Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baby shower tarjoilut raskausdiabetes äidille

Vierailija
08.02.2019 |

Oisko antaa vinkkejä, mitä tehdä tarjoiluiksi? Tuntuu et oma pää lyö ihan tyhjää. :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti salaatit riittävällä proteiinilla toimii. Samoin suolaiset piirakat. Makeaa kannattaa katellä vhh ohjeista. Itse pystyin myös syömään esim tummaa suklaata.

Minä kysyisin äidiltä suoraan että mitä hänen ruokavalioobsa kuuluu. On kuitenkin tosi yksilöllistä.

Vierailija
2/5 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä katsonkin heti noi vhh ohjeet, kiitos! :) Oon koittanu hänen mieheltä vähän urkkia ruokavaliota, koska juhlat on yllätys. Mut tällä hetkellä kuulemma ei sais mitään sokeria enää syödä, koska sokerit on siinä pisteessä, että kohta tulee muuten insuliini. Laskettu aika äidillä on jo ensi kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet piirakkaa tms niin piirakkapohja täysjyvää, ja vehnätuotteita tulisi ilmeisesti välttää. Sokerittomia herkkureseptejä löytyy myös pilvin pimein, sieltä valitsemaan :)

Vierailija
4/5 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysjyvää, sipaisu rypsiöljymargariinia, pullaa... saa syödä kaikkea ihan normaalisti, koska virallisterveellinen ruokavalio on suunniteltu koko kansan hyväksi riippumatta siitä onko vauva, vaari, diabeetikko tai sepelvaltimotautinen. Diabetes on sokeriaineenvaihdunnan vikatila, joka korjaantuu karttamalla rasvaa ja syömällä täysjyväsokeria. Periaatteella; sillä lähtee millä tulikin.

Vierailija
5/5 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä se vauva suihkutetaan jos se ei ole vielä syntynyt? Ei kai suihkun vesi sitä pese vaikka alakautta miten yrittäisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä