Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

N44 v ja pitäisi laihduttaa 10 kg

N44
07.02.2019 |

Ei hem*etti. Painoa on pikkuhiljaa kertynyt ja olen yrittänyt tehdä elämäntapamuutosta vuoden alusta. EI ONNISTU!!! Jaksan pysyä suunnitelmassa aamupäivän ja illalla tulee jo naposteltua.

Koen laihduttavani, mutta en laihdu YHTÄÄN. En ole saanut lisättyä kunnolla edes liikuntaa.
Miten ihmeessä te muut olette onnistuneet?? Mun määränpää ei päätä huimaa ja sitten en pysty edes siihen.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ap painaa?

Onko sulla miestä?

Mulla paino putoaa kun jättää, energiajuomat ja limsat pois, vähän pienempiä annoksia, klo18.00 jälkeen ei saa syödä muuta kuin hedelmiä.

Vierailija
62/63 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö miettimään pätkäpaastoa? Itse olen sen kautta löytänyt tavan vähentää syömistä kitumatta.

Syön siis itse tukevan lounaan noin klo 12, pienen välipalan noin 15-16 välillä ja kevyen illallisen klo 19. Vaati aluksi itsekuria, että jätti iltanapostelun, mutta parin viikon jälkeen kroppa oli tottunut eikä tee enää iltaisin mielikään. Olennaista oli itselle syödä viimeisen kerran tarpeeksi myöhään ettei ehdi tulla oikea nälkä ennen nukkumaanmenoa. Aamupalaa en ole koskaan kaivannut muutenkaan, joten aamut eivät tuota mitään ongelmaa.

Pätkäpaastoa kokeilin onnistuneesti viikon verran ja sitten sekin unohtui. Osa ongelmaani on sekin, etten pysty keskittymään syömiseen vaan olen taipuvainen ajattelemaan, että noh eihän tämä yksi kerta haittaa ja sitten se alkuperäinen ajatus onkin jo unohtunut. Pitäisi lähteä jonnekin erämaahan kuukauden retriitille, missä voisi keskittyä vain ateriarytmiin ja ruokailuun. N44

Lola tässä hei vaan moi!

Selviytyjät retriitti pudotti mulla sen-30kg:)

Tzekkaa blogistani hottis biksukuva ja saat -15% alekupongin biksukauppaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N44 kirjoitti:

Ei hem*etti. Painoa on pikkuhiljaa kertynyt ja olen yrittänyt tehdä elämäntapamuutosta vuoden alusta. EI ONNISTU!!! Jaksan pysyä suunnitelmassa aamupäivän ja illalla tulee jo naposteltua.

Koen laihduttavani, mutta en laihdu YHTÄÄN. En ole saanut lisättyä kunnolla edes liikuntaa.

Miten ihmeessä te muut olette onnistuneet?? Mun määränpää ei päätä huimaa ja sitten en pysty edes siihen.

Turha valittaa ei mene kuin 2-4viikoa kun nuin pienenpainon pudotat.Se vain tahdon lujuutta tarttee vähän.

"Nuin pientä" painoa ei voi pudottaa pysyvästi kuukaudessa. Jokainen sen tajuaa. Liiku, tee vähitellen terveempiä ratkaisuja ruokavalioosi. Ei ole olemassa ihmeitä.