Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF piina

Vierailija
08.02.2019 |

PP 10 eilen tulivat lievät mutta selvät menkkakivut, jotka ovat tänään vahvistuneet ja jatkuneet ihan aamusta asti. Tänään olisi KP 25 normaali menkkojen alkamispäivä, mutta tiputtelua tai vuotoa ei ole vain kipu.

Rinnat olivat kipeät n viikko siirrosta (varmaankin PP 4 pistetyn tukilääke Gonapeptylin takia), mutta nyt rinnat ovat aivan pieniksi lurpsahtaneet ja ainoa oire on juiliva alavatsa.

Toivo elää. Tosi paljon on netissä kirjoituksia että oireet tulleet vasta plussan jälkeen.

Meillä veritesti olisi PP 14 maanantaina ja pissatesti sitten PP 16 keskiviikkona. Viikonloppu menee toivoessa ja odottaessa kuten niin monta kertaa.

On muuten Suomessa kamalan vaikea vältellä alkoholia. Tähän hoidon ajalle on sattunut kaksi tärkeää ja pakollista työillallista, joissa otin juomat vastaan pöytään ja kohotin ne, mutta en juonut hoidon takia pisaraakaan. No heti korkeassa asemassa oleva toimarinainen (!!!) kysyi mauttomaan tyyliin olenko raskaana🤦‍♀️ Sekä lisäksi häät, joissa kaikki olivat aivan kännissä. Sielläkään en itse juonut yhtään mitään ja oli kova työ selitellä ja vältellä.

Kunpa, voi kunpa vaikka rintojen kipua tai mitään muuta alavatsajuilinnan lisäksi ei olisikaan testaisimme plussan. Se olisi elämämme onnellisin päivä!!!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä

Nyt on PP 13, jolloin jo pissatestissä näkyy periaatteessa oikea tulos. En ole uskaltanut testata! 😳 Jännittää!

To iltana eli PP 10 lievät mutta selvät menkkakivut

Pe PP 11 kovia menkkakipuja

La PP 12 aamulla juilintaa ja kivut laimenivat/ loppuivat täysin😳

Tänään PP 13 heti aamusta kuuma ja vähän hikinen olo ja kovat menkkaväännöt taas vatsassa.

Menkat eivät kuitenkaan ole alkaneet! Jännittää..!!!!

Vierailija
22/44 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kukaan alkionsiirron läpikäynyt paikalla niin kuulisin mielelläni tarinanne/ oireenne🤔😊

Mietin haenko testiä, vai menemmekö aamulla suoraan verikokeisiin🤔🙏🙏

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa

Mulla alkoi raskaus vuosi sitten alkionsiirrosta ja ei ollut mitään oireita. Ei yhtään mitään. Ei edes raskauden aikana mitään. Rinnat ei kipeytyneet missän vaiheessa. Mutta jokainen raskaus on erilainen samalla henkilölläkin. Mulla siirto oli 7. Kuusi totaalinegaa aikaisemmin. Milloinkaan ei mitään oireita.

Vierailija
24/44 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa

Mulla alkoi raskaus vuosi sitten alkionsiirrosta ja ei ollut mitään oireita. Ei yhtään mitään. Ei edes raskauden aikana mitään. Rinnat ei kipeytyneet missän vaiheessa. Mutta jokainen raskaus on erilainen samalla henkilölläkin. Mulla siirto oli 7. Kuusi totaalinegaa aikaisemmin. Milloinkaan ei mitään oireita.

Hei! Kiitos ihana kun vastasit!

Mullakaan ei juuri oireita! Nytkään ei pahaa oloa, rintojen kipua tai muuta. Klo on 10:30 ja kun otin Luget 8:30, kovat menkkamaiset jomotukset vatsassa laimenivat.

Teitkö itse testin?

Mietitään testataanko tänään vai mennäänkö verikokeisiin suoraan. Se tapa että tulee sähköposti klinikalta että HCG 0 - ei raskaana on niin kauhea 😒 toki kauheaa on myös jos kotitesti nyt näyttäisikin negaa.

Ap jännittää...

Vierailija
25/44 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lueskellut myös tieteellisiä tuloksia, ja IVFssä on 30-50% mahdollisuus onnistua. 3 hoitokerrasta 2,2 onnistuu. Eli ihan hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi. Näin jo unen tänään aamuyöstä että testasimme ja tuli että ”raskaana 1-2 viikkoa”

Ap

Vierailija
26/44 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
27/44 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin käy näin, etten yhtään tajua miksi aloittaja saa näin paljon alapeukkua. Tsemppiä, mulla alkaa hoidot ensi viikolla ja kyllä jännittää ja pelottaakin.

Vierailija
28/44 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin käy näin, etten yhtään tajua miksi aloittaja saa näin paljon alapeukkua. Tsemppiä, mulla alkaa hoidot ensi viikolla ja kyllä jännittää ja pelottaakin.

Ap tässä.

En minäkään tajua! Täällä on paljon työttömiä sekä avohoidon potilaita jotka eivät toivo, että

Muut onnistuvat elämässä tai saavat lapsiaZ

Tsemppiä Teille kovasti hoitoihin, minä ainakin tajusin, että ne olisi voinut aloittaa jo aiemminkin.

Vierailija
29/44 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joka ivf:ssä mahakramppeja, keltarauhashormoni aiheutti niitä mulle. Lopulta onnistuneessa hoidossa ei tainnut olla mitään erityisiä oireita. Olisiko ollut huimausta, kun nousi seisomaan sängystä, mutta voi olla että sekin tuli myöhemmin.

Toivotaan psrasta kuitenkin!

Vierailija
30/44 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lueskellut myös tieteellisiä tuloksia, ja IVFssä on 30-50% mahdollisuus onnistua. 3 hoitokerrasta 2,2 onnistuu. Eli ihan hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi. Näin jo unen tänään aamuyöstä että testasimme ja tuli että ”raskaana 1-2 viikkoa”

Ap

En halua masentaa, mutta ei se onnistumistodennäköisyys ole noin iso. Mulle sanottiin onnistumispresentiksi 10%. Isompi todennäköisyys epäonnistua. Olin ihan hajalla ekan epäonnistumisen vuoksi, kun olin niin optimistinen. Lopulta viides ivf onnistui..se on hirveää tunteiden vuoristorataa.

Yesteistä ... mulke sanoivat, että kotitestit ovat yhtä luotettavia kuin neuvolassa tai klinikalla tehtävät. Yksityisellä klinikalla ei edes tehty testiä siksi vaan sanottiin vain, että kotitesti riittää ja ilmoita vain tulos niille x päivänä.

En siis halua masentaa, muista se, että voi tehdä uusia hoitokertoja, ellei nyt tärppää.

Vierailija
31/44 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joka ivf:ssä mahakramppeja, keltarauhashormoni aiheutti niitä mulle. Lopulta onnistuneessa hoidossa ei tainnut olla mitään erityisiä oireita. Olisiko ollut huimausta, kun nousi seisomaan sängystä, mutta voi olla että sekin tuli myöhemmin.

Toivotaan psrasta kuitenkin!

Mulla ei ole mitään oireita.

Menkkajuilimiset oli aamulla - taas loppuivat kun seinään.

Vuoto ei ole tosiaan alkanut, vaikka mulla se tulee kyllä Lugeista huolimatta.

Normaali vuodon alkamisaika olisi ollut to/pe kun menkkajuilimiset olivat kovimmillaan mutta vaimenivat sitten🧐

Mietin uskallanko hakea testin tänään😬😬

Ap

Vierailija
32/44 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se 7. Onnistunut. Tein itse testin päivä virallisen testipäivän jälkeen vasta kyllä. Silloin oli selkeä plussa. Aiemmin en kertaakasn päässyt testaamasn koska vuoto alkoi jo ennen testipäivää.

Vierailija
33/44 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistumisprosentit varmaan myös vähän vaihtelevat esim. lapsettomuuden syystä ja alkioiden laadusta riippuen

Vierailija
34/44 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen se 7. Onnistunut. Tein itse testin päivä virallisen testipäivän jälkeen vasta kyllä. Silloin oli selkeä plussa. Aiemmin en kertaakasn päässyt testaamasn koska vuoto alkoi jo ennen testipäivää.

Mahtavaa että onnistuitte!

Menikö raskaus hyvin?

Vierailija
35/44 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hmmm... Lyhyellä matematiikallani laskettuna 2,2 onnistunutta hoitoa kolmesta tarkoittaisi yli 70% mahdollisuutta onnistua. Jos onnistumisprosentti on 30, olisi onnistuneita hoitoja kolmesta vajaa yksi, 50% mahdollisuudella taas 1,5. Tässä sinulla varmaan on tuloksia useammasta eri tutkimuksesta? Eipä sillä, ihan hiusten halkomistahan tämä on, kun se yksikin onnistunut hoito riittää ja se voi osua omalle kohdalle milloin vain, huolimatta tilastoista :)

Vierailija
36/44 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa että onnistuitte!

Menikö raskaus hyvin?

Raskaus sujui hyvin ja 4kk tyttö tuossa nukkuu.

Vierailija
37/44 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on siirretty 4 päivän ikäinen alkio, voiko testata jo PP 13?

Ap

Vierailija
38/44 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/44 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp

Ei oireita aamun menkkavihlonnan jälkeen

En ole testannut!

Vierailija
40/44 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitä Ap tilannetta. Ootko testaillut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä