Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä h&m on vialla?

Vierailija
08.02.2019 |

Ostan itse sieltä vaatteeni ja osan meikeistä ja luulin, että kaikki tekee näin, mutta hiljattain minulle on selvinnyt, että Jotkut eivät ostakaan kyseisestä ketjusta. Mutta se on niin halpa ja vaatteet nättejä, eli Miksette osta h&m?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono laatu ja outoja napamittaisia kittanoita keskellä talvea. Naisten t-paidatkin on kaikki sellaista ohutta iholle liimautuvaa lirukangasta. Miesten puolella tuntuis olevan paremmat materiaalit

Vierailija
42/48 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkien laatu on parantunut huomattavasti. Toki edelleen on myös niitä käyttökelvottomia kovapohjaisia muovikenkiä, mutta ostin jotkin kumipohjaiset nilkkurit joilla on ole tänä pk-seudun talvena liukastellut enkä kastellut sukkiani kertaakaan. 

Kirpaisee kyllä aina kun teen jotain moraalisesti tai ekologisesti arveluttavaa tai jopa väärää. Tähän kuuluu oikeastaan minkä tahansa vaatteen osto mistä tahansa, liha-, maito- ja ylipäänsä tehotuontantotuotteiden syönti, taksin valitseminen bussin sijaan, lentomatkustus, kosmetiikka, huolimaton kierrättäminen, liiallinen vedenkäyttö... Äh, kaikki. Olen laiska ja mukavuudenhaluinen, omantunnon soimaaminen ei saa minua luopumaan oikeastaan mistään paheesta, varmaan ainoastaan lainsäädäntö saisi koska olen hyvin lainkuuliainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M on uutisissa lähinnä epäeettisyydestä. Vaatteet sen näköisiä, että menee katsomalla jo rikki. Teinit sieltä hakee, kun on pakko saada uutta mahdollisimman halvalla. En tarkoita, että muilla ketjuilla ei lapsityövoiman käyttöä olisi, mutta tällä ketjulla se on ollut näkyvää.

Vierailija
44/48 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa mennä penkomaan löytyykö muutakin kuin polyesteriä tai akryyliä. Liian vanha pukeutumaan sähköiseen muoviin.

Vierailija
45/48 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokomitoitukset ja laatu aivan pielessä niissä vaatteissa, joihin meikäläisellä olisi varaa. Olen viimeaikoina tilannut paljon netistä, ja olen valehtelematta joutunut palauttamaan kaiken.

Vierailija
46/48 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ostan sieltä paljonkin vaatteita. Itse olen niin läski, etten edes yritä löytää mitään itselleni.

Vierailija
47/48 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsityövoima ja alhaiset palkat tehdastyöläisille.

Niin on muillakin.

Vierailija
48/48 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon alaikäinen ja tulee välillä huono omatunto, kun ostan useat vaatteet hm mutta en oikeen voi ite vaikuttaa ja tykkään kyllä niistä vaatteista muutenki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi