Tiedättekö miksi minä en pidä Brother Christamsista?
Kyse ei ole epäillyistä rikoksista tai rahan käärimisestä omiin taskuihin, tai muusta sellaisesta. Kyse on niistä viesteistä, joita hän lähetti kavereilleen ja joita hän ei edes yritä kieltää. Ne kertovat kaiken tarpeellisen kyseisestä ihmisestä. Mies pohtii mitä käyttäisi hyväkseen kääriäkseen fyrkkaa, solvaa kehitysvammaisia, huutaa hyväntekeväisyyttä harrastavalle kateellisena "huo*a" ja kehuskelee panohommista julkkiksen kanssa kuin pahainen pikkupenska.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kuitenkin ap itse on ollut aina ja kaikessa omassa viestinnässään ja keskusteluissaan aivan täydellinen ja oikeastaan Buhdaakin parempi ihminen. Sieltä moraalisesta pilvilinnoituksestaan onkin kiva huudella ja moittia muita. Mitäs sinä olet tehnyt muiden auttamiseksi?
En ole koskaan
- suunnitellut hyötyväni rahallisesti muiden vaikeuksista
- pilkannut "kehareita"
- sanonut edes prostituoitua "huo*aksi"
- valehdellut saavani munaa joltain hottikselta jonka kanssa tein töitä
- jättänyt lakisääteisiä velvoitteitani tekemättä oikein (kirjanpito)
Sillä mitä jättää tekemättä on myös vaikutusta. Se miten kohtelee ja miten puhuu muista, on tärkeää. Sillä voi olla jopa suurempi vaikutus kuin sillä, että annat jollekin ison hienon lahjan tai paljon rahaa.
En ole kuitenkaan jeesus, silti koten olevani oikeutettu ilmaisemaan moraalisen ärtymykseni moisesta lieroilusta. Joltain 12-vuotiaalta varhaismurkulta voisin sietää moista käytöstä ja pistää sen nuoruuden piikkiin.
Oikeassa olet ap. Kerran luin ne viestit ja kyllä tuli kuva aika inhottavasta luonteesta.
En usko, että sen luonteinen ihminen tekee sydämestään hyväntekeväisyyttä ja tuntee empatiaa.
Hänelle se on vain työtä, jonka siivellä saa elantonsa ja kuuluisuutta.
Lisäksi ällöttää ulkoinen olemuksensa. Onko jotain mummojen mielistelyä, kun pitää imelää, pinnkiä joulupukin pipoa ?
Niin eli on täysi paska. Siihen kuuluu myös rikollisuus ja rahan kääriminen mistä vain pystyy. Totaalipersu.
Onneksi kuitenkin ap itse on ollut aina ja kaikessa omassa viestinnässään ja keskusteluissaan aivan täydellinen ja oikeastaan Buhdaakin parempi ihminen. Sieltä moraalisesta pilvilinnoituksestaan onkin kiva huudella ja moittia muita. Mitäs sinä olet tehnyt muiden auttamiseksi?