Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin mieheni puhelimesta kuvia paidattomista MIEHISTÄ

Vierailija
08.02.2019 |

Tämä tapahtui eilen myöhään illalla. Mies oli suihkussa ja minä ajattelin yllättää hänet ottamalla itsestäni kuvan alusvaatteisillani hänen puhelimellaan niin mies löytäisi kuvan sieltä myöhemmin. Tarkoituksena ei ollut tutkia sitä puhelinta, en ole koskaan epäillyt miestä tai että hän salailisi jotain.

Kun avasin kameran, siinä näkyi viimeisin kuva mikä kuvagalleriassa on ja siinä kuvassa oli paidaton mies. Hämmennyin niin paljon, että avasin kuvagallerian ja sieltä löytyi lisää kuvia paidattomista, lihaksikkaista miehistä. Mitä ihmettä tämä tarkoittaa?? En ole vielä hämmennykseltäni osannut ottaa tätä miehen kanssa puheeksi...

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet menevät kuulemma kuntosaleille esittelemään itseään homoille. Älkää päästäkö ukkojanne enää sinne.

Vierailija
22/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa niin kauheata on?

Tykkää miesvartaloista. Ei tuo pettämistä tarkoita vielä ollenkaan. 

Toki siihen voi johtaa, jos homoseksuaalinen vietti on voimakas. Mutta oikeastaan sittenkin: mitä siinä niin kauheata on? 

Elämä on lyhyt ja kiva jos kaikki saavat toteuttaa intohimojaan. Olin erittäin suvaitsevainen, kun miehelläni oli suhde toiseen mieheen pari vuotta, soin sen hänelle mielelläni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee varmaan sinua silmät kiinni ja unelmoi peniksestä.

Vierailija
24/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niinkuin nykypäivänä muka jou käyttäisi puhelinta ilman pääsykoodia tai sormenjälki/kasvolukitusta. Ei nykyään toisten puhelimista mitään kuvia pääse urkkimaan. 

On mulla pääsykoodi, mutta mies sen kyllä tietää. Itse asiassa lapsikin. 

Ei kaikilla ole salattavaa. Pääsykoodi on lähinnä puhelimen katoamisen vuoksi. 

Vierailija
25/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla bi, ja että suuntautuminenkin kehittyy pikkuhiljaa. Vaikka olisi näin, kannattaa työstää petetty olo mieltä pois. Ajatuksia ei voi omistaa. Eihän teillä suhteessa vissiin muuten mikään muuttunut?

T: olen käynyt saman läpi, pitkä hyvä suhde takana ja mies paljastui bi:ksi, sama hyvä parisuhde jatkuu

Vierailija
26/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan puolustaa aapeeta ja sanoa että olen itsekin eksien puhelimiin tallentanut yllätyskuvia vielä ennenkun kaikilla oli sormenjälkitunnistukset ja FBIn agentit vartioimassa aarrettaan. Tykkäsivät.

Mulla itsellä ei ole mitään lukitusta kun en salaisuuksia kanna mukana ja poikaystävä saa ihan vapaasti tonkia jos kiinnostaa lukea ystävien peräpaiseista ja vanhempien lumitilanteesta.

Musta ois ihan hauska yllätys jos mies ottais mulle yllärikuvia.

Jotenkin kummallista miksi nykyään puhelinta varjellaan niin. Olihan ennenkin lankapuhelimet yhteisiä.

Vierailija
27/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niinkuin nykypäivänä muka jou käyttäisi puhelinta ilman pääsykoodia tai sormenjälki/kasvolukitusta. Ei nykyään toisten puhelimista mitään kuvia pääse urkkimaan. 

Ei meillä vaan kumpikaan käytä lukitusta puhelimessa, siksi(kin) luulin ettei miehellä olisi mitään salattavaa. Ap

Vierailija
28/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla bi, ja että suuntautuminenkin kehittyy pikkuhiljaa. Vaikka olisi näin, kannattaa työstää petetty olo mieltä pois. Ajatuksia ei voi omistaa. Eihän teillä suhteessa vissiin muuten mikään muuttunut?

T: olen käynyt saman läpi, pitkä hyvä suhde takana ja mies paljastui bi:ksi, sama hyvä parisuhde jatkuu

Ei se sinänsä mitään muuttaisi vaikka paljastuisikin että mies on bi, isompi ongelma olisi se että on salannut asian minulta... Ap

Vierailija
29/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan puolustaa aapeeta ja sanoa että olen itsekin eksien puhelimiin tallentanut yllätyskuvia vielä ennenkun kaikilla oli sormenjälkitunnistukset ja FBIn agentit vartioimassa aarrettaan. Tykkäsivät.

Mulla itsellä ei ole mitään lukitusta kun en salaisuuksia kanna mukana ja poikaystävä saa ihan vapaasti tonkia jos kiinnostaa lukea ystävien peräpaiseista ja vanhempien lumitilanteesta.

Musta ois ihan hauska yllätys jos mies ottais mulle yllärikuvia.

Jotenkin kummallista miksi nykyään puhelinta varjellaan niin. Olihan ennenkin lankapuhelimet yhteisiä.

Sama täällä, minäkään en pidä lukituksia koska ei ole mitään salattavaa... Ei ole mieskään pitänyt, olen joskus hänen luvallaan käyttänyt hänen konettaankin eikä siinä ollut mitään ongelmaa. Ap

Vierailija
30/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että kuntoiluinspiraatiota vaan. Itsellänikin naisista kuvia puhelimessa tsemppaamassa treeniä. Varsinkin itseni näköisiä naisia että voisin helpommin kuvitella että olen itse joskus samassa kunnossa.

Vierailija
31/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki siihen voi johtaa, jos homoseksuaalinen vietti on voimakas. Mutta oikeastaan sittenkin: mitä siinä niin kauheata on? 

Elämä on lyhyt ja kiva jos kaikki saavat toteuttaa intohimojaan. Olin erittäin suvaitsevainen, kun miehelläni oli suhde toiseen mieheen pari vuotta, soin sen hänelle mielelläni. 

No minä olen yksiavioinen ja uskoakseni mieskin, en minä tykkää ajatuksesta että himojensa vallassa menee panemaan yhtään ketään, oli se sitten mies tai nainen. Hyvä jos sinä osaat ajatella asian noin kevytmielisesti, mutta minulle suhde on muutakin kuin intohimojen toteuttamista ja haluan suhteen jossa toiseen voi luottaa. Ap

Vierailija
32/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskean silmän ritarikuntaan kuuluu.

Vierailija
33/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis en missään vaiheessa sanonut että tämä olisi pettämistä, mutta tunnen oloni petetyksi jos taustalla on jotain mitä mies on minulta salannut. Ihan loogista mielestäni. Ap

Vierailija
34/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoolaisessa parisuhteessa toimitaan aina juuri näin. Mies suihkussa, vaimo poseeraa sillä aikaa selfeihin pitsipöksyissä ja käyttää miehen puhelinta josta paljastuu hirveitä, kamalia, pervoja juttuja. Just joo ja hohoijaa 😏 0/5

Eikö tämä Porvoo-vitsi ala olemaan jo aika vanha ja kulunut juttu..? Ei ole provo. Ap

Vierailija
35/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilohomo.

Vierailija
36/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa jos toisen nukkuessa painaa sormen tunnistettavaksi kuten eräs perheenäiti lentokoneessa ja sai selville että miehellä suhde. Tästä riitä koneessa ja kone joutui tekemään lisävälilaskun jotta pariskunta riitoineen saatin häiriköimästä.

Vierailija
37/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa toiselta mieheltä paremmin suukkiin ja pebaankin!

Vierailija
38/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mutta ei miehet ota inspiraatiota muiden miesten keho kuvista. Mulla on kuvia puhelimessa omasta alapäästä otettu jos sattuu olemaan joskus huomattavasti suurempi seisokki mitä normaalisti on. Ei tulisi koskaan mieleenkään pitää puhelimessa kuvia muiden miesten kehoista tai alapäistä kun en homo ole.

Vierailija
39/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sinänsä mitään muuttaisi vaikka paljastuisikin että mies on bi, isompi ongelma olisi se että on salannut asian minulta... Ap

Meillä ei ollut halunnut kertoa aiemmin, kun ei osannut ja uskaltanut kertoa... ettei loukkaisi minua. Siis ei uskaltanut kertoa, että visuaalisesti kiihottuu sekä miehistä, että naisista. Tämähän siis ei mitenkään liity pettämiseen! Lopulta minun oli pakko myöntää, että joo, kyllä minäkin kiihotun sekä miehen, että naisen kehosta... Tosin ehkä en itseäni silti bi:ksi sanoisi. Mieheni arveli siis, että on bi. Olemme naimisissa, ei avoin suhde.

Ymmärrän niin, että se mitä tykkää katsoa, on kyllä ihan oma asia kaikilla. Eihän sitä voi omistaa tai määrätä. Voi vaihdellakin paljon ajan kuluessa. Minulla ainakin on vaihdellut. Onko teillä ihan kaikki fantasiatkin yhteisiä. Loukkaannutko, jos ihan kaikkea ei jaeta. Itse en millään tahdo kaikkea jakaa. Huhhuh! En halua kertoa omia, enkä tietää kaikkea mieheni.

Vierailija
40/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa jos toisen nukkuessa painaa sormen tunnistettavaksi kuten eräs perheenäiti lentokoneessa ja sai selville että miehellä suhde. Tästä riitä koneessa ja kone joutui tekemään lisävälilaskun jotta pariskunta riitoineen saatin häiriköimästä.

Siis tämä uutinen.

https://www.google.fi/amp/s/www.ndtv.com/world-news/angry-woman-gets-fl…

Ei ole sormenjälkitunnistus aukoton. Itselläni se ei taas toimi kuin ajoittain kun on niin kuivat kädet että ei tunnistu, en jaksa kokoajan skannailemassa sormea uudelleen.