Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin mieheni puhelimesta kuvia paidattomista MIEHISTÄ

Vierailija
08.02.2019 |

Tämä tapahtui eilen myöhään illalla. Mies oli suihkussa ja minä ajattelin yllättää hänet ottamalla itsestäni kuvan alusvaatteisillani hänen puhelimellaan niin mies löytäisi kuvan sieltä myöhemmin. Tarkoituksena ei ollut tutkia sitä puhelinta, en ole koskaan epäillyt miestä tai että hän salailisi jotain.

Kun avasin kameran, siinä näkyi viimeisin kuva mikä kuvagalleriassa on ja siinä kuvassa oli paidaton mies. Hämmennyin niin paljon, että avasin kuvagallerian ja sieltä löytyi lisää kuvia paidattomista, lihaksikkaista miehistä. Mitä ihmettä tämä tarkoittaa?? En ole vielä hämmennykseltäni osannut ottaa tätä miehen kanssa puheeksi...

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskean silmän ritarikuntaan kuuluu.

Mihis ritarikuntaan sinä kuuluitkaan?

- Ordo de brown browniin sir.

Vierailija
42/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mutta ei miehet ota inspiraatiota muiden miesten keho kuvista. Mulla on kuvia puhelimessa omasta alapäästä otettu jos sattuu olemaan joskus huomattavasti suurempi seisokki mitä normaalisti on. Ei tulisi koskaan mieleenkään pitää puhelimessa kuvia muiden miesten kehoista tai alapäistä kun en homo ole.

Sitä suurempi seisokki mitä lähemmältä katsoo, taikka laittaa kameran lähemmäs. Otatko kakastasikin kuvan jotta voit verrata kokoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mutta ei miehet ota inspiraatiota muiden miesten keho kuvista. Mulla on kuvia puhelimessa omasta alapäästä otettu jos sattuu olemaan joskus huomattavasti suurempi seisokki mitä normaalisti on. Ei tulisi koskaan mieleenkään pitää puhelimessa kuvia muiden miesten kehoista tai alapäistä kun en homo ole.

Sitä suurempi seisokki mitä lähemmältä katsoo, taikka laittaa kameran lähemmäs. Otatko kakastasikin kuvan jotta voit verrata kokoa?

Hohhoijaa..

Vierailija
44/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöt. Ne ovat motivaatiokuvia treeniin. Itsekin selailen jonkin verran hyväkroppaisten naisten kuvia treenimotivaation toivossa, ja hyvin toimiikin!

Vierailija
45/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kaveripiirin whatsup ringissä on "kiva läppä" lähetellä ko. kuvia.. kun avaat sen viestin, kuva tallentuu galleriaan automaattisesti.  Itsellä kanssa vaikka vallan mitä tuolla kuvagalleriassa, aina välillä niitä sieltä poistelen. Ja siis ihan heteronainen olen, enkä edes mikään kovin nuori enää. Eli vilkaiseppa miehesi wa-ryhmät läpi seuraavaksi.

Tää tuli mullakin mieleen.

Nyt mulla on miehen vanha luuri käytössä ja täällä on vaikka mitä kuvia jotka tallentuneet watsapp ketjuista. Yhdessäkin kuvassa lihava mies makaa alasti sohvalla sammuneena pers kuvaajaan päin ja pakaroiden välissä on katuharja..

Myös omia kuvia on vaikka mitä(whatsapp ryhmien kuvia) mitä en ole jaksanut vielä poistaa.

Ja ikää meilläkin 40 molemmin puolin.

Vierailija
46/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ap biukko. Näitähän on paljon Suomessakin mutta aihe on tabu. Hienoa kun otat asian esille täällä ehkä saat vertaistukea.

Vierailija
47/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on kännykkä jonka jättää huolettomasti pöydälle ja jonka pääsykoodin on kertonut myös vaimolleen. Mikä on todennäköisyys että säilyttää sellaisessa kännykässä kuvia joita ei halua missään nimessä vaimonsa näkevän koska ne ovat miehen "suuri salaisuus"? Veikkaisin että todennäköisyys on lähelle nollaa. 

Vierailija
48/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän tykkää myös miehistä. Tiedän yhden perheenisän, joka pettää vaimoaan miesten kanssa. 

Olisi voinut kertoa heti suhteen alussa, nyt tunnen oloni petetyksi... ap

Se että on bi ei tarkoita sitä että pettää. Ei tietenkään. 

Vierailija
49/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tästä ollut kertonut, mitä muuta jäänyt kertomatta. Taas yksi parisuhde menossa piloille, jos tämä jää jäytämään.

Neuvoisin ottamaan asian esille. Kerro myös ihan reilusti kuinka paljon tuskaa tämä sinulle on jo tuottanut!

Vierailija
50/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihen ihmeeseen sä niitä munakuvias tarvit?

Vierailija
51/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarkoituksena ei ollut tutkia puhelinta". No eipä tietenkään.

Vierailija
52/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niinkuin nykypäivänä muka jou käyttäisi puhelinta ilman pääsykoodia tai sormenjälki/kasvolukitusta. Ei nykyään toisten puhelimista mitään kuvia pääse urkkimaan. 

Mullakaan mitään pääsykoodeja ole, en jaksa yhtään ylimääräistä lääppimistä kun haluan käyttää puhelinta.

Vierailija
53/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on joko homo, bi tai sitten tosiaan metsästää Tinderissä muita naisia käyttäen noita kuvia profiilissaan. Ei oikein hyvältä näytä teidän tulevaisuus, oli kyseessä mikä tahansa noista.

Vierailija
54/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoolaisessa parisuhteessa toimitaan aina juuri näin. Mies suihkussa, vaimo poseeraa sillä aikaa selfeihin pitsipöksyissä ja käyttää miehen puhelinta josta paljastuu hirveitä, kamalia, pervoja juttuja. Just joo ja hohoijaa 😏 0/5

Ihan uskottava tarina tämä on.

Vierailija
55/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niinkuin nykypäivänä muka jou käyttäisi puhelinta ilman pääsykoodia tai sormenjälki/kasvolukitusta. Ei nykyään toisten puhelimista mitään kuvia pääse urkkimaan. 

Ainakin minä käytän ja tuskin olen ainut. En edes tiedä mistä moiset lukitukset saa, ehkä ovat jossain kalliis puhelimis. Eikä mun puhelinta kukaan tutki.

Vierailija
56/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kaveripiirin whatsup ringissä on "kiva läppä" lähetellä ko. kuvia.. kun avaat sen viestin, kuva tallentuu galleriaan automaattisesti.  Itsellä kanssa vaikka vallan mitä tuolla kuvagalleriassa, aina välillä niitä sieltä poistelen. Ja siis ihan heteronainen olen, enkä edes mikään kovin nuori enää. Eli vilkaiseppa miehesi wa-ryhmät läpi seuraavaksi.

Tää tuli mullakin mieleen.

Nyt mulla on miehen vanha luuri käytössä ja täällä on vaikka mitä kuvia jotka tallentuneet watsapp ketjuista. Yhdessäkin kuvassa lihava mies makaa alasti sohvalla sammuneena pers kuvaajaan päin ja pakaroiden välissä on katuharja..

Myös omia kuvia on vaikka mitä(whatsapp ryhmien kuvia) mitä en ole jaksanut vielä poistaa.

Ja ikää meilläkin 40 molemmin puolin.

Olen samaa ikäluokkaa, eikä tutut lähettele tuollaisia.

Vierailija
57/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomaista provoa. Ensinnäkin, viimeinen kuva ei näy kun avaat kameran lukitussa puhelimessa. Se näkyy vasta sitten kun laitat pin-koodin tai sormenjäljen.

Ja ei, miehelläsi ei ole puhelin avoinna. Jokaisella on puhelin lukittuna nykypäivänä.

Tästä huomasi provon.

Ja sitä paitsi, itsellänikin miehenä on tällaisia kuvia ja ne ovat rasvaprosentin vertailukuvia eri rasvaprosentin miehistä, niistä voi verrata omaan kehoon ja tehdä vertausta omaan rasvaprosenttiin.

Jos hän olisi hompestelija, niin eiköhän hänellä olisi vähän rajumpaa kamaa kuin vain paidattomia miehiä. Veikkaan että hän haluaa kiristellä rasvoja kesäksi ja aloittaa fiksusti jo nyt.

Vierailija
58/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vertaa koko ajan itseään muiden naisten kuviin, joten kai se on normaalia. Vai mitä niissä kuvissa tehtiin?

Vierailija
59/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kantaa huolta moisen takia, aivan ilmeisesti mies vain on vain hakenut treenimotivaatiota salille etsimällä vertailupohjaa ihannevartaloista.

Vierailija
60/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä käytän ja tuskin olen ainut. En edes tiedä mistä moiset lukitukset saa, ehkä ovat jossain kalliis puhelimis. Eikä mun puhelinta kukaan tutki.

Sormenjälkianturia ei ole kaikkein halvimmissa älypuhelinmalleissa, mutta suojakoodin näytön avaukselle saa asetettua aivan varmasti joka ikiseen älypuhelimeen. Itselläni oli näppäinlukon avaus koodin takana jo 15 vuotta sitten perus-Nokiassa.