Miehet tykkäävät vahvoista ja kovista naisista, jotka eivät näytä omaa haavoittuvaisuuttaan
Kommentit (14)
Höpö höpö. kiukuttelijoista emme kuitenkaan pidä. Joillain on kummoa tapoja näyttää heikkouttaan tai vahvuuttaan.
No more drama kirjoitti:
Höpö höpö. kiukuttelijoista emme kuitenkaan pidä. Joillain on kummoa tapoja näyttää heikkouttaan tai vahvuuttaan.
Kiukuttelijat ja komentelijat luulee itse olevansa vahvoja mutta ovatkin oikeasti heikkoja.
Kyllä naisen täytyy osata moottorisahaa käyttää ja hoitaa paloittelut.
Ei, vaan miehet eivät tykkää ripustautuvista ja epävarmoista naisista. Tälläiset jotka usein näyttävät "haavoittuvaisuutensa" kuuluvat juuri em kategoriaan.
Herkkyys yhdistettynä hyvään itsetuntoon on hieno piirre niin naisessa kuin miehessä.
Miehenä tiedän minkälaisista naisista tykätään. Osaa keskustella vaikeistakin asioista kuten politiikka. Huumorin taju on plussaa. Kuitenkin se tärkein on että seksiä on ilman mitään venkulointeja. Koska se seksi on naisissa kaikkein tärkein asia suhteen kannalta miehille. Monesti huomaa että naiset ei kertakaikkiaan ymmärrä kuinka tärkeä asia seksi on miehille.
Ei tykkää. vaan herkistä ja fiksuista perinteisistä naisista
mies50v
Kyl mq qinaki suhteissq oon antanu 247 ja todellaki oon huomannu kui tarkee asia seksi on ja itelleniki on ollu.miks puhut itsestaanselvyykaii taal??ei kaikki naiset oo haluttomia
Se on jus niinpai,et mieson mies ilman venkuloibtei muuten menee halut:D
Itse miehenä en halua kumppania joka on edes joskus epävarma tai pelkää saati sitten itkee. Nainen ei saa olla sellainen missään olosuhteissa.
Puhutko siis minustakin?