Venäläinen taitoluistelija-nainen kohautti BDSM-asussa
https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/83ffcc8f-9924-4fdb-b675-25c87ac…
Miten nuo venäläiset naiset voi olla noin kauniita?
Alina Zagitova 😍
Kommentit (16)
Siinä olisi taas yksi nainen urheilijatähtösten galleriaan, josta Kremlin sisäpiirin sedät voi valkata sutturan itselleen.
Jännä juttu. Missä hölinä ja huorittelu, halvaksi haukkuminen ja vartalon arvostelu? Taitaapi olla totta, että Ylilaudan ylijäämät on erittäin venäjämielisiä.
Päivän hyvä uutinen: Erika on ykkösenä tai kakkosena vedonlyöntilistoilla, kisaa ruotsin kanssa ykkössijasta.
Päivän toinen hyvä uutinen: Hakkarainen saa veropetossyytteen jätettyään kahtena vuonna tuloveronsa maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi taas yksi nainen urheilijatähtösten galleriaan, josta Kremlin sisäpiirin sedät voi valkata sutturan itselleen.
Kreml just kielsi tuon toiminnan jota joku entinen naispuolinen taitoluistelija pyöritti, varmaan rahan perässä
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu. Missä hölinä ja huorittelu, halvaksi haukkuminen ja vartalon arvostelu? Taitaapi olla totta, että Ylilaudan ylijäämät on erittäin venäjämielisiä.
Päivän hyvä uutinen: Erika on ykkösenä tai kakkosena vedonlyöntilistoilla, kisaa ruotsin kanssa ykkössijasta.
Päivän toinen hyvä uutinen: Hakkarainen saa veropetossyytteen jätettyään kahtena vuonna tuloveronsa maksamatta.
Eli huomaat itsekin eron miesten käytöksessä kun nainen käyttäytyy arvokkaasti (ei esim laula orkuista) ja pitää huolta ulkonäöstään
Vierailija kirjoitti:
Saisi piiskata minua milloin tahansa
m36
Minä taas voisin piiskata Alinaa.
- vanhan liiton perverssi-
Toivottavasti ei nähdä olympialaisissa ensi vuonna, eikä yhtään ketään muutakaan venakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreml just kielsi tuon toiminnan jota joku entinen naispuolinen taitoluistelija pyöritti, varmaan rahan perässä
Kaikki sisäpiirin vanhat patut ennättivät siis akkansa valkata kuten myös Putin.
Onneksi Venäjällä vielä arvostetaan perinteisiä arvoja vastoin kuin turmeltunut hedonistinen eurooppa.
Joko hänellä on Onlyfans, kun taitoluistelulla ei enää pysty tienaamaan? Vai luvattu jollekin oligarkille puolisoksi?
"Voit katsoa kuvan asusta tästä linkistä."
Pitänee käydä katsomassa, ihan vain että osaan paheksua kuinka naiset tekee taas jotain liian seksikästä. Enhän minä muuten, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Venäjällä vielä arvostetaan perinteisiä arvoja vastoin kuin turmeltunut hedonistinen eurooppa.
Joo, Igor. Venäläinen BDSM on paljon perinteisempää ja vähemmän turmeltunutta kuin läntinen. Sovitaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että olet niin avarakatseinen, että lasket BDSM:n perinteisiin arvoihin.
Hohhoijaa🥱
Toi pikkuinen ei ole nähnytkään bdsm-juttuja😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Saisi piiskata minua milloin tahansa
m36