomalla vapaalla,, niin ehdottomasti mukaan.

Vierailija
37/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jätetään lapsista puhuminen, kun se ei ole ongelmana tässä ja keskitytään siihen koiraan ja ap:n omaan työtilanteeseen. Onko kyseessä tyyliin Australia, jonne lentäminen ainoa mahdollisuus käytännössä vai tyyliin Sveitsi, jonne saisi koiran laivalla ja autolla? Ei tarvitse tarkkaa maata sanoa, mutta millaiset kulkuyhteydet? Ja pystytkö ottamaan virkavapaata tai eroamaan omasta työstäsi?

Ei ole Euroopassa. Lentäminen on ainoa mahdollisuus.

Itse olen tällä hetkellä työtön.

Vierailija
38/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt ihan sama ole kuin tasapuolisesti jaettu vanhemmuus tai vaikka vuoroviikot, että lapsilta vaihtuu maa, koti, koulu ja kaverit ja lisäksi toinen vanhemmista poistuu kokonaan arjesta. Ja todennäköisesti olisivat myös hoitajan/au pairin hoivissa suuren osan ajasta.

Mutta tämähän ei koske ap:ta, kun hänen lapsensa ovat jo aikuisia.

Vierailija
39/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti selvittää kohdemaan verotus! 7000palkka saattaa kuulostaa ok:lta, mutta todellisuudessa pieni. Vaikka verot olisivat pienetkin, niin en lähtisi tuolla palkalla.

Vierailija
40/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh...Siis joku piakkoin korkeaan ikäänsä kuoleva elukka päättää missä ja minne mennään? Onko ap naimisissa koiran vai miehen kanssa? Jeesus ap, ota ero ja päästä mies kehittämään uraansa. Kumpaa pa*et, sesseä vai miestäsi?