IVF piina
PP 10 eilen tulivat lievät mutta selvät menkkakivut, jotka ovat tänään vahvistuneet ja jatkuneet ihan aamusta asti. Tänään olisi KP 25 normaali menkkojen alkamispäivä, mutta tiputtelua tai vuotoa ei ole vain kipu.
Rinnat olivat kipeät n viikko siirrosta (varmaankin PP 4 pistetyn tukilääke Gonapeptylin takia), mutta nyt rinnat ovat aivan pieniksi lurpsahtaneet ja ainoa oire on juiliva alavatsa.
Toivo elää. Tosi paljon on netissä kirjoituksia että oireet tulleet vasta plussan jälkeen.
Meillä veritesti olisi PP 14 maanantaina ja pissatesti sitten PP 16 keskiviikkona. Viikonloppu menee toivoessa ja odottaessa kuten niin monta kertaa.
On muuten Suomessa kamalan vaikea vältellä alkoholia. Tähän hoidon ajalle on sattunut kaksi tärkeää ja pakollista työillallista, joissa otin juomat vastaan pöytään ja kohotin ne, mutta en juonut hoidon takia pisaraakaan. No heti korkeassa asemassa oleva toimarinainen (!!!) kysyi mauttomaan tyyliin olenko raskaana🤦♀️ Sekä lisäksi häät, joissa kaikki olivat aivan kännissä. Sielläkään en itse juonut yhtään mitään ja oli kova työ selitellä ja vältellä.
Kunpa, voi kunpa vaikka rintojen kipua tai mitään muuta alavatsajuilinnan lisäksi ei olisikaan testaisimme plussan. Se olisi elämämme onnellisin päivä!!!
Kommentit (44)
Tää on tavallaan samaa sarjaa kun ne jotka ei halua olla raskaana postaa tänne ja kysyy että "olenkohan raskaana" mutta ei halua mennä ostamaan testiä vaikka se on ainut keino tietää varmaksi... Ei noista oireista voi sanoa yhtään mitään! Eli sun on ostettava testi jos et jaksa odottaa verikokeen tuloksia. Testihän voi olla negatiivinen vielä tossa vaiheessa vaikka voisit olla raskaana mutta haamua saattaisi pukata. Mä sain haamun itse sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa (luomuraskautuminen) ja siitä se viiva alkoi vahvistua. Ymmärrän että olet tulla hulluksi; niin me muutkin monessa kohtaa raskaana oloa, esim kun ultrien tuloksia jännitetään. Mutta mene ostamaan testi... Sulla on rankkaa, mutta kerran sen vain kirpaisee :/ Saat tietää jossain vaiheessa joka tapauksessa. Eikö mitä aikaisemmin ole parempi kuin se että päivätolkulla olisit tulisilla hiilillä.
Ap kadonnut kuin pieru Saharaan. Ois ollut kiva saada päivitystä miten meni. Kai tästä voi nyt sit päätellä että sieltä se täti tuli. Sellasta piinaahan se varmasti on kun miettii joka oiretta ja oireettomuutta. Jos ap täällä vielä käy niin vinkkinä et yritä olla stressaamatta!
Testaahan. Itse sain joulukuussa 2. IVF:n tuoresiirrosta selvääkin selvemmän plussan pp11. Odotin menkkoja alkavaksi jo ennen virallista testipäivää (pp14) ja testasin kun ei kuulunut. Vihlonnat ja menkkajuilinnat voi johtua lugeista.
Ihan mikä vaan testi käy.
Syke ja viikkoja vastaavaksi alkio löytyi RV 7+1. Tänään RV 12+4 ja np-ultra! Toivotan onnea testiin!