Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on niin hauska mies!

Vierailija
08.02.2019 |

Vakituiseen kavalkaadiin kuuluu heittää et lapset on tehty naapurin miehen/postinkantajan kanssa.
Ei olis naimisissa enää mutta tuli luvattua valassa että tää katotaan loppuun asti..
Kotiin en tulis jos ois joku muu paikka mihin mennä.
Ahhahaa kun on hauskaa. Aina yhtä hupaisaa!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olenko vaan tosikko kun noi jutut saa mut näkee punaista? Vuodesta toiseen samat jutut.

Vierailija
2/19 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa ainakin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta kuvittele nyt vuodesta toiseen omalle kohdallesi... kerran-kaksi saattaisi naurattaa.

Vierailija
4/19 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin minuakin. Ikävää vaan kun äijää ei naurattanut kun kerroin että hyvä että on tajunnut ettei muksut oo sen tai voisi hankkia oman kodin.

Vierailija
5/19 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin minuakin. Ikävää vaan kun äijää ei naurattanut kun kerroin että hyvä että on tajunnut ettei muksut oo sen tai voisi hankkia oman kodin.

No nyt nauratti mua. Siitäs sai :D

Vierailija
6/19 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta kuvittele nyt vuodesta toiseen omalle kohdallesi... kerran-kaksi saattaisi naurattaa.

Mä tajusin loukkaantua jo ihan ekalla kerralla.. Sen verran on hiekkaa tiellä...

Vierailija
7/19 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on oikeassa?

Vierailija
8/19 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pari kertaa käyty vähän keskustelua siitä, mikä on oikeaa huumoria ja mikä taas silkkaa nälvimistä, koska ollaan molemmat myös silkkaa tyhmyyttämme heitetty jotain ”hauskaa läppää”, joka on loukannut toista.

Nuo on kaikki sanomasi ovat todella alentavia ja pelkkää ilkeilyä, eivät mene enää pskasta vitsistäkään. En kattelis kyllä yhtään tollasta ”vitsi vitsi”-miestä.

Vierailija
9/19 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko kertonut, että mummoni heitti niin pahan läpän, että pizza kutistui olemattomiin?

Vierailija
10/19 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies on oikeassa?

Ikävä kyllä ei ole. Ja saa poistua. Olen esitellyt mistä pääsee ulos.

Vierailija
11/19 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti mikä juntti

Vierailija
12/19 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on pari kertaa käyty vähän keskustelua siitä, mikä on oikeaa huumoria ja mikä taas silkkaa nälvimistä, koska ollaan molemmat myös silkkaa tyhmyyttämme heitetty jotain ”hauskaa läppää”, joka on loukannut toista.

Nuo on kaikki sanomasi ovat todella alentavia ja pelkkää ilkeilyä, eivät mene enää pskasta vitsistäkään. En kattelis kyllä yhtään tollasta ”vitsi vitsi”-miestä.

Nytkin soitti että saako tulla kotiin, kun on vähän pakko kun ei ole muutakaan paikkaa mihin mennä... Hah hah haa! Voi kuinka hassua.

Vierailija
13/19 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, käsi ylös te jotka kuulitte tämän vitsin ensiketaa? Taitaa olla niin, että tämä on kautta aikojen ollut miesten kesken vitsi.

Vierailija
14/19 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siihen mihin ihastut,

siihen vihastut"

Vierailija
15/19 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ap n mies seuraavan kerran esittää tuon lapset postimiehen kanssa-läpän jollekin niin ap voisi jatkaa läppää osoittamalla miestään ja sanomalla 'katsokaa miestäni ja ymmärrätte miksi'. Loukkaukseen loukkauksella....

Vierailija
16/19 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies heitti kans esikoisen jälkeen ton postinjakaja vitsin. Oli ihan pakko kysyä, että hei mäntti ootko koskaan nähnyt meidän postinjakajaa? Se on lähes 60v nainen.

Vierailija
17/19 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silmät niinkuin namilla

ylikerran Jamilla".

Vierailija
18/19 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ap n mies seuraavan kerran esittää tuon lapset postimiehen kanssa-läpän jollekin niin ap voisi jatkaa läppää osoittamalla miestään ja sanomalla 'katsokaa miestäni ja ymmärrätte miksi'. Loukkaukseen loukkauksella....

Joo, olen koittanut sanoa että on se hyvä että on tullut sunkin reppanan tietoon että jaan persettäni ihan estottomasti tua kylillä...

Vierailija
19/19 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies heitti kans esikoisen jälkeen ton postinjakaja vitsin. Oli ihan pakko kysyä, että hei mäntti ootko koskaan nähnyt meidän postinjakajaa? Se on lähes 60v nainen.

Ei kato kun mulle ilmeisesti kelpaa nuohoojasta postinkantajaan ja naapurin ukko on nussutellut loppuun..