Miehelle tarjottu työtä ulkomailla
Palkka 7000e kuussa + huomattava tuki asumiseen, joka suurkaupungissa on kallista.
Itse en lähtisi mukaan koko ajaksi, toki kävisin olemassa esim. muutaman viikon kerrallaan.
Miten itse tekisitte?
Kommentit (63)
Mies oli kaksi vuotta ulkomailla, ja nähtiin kerran kuukaudessa. En halunnut jättää omaa työtäni ja päätin jäädä kotiin.
Jos haluaisi mennä niin menköön. Oma elämä kyllä täällä ni en menisi mukaan.
No olen lähtenyt ja lähtisin uudestaan. Vein myös lapset ja miehen mukana. Ikimuistoisia vuosia ja paljon saivat lapsetkin, mm. loistavan kielitaidon ja kavereita ympäri maailmaa.
Toki asumisen hinta kaikkine kuluineen kannattaa selvittää, esim. sähkölaskut voivat monessa paikassa tulla yllärinä, kun kesällä tarvitsee viilentää ja talvella lämmittää ja talot usein falskaa - riippuen tietty täysin kohteesta. Meillä työnantaja maksoi asumisen kokonaan.
mies lähtisi, jos haluaisi tarjotun kaltaista työtä. Minä lähtisin, jos se sopisi omiin suunnitelmiini ja toiveisiini ja tilanteeseeni. Jollei, tapailisimme viikonloppuisin ja viettäisimme pitempiä jaksoja silloin tällöin toistemme luona.
Ilman muuta kannattaa kokeilla. Varsinkin jos paluun jälkeen ei ole todennäköistä jäädä työttömäksi. Harva jaksaa kovin pitkään työskennellä ulkomailla.
Jätä se sika. Pettää kuitenkin siellä.
Voihan lapset laittaa miehen mukaan, jos haluaa näille kokemuksia ulkomailla asumisesta. Itse en uskaltaisi luopua vakityöstä, mutta jos työpaikan saaminen olisi varmaa, voisin lähteäkin. Muussa tapauksessa vain kyläilisin miehen luona.
Vierailija kirjoitti:
Voihan lapset laittaa miehen mukaan, jos haluaa näille kokemuksia ulkomailla asumisesta. Itse en uskaltaisi luopua vakityöstä, mutta jos työpaikan saaminen olisi varmaa, voisin lähteäkin. Muussa tapauksessa vain kyläilisin miehen luona.
Tässäpä hienoa arkipäivän realismia. 😂
Olen lähtenyt miehen mukaan alle kouluikäisten lasten kanssa vastaavassa tilanteessa, kannatti ehdottomasti. Kaikki riippuu lähtötilanteesta. Jos tuon saman tienaa Suomessakin ja lapset ovat jo kouluikäisiä, niin miettisin toisenkin kerran. Voihan mies lähteä ja sä jäät Suomeen. Paljon vaihtoehtoja!
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä hienoa arkipäivän realismia. 😂
Miten niin? Jos nainen muuttaa ulkomaille lasten kanssa, niin luulisi sen onnistuvan mieheltäkin. Etäsuhteita nyt on ollut maailman sivu ja on vastakin.
Ja joku Chad panee sua Suomessa samalla kun mies huhkii ulkomailla perheellenne.
Nice.
Lapset ovat meillä jo aikuisia, joten meidän ei tarvitse pohtia lapsikysymystä.
Yksi iso syy siihen, miksi minä en lähtisi miehen mukaan, on vanha koiramme, jota ei tosiaankaan laiteta lentokoneen ruumaan tuntikausiksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Yksi iso syy siihen, miksi minä en lähtisi miehen mukaan, on vanha koiramme, jota ei tosiaankaan laiteta lentokoneen ruumaan tuntikausiksi.ap
Jos koiramme olisi vaimolle minua tärkeämpi, ottaisin eron.
Joku raja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi iso syy siihen, miksi minä en lähtisi miehen mukaan, on vanha koiramme, jota ei tosiaankaan laiteta lentokoneen ruumaan tuntikausiksi.ap
Jos koiramme olisi vaimolle minua tärkeämpi, ottaisin eron.
Sen uskon.
Meille molemmille koiramme on rakas ja tärkeä, ja olemme yhtä mieltä tästä asiasta.
ap
Lähtisin. Ottaisin töistä sapattia tai vuorotteluvapaata ja lähtisin.
Lapset mukaan.
Miten joku edes miettii tuommoista. Tietenki mies menee sinne ,löytää paremman nuoren timmin naisen sieltä ja alottaa uuden elämän. Mahtavaa.
Alottaja saa sen vanhan rakin.
Minkä kokoinen koira? Pikkukoira menee matkustamossakin ja iso koira laivalla? Mutta todella hienoa, että ajattelette koiraanne, ettekä hylkää sitä kuin vanhaa rukkasta.
Riippuu maasta. Jos on prostituution maa, niin pettämiseksi menee 100%. Tiedän firmakuviot ulkomailla.
Jos on mahdollista niin eikö tuo kannata kokeilla?