Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viittäkymmentä käyvä nainen muokkaa kuvansa ihan vaaleaksi ettei ikä näy!

Vierailija
07.02.2019 |

Naurettavaa. Valtavat kajalit näkyy ja koko naama valkoinen.
Luonnossa ikä näkyy ja uurteet.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta eikö kaikkien nuorempienkin kuvat instassa ole käsiteltyjä?

Jos muut niin minäkin?

Vierailija
42/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että pissapäät arvostelevat julmasti vanhenevia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valotuoihanailmiö kirjoitti:

Joo, on se kyllä kauheeta kun yli 30-kymppiset ja jopa yli 50-kymppiset käsittelevät kuviaan ja käyttävät filttereitä. Kyllä niiden muokkaussysteemien käyttö pitäisi olla sallittua vain max 25 vuotiaille. Ne kun on luonnostaan niitä kaikkein rumimpia, niin tarvitsevat paljon muokkausta pärstä- ja persekuvilleen! 

Terveisin edelleen muokkaava 57 v.

Miksi muokata? En ole koskaan tajunnut. Kyllähän jokainen tajuaa itse siinä kohtaa valehtelevansa, feikkaavansa.

Miksi laittautua ja meikata? Miksi tehdä mitään, mikä saa oman mielen hyväksi?

Eiköhän siinä ole katsojallakin joku vastuu. Jos on itse niin pinnallinen, että toisen kuva jotenkin häiritsee sosiaalista kanssakäymistä, niin kai sekin nyt on vähän outoa. En ehkä pitäisi valehteluna kuvien muokkaamista, sehän voi olla jopa taidetta.

Tuleeko sinun mielesi paremmaksi jos saat itsesi kuvissa näyttämään ikäistäsi nuoremmalta feikaten?

Kuten tuolla ekalla sivulla sanoin: olen 30 ja koen silti näyttäväni paremmalta filtterillä. En tiedä onko se sen nuoremman näköinen vai riittääkö se, että akneni peittyy :D

En ole kuitenkaan vielä sellaista kuvaa julkaissut. Jollekin muulle voi siitä kuitenkin hyvä mieli tulla. Eikai ne nyt julkaisisi niitä kuvia, jos siitä tulisi paha mieli.

Ja esimerkiksi kun viittasin tuohon meikkaamiseen verrokkina, niin kyllä. Minulla on paljon parempi mieli kun lähden ihmisten ilmoille meikattuna kuin omalla naamalla. Ihan samaa feikkaamista ja sinun mielestäsi valehteluahan sekin on.

Onhan se tavallaan. Jos suihkun jälkeen meikin takaa ilmestyy täysin eri naama, ja topatuista rintaikoista lauta, niin kyllä, pettymys.

Eikai tässä nyt pettymyksestä ollutkaan kyse, vaan siitä, että miksei itsestään saisi julkaista edullista kuvaa. Ihan samoin kun muutenkin ihmiset usein yrittävät antaa itsestään kauniimman tai paremman kuvan.

Edullinen kuva on eri asia kuin muokattu, valheellinen kuva.

No mitä pahaa sen julkaisussa kuitenkaan on? Ja siis tosiaan, onko se vain nuorten naisten etuoikeus?

Vierailija
44/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, että pissapäät arvostelevat julmasti vanhenevia ihmisiä.

En tajua mikä ongelma näillä ihmisillä on vanhenemisensa kanssa.

Vierailija
45/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisempaa on, että nuoret naiset muokkaavat kasvonpiirteitään myöten kaiken vaikka ei ainakaan ikä vielä näy!

Vierailija
46/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisempaa on, että nuoret naiset muokkaavat kasvonpiirteitään myöten kaiken vaikka ei ainakaan ikä vielä näy!

Koko muokkaus ylipäätään on aivan helvetin kummallista.

Vierailija
47/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvanmuokkauksen ottaa omana taiteenlajinaan, kuten monet instagram-tyypit ottaakin, ei tavoite ole se että sen kuvattavan tunnistaa hiihtolenkillä ripset huurussa (ne omat, ei ne irtolisäkkeet) tai lähikaupassa aamiaisen ostoksella pitkäksi venyneen illan jälkeen. Ei siinä realismiin pyritä, ne on eri foorumit jossa zoomataan akneen ja niiden puristeluun ja kuvataan selluliittiä. Ikäkysymystä tähän ei tuo muut kuin ikäsyrjintään taipuvaiset, toiset mollaa nuorempiaan ja toiset vanhempiaan mikä on ihan hölmöä kumminpäin vaan.

Mulla on periaatteena se että pyrin siihen ettei mua tunnistaisi netissä julkaisemistani kuvista. Tutut tottakai tunnistaa, kun kuvia on niin meikittömänä ja laitettuna muttei arkilookissa. Ammatinvalintajuttuja, pääsee helpommalla jos saa olla tuntemattomana sosiaalisessa mediassa. Enkä oo ainoa, muutamalla kollegalla on sama juttu.

Vierailija
48/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin erästä vanhempaa naispuolista ystävääni facebookista. Löysin täysnimikaiman, mutta suttuisessa kuvassa oli sellainen kapeakasvoinen, kalpea tytönhupakko isoine silmineen. Luulin erehtyneeni henkilöstä, mutta hän se oli.

Vierailija
49/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvanmuokkauksen ottaa omana taiteenlajinaan, kuten monet instagram-tyypit ottaakin, ei tavoite ole se että sen kuvattavan tunnistaa hiihtolenkillä ripset huurussa (ne omat, ei ne irtolisäkkeet) tai lähikaupassa aamiaisen ostoksella pitkäksi venyneen illan jälkeen. Ei siinä realismiin pyritä, ne on eri foorumit jossa zoomataan akneen ja niiden puristeluun ja kuvataan selluliittiä. Ikäkysymystä tähän ei tuo muut kuin ikäsyrjintään taipuvaiset, toiset mollaa nuorempiaan ja toiset vanhempiaan mikä on ihan hölmöä kumminpäin vaan.

Mulla on periaatteena se että pyrin siihen ettei mua tunnistaisi netissä julkaisemistani kuvista. Tutut tottakai tunnistaa, kun kuvia on niin meikittömänä ja laitettuna muttei arkilookissa. Ammatinvalintajuttuja, pääsee helpommalla jos saa olla tuntemattomana sosiaalisessa mediassa. Enkä oo ainoa, muutamalla kollegalla on sama juttu.

Sairasta. Ja narsistista. Jotakinhan ihminen tuollaisesta saa. Libidopohjaista - luulen.

Vierailija
50/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistan uteliaisuuttani, miksi asialla on sinulle merkitystä?

Näyttääkö hän paremmalta kuin sinä, joka olet 10-25 vuotta häntä nuorempi? :D

Vierailija
51/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin erästä vanhempaa naispuolista ystävääni facebookista. Löysin täysnimikaiman, mutta suttuisessa kuvassa oli sellainen kapeakasvoinen, kalpea tytönhupakko isoine silmineen. Luulin erehtyneeni henkilöstä, mutta hän se oli.

tytönhupakko :D

Vierailija
52/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tytönhupakko :D

Jep. Setämies liikenteessä.

Vierailija
53/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs nuoret naiset tekevät? Laittavat tekoripset ja hiustenpidennykset ja feikkaavat myös ulkonäkönsä.  Terveisin vanha nainen hunningolta.

Vierailija
54/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta. Ja narsistista. Jotakinhan ihminen tuollaisesta saa. Libidopohjaista - luulen.

Avaapa vähän kommenttiasi, etenkin tuo libido-juttu kuulostaa kiinnostavalta. jotain lähteitä, Freudia kenties? Vähän on sellainen freudilainen klangi... ja mitä narsistista on siinä ettei tahdo tulla asiakkaiden tunnistamiseksi vapaa-ajallaan?

Vierailija
55/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun muokkaisikin vain kuvansa.

Järkyttävää edelleen tuo naiseläjien vanhanemisen pelko.

Aikuisia ihmisiä ja pentujen itseluottamus.

Vahva nykynainen?

Paskat.

Samaa meikkien ja kiristimien ja nostimien kans feikkausta kuin läpi maailmanhistorian.

Totta, kuten miehilläkin, joilta kiristetään vyötärö, poistetaan manboobsit, korotetaan ahteria ja fiksataan naamaa. Ikä pysyy ihan samana. 

Jännittävä kummitusihmisten maailma.

Vierailija
56/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun muokkaisikin vain kuvansa.

Järkyttävää edelleen tuo naiseläjien vanhanemisen pelko.

Aikuisia ihmisiä ja pentujen itseluottamus.

Vahva nykynainen?

Paskat.

Samaa meikkien ja kiristimien ja nostimien kans feikkausta kuin läpi maailmanhistorian.

Totta, kuten miehilläkin, joilta kiristetään vyötärö, poistetaan manboobsit, korotetaan ahteria ja fiksataan naamaa. Ikä pysyy ihan samana. 

Jännittävä kummitusihmisten maailma.

Äläpä. Onneksi me kuollaan kaikki. Ja viimeistään se liha haudassa lahoaa.

Vierailija
57/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs nuoret naiset tekevät? Laittavat tekoripset ja hiustenpidennykset ja feikkaavat myös ulkonäkönsä.  Terveisin vanha nainen hunningolta.

Ei se ole sinulta pois, eikä keneltäkään se mitä sinä sitten teetkään.

Täällä on riidankylväjät liikenteessä. Rauhassa vaan, provot riehuu ei kannata kenenkään reagoida. Luultavasti samat tyypit provoaa ja vastaa sitten näihin provoihinsa. ja loppupäätelmäksi saa sen että naiset ovat _aina_ toisten naisten kimpussa ja kyse on kateudesta. 

Vierailija
58/78 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaapa vähän kommenttiasi, etenkin tuo libido-juttu kuulostaa kiinnostavalta. jotain lähteitä, Freudia kenties? Vähän on sellainen freudilainen klangi... ja mitä narsistista on siinä ettei tahdo tulla asiakkaiden tunnistamiseksi vapaa-ajallaan?

Eikö se ole vähän kummallista, että valtaosa kuitenkin muokkaa kuvansa KAUNIIMMAAKSI, ei rumemaksi, vaikka yhtälailla sekin palvelisi tunnistamattomaksi tekemisen tavoitetta 🤔? Esim snapchatissa on vaikka kuinka paljon filttereitä eläinnaamoista vastakkaiseen sukupuoleen, ja hups käyttöön tulevat kuitenkin vain ne kauniimmaksi tekevät...

Vierailija
59/78 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole vähän kummallista, että valtaosa kuitenkin muokkaa kuvansa KAUNIIMMAAKSI, ei rumemaksi, vaikka yhtälailla sekin palvelisi tunnistamattomaksi tekemisen tavoitetta 🤔? Esim snapchatissa on vaikka kuinka paljon filttereitä eläinnaamoista vastakkaiseen sukupuoleen, ja hups käyttöön tulevat kuitenkin vain ne kauniimmaksi tekevät...

Huomio kuin huomio. Kunnon hu@mioh@rolle kelpaa kaikki aseet.

Vierailija
60/78 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako nuoria naisia, että monet vanhemmat naiset ovat paremmin säilyneitä. Lihavuus todella yleistä nuorilla nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi