Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelle tarjottu työtä ulkomailla

Vierailija
08.02.2019 |

Palkka 7000e kuussa + huomattava tuki asumiseen, joka suurkaupungissa on kallista.
Itse en lähtisi mukaan koko ajaksi, toki kävisin olemassa esim. muutaman viikon kerrallaan.
Miten itse tekisitte?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mahdollista niin eikö tuo kannata kokeilla?

Vierailija
2/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kaksi vuotta ulkomailla, ja nähtiin kerran kuukaudessa. En halunnut jättää omaa työtäni ja päätin jäädä kotiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisi mennä niin menköön. Oma elämä kyllä täällä ni en menisi mukaan.

Vierailija
4/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen lähtenyt ja lähtisin uudestaan. Vein myös lapset ja miehen mukana. Ikimuistoisia vuosia ja paljon saivat lapsetkin, mm. loistavan kielitaidon ja kavereita ympäri maailmaa.

Toki asumisen hinta kaikkine kuluineen kannattaa selvittää, esim. sähkölaskut voivat monessa paikassa tulla yllärinä, kun kesällä tarvitsee viilentää ja talvella lämmittää ja talot usein falskaa - riippuen tietty täysin kohteesta. Meillä työnantaja maksoi asumisen kokonaan.

Vierailija
5/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lähtisi, jos haluaisi tarjotun kaltaista työtä. Minä lähtisin, jos se sopisi omiin suunnitelmiini ja toiveisiini ja tilanteeseeni. Jollei, tapailisimme viikonloppuisin ja viettäisimme pitempiä jaksoja silloin tällöin toistemme luona.

Vierailija
6/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kannattaa kokeilla. Varsinkin jos paluun jälkeen ei ole todennäköistä jäädä työttömäksi. Harva jaksaa kovin pitkään työskennellä ulkomailla.

Vierailija
7/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Pettää kuitenkin siellä.

Vierailija
8/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan lapset laittaa miehen mukaan, jos haluaa näille kokemuksia ulkomailla asumisesta. Itse en uskaltaisi luopua vakityöstä, mutta jos työpaikan saaminen olisi varmaa, voisin lähteäkin. Muussa tapauksessa vain kyläilisin miehen luona.

Vierailija
9/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan lapset laittaa miehen mukaan, jos haluaa näille kokemuksia ulkomailla asumisesta. Itse en uskaltaisi luopua vakityöstä, mutta jos työpaikan saaminen olisi varmaa, voisin lähteäkin. Muussa tapauksessa vain kyläilisin miehen luona.

Tässäpä hienoa arkipäivän realismia. 😂

Vierailija
10/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähtenyt miehen mukaan alle kouluikäisten lasten kanssa vastaavassa tilanteessa, kannatti ehdottomasti. Kaikki riippuu lähtötilanteesta. Jos tuon saman tienaa Suomessakin ja lapset ovat jo kouluikäisiä, niin miettisin toisenkin kerran. Voihan mies lähteä ja sä jäät Suomeen. Paljon vaihtoehtoja!

Vierailija
11/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta huvittunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä hienoa arkipäivän realismia. 😂

Miten niin? Jos nainen muuttaa ulkomaille lasten kanssa, niin luulisi sen onnistuvan mieheltäkin. Etäsuhteita nyt on ollut maailman sivu ja on vastakin.

Vierailija
12/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku Chad panee sua Suomessa samalla kun mies huhkii ulkomailla perheellenne.

Nice.

Vierailija
13/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat meillä jo aikuisia, joten meidän ei tarvitse pohtia lapsikysymystä.

Yksi iso syy siihen, miksi minä en lähtisi miehen mukaan, on vanha koiramme, jota ei tosiaankaan laiteta lentokoneen ruumaan tuntikausiksi.

ap

Vierailija
14/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi iso syy siihen, miksi minä en lähtisi miehen mukaan, on vanha koiramme, jota ei tosiaankaan laiteta lentokoneen ruumaan tuntikausiksi.

ap

Jos koiramme olisi vaimolle minua tärkeämpi, ottaisin eron.

Vierailija
15/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku raja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos koiramme olisi vaimolle minua tärkeämpi, ottaisin eron.

Sen uskon.

Meille molemmille koiramme on rakas ja tärkeä, ja olemme yhtä mieltä tästä asiasta.

ap

Vierailija
16/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Ottaisin töistä sapattia tai vuorotteluvapaata ja lähtisin.

Lapset mukaan.

Vierailija
17/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene autolla koiran kanssa.

Vierailija
18/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku edes miettii tuommoista. Tietenki mies menee sinne ,löytää paremman nuoren timmin naisen sieltä ja alottaa uuden elämän. Mahtavaa.

Alottaja saa sen vanhan rakin.

Vierailija
19/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen koira? Pikkukoira menee matkustamossakin ja iso koira laivalla? Mutta todella hienoa, että ajattelette koiraanne, ettekä hylkää sitä kuin vanhaa rukkasta.

Vierailija
20/63 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu maasta. Jos on prostituution maa, niin pettämiseksi menee 100%. Tiedän firmakuviot ulkomailla.