Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kouluissa, päiväkodeissa, vanhainkodeissa on monin paikoin helvetillistä ja työntekijät uupuneet-vielä pitäisi säästää!

Vierailija
07.02.2019 |

Kultapossut pukumiehet ja - naiset, joilla ei tarvitse tätä todellisuutta nähdä koskaan, ovat ehdottomassa leikkaamasta peruspalveluista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta kuka haluaa tai pystyy maksamaan lisää veroja?

Vierailija
2/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatinvalintakysymys.

Kaikkien kippo ei kestä vaativimpia asiakkaita.

Uudelleenkoulutukseen, jos ei ammattitaito riitä.

Nimim. 20 vuotta koulukodeissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on. Valtionvelkaa ei voi kasvattaa. Lihavat vuodet nokioineen ovat menneisyyttä.

Vierailija
4/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä uusia nokioita tule, kun lapset kasvatetaan epäinhimillisissä oloissa.

Eikä vanhuksilla ole rahaa rahoittaa (ostaa osakkeita), kun rahat menee espereihin.

Vierailija
5/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäydytään kaikki joukolla työvoiman ulkopuolelle hoitamaan lapsiamme ja vanhuksiamme! Verorahamme eivät riitä kuitenkaan, joten hoidetaan itse.

Vierailija
6/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on idea. Lasketaan julkisen sektorin miesvaltaisten alojen palkat samalle tasolle naisvaltaisten alojen kanssa ja laitetaan säästyneet rahat uusien hoitajien palkkaamiseen.

Vierailija
7/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on idea. Lasketaan julkisen sektorin miesvaltaisten alojen palkat samalle tasolle naisvaltaisten alojen kanssa ja laitetaan säästyneet rahat uusien hoitajien palkkaamiseen.

Heh heh, luuletko että tuo menisi ikinä läpi? :D Realistisempaa on että pudotetaan naisvaltaisten alojen palkkoja pikkuhiljaa alaspäin esim. lisäämällä kikytunteja ym. saattaa siitä vähän huutoa aina tulla mutta kyllä ne sen lopulta nielee ja säästöä syntyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä