Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika lämmin katse Jukka Immosella Jenni Vartiaista kohtaan Monologin platinajuhlissa...joko Anna Puu unohtui?

Vierailija
07.02.2019 |

Jennin Monologi myi platinaa ja Immonen sejä Jurek juhlimassa Jennin kanssa. Ei näytä vanhoja kaunoja ainakaan päällepäin olevan...
https://www.instagram.com/p/BtlpARsBMZX/

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samanlainen katse Jurekillakin eli ihan neutraali. Hienoa silti että Jenni on antanut Jukalle anteeksi ja ammattilaisena kykenee tekemään tämän kanssa työtä.

Vierailija
2/21 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut jennille platinasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on onnellisen näköinen, eikä suotta. Kaikkea hyvää hänelle!

Vierailija
4/21 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JV on onnellinen ja helpottunut että Sami palasi elossa Etelänavan reissultaan. Ei ottanut raskaana olevaa naistaan mukaan, fiksu mies! 

Vierailija
5/21 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puun kanssa ei Immonen platinajuhlia taida viettää. Sorry, piti sanoa "Vuoden Naissolistin" kanssa...

Vierailija
6/21 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi pystynyt tekemään töitä Immosen kanssa jos olisin Jenni. Sen verran törkeä oli Jukan källi Puustjärven kanssa.

Vierailija
7/21 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JV on onnellinen ja helpottunut että Sami palasi elossa Etelänavan reissultaan. Ei ottanut raskaana olevaa naistaan mukaan, fiksu mies! 

Täh onko Jenni raskaana?

Vierailija
8/21 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt näihin Jenni vs muut naislaulajat -aloituksiin. Eikö kukaan muu näe näissä mitään outoa? Vain asianosaisia kiinnostaa nämä asiat niin kiihkeästi että viitsivät tehdä avauksia vauvapalstalle. Herää kysymys onko niin onnetonta elämä että pitää täältä hakea jotain tukea.

Vierailija
9/21 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllästynyt näihin Jenni vs muut naislaulajat -aloituksiin. Eikö kukaan muu näe näissä mitään outoa? Vain asianosaisia kiinnostaa nämä asiat niin kiihkeästi että viitsivät tehdä avauksia vauvapalstalle. Herää kysymys onko niin onnetonta elämä että pitää täältä hakea jotain tukea.

En ole nähnyt täällä kuin sen yhden poistetun aloituksen aiheesta Vartiainen vs Anna Puu ja Emma-palkintojen oikeutus. En ymmärrä sen sijaan lainkaan Sinun kaltaisiasi sieniaivoja jotka väittää ettei kiiiinnnosta yyyhtään mutta silti pitää avata ketju ja vielä kommentoida siihen, vaikka otsikko selvästi kertoo aiheen.

Vierailija
10/21 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt täällä kuin sen yhden poistetun aloituksen aiheesta Vartiainen vs Anna Puu ja Emma-palkintojen oikeutus. En ymmärrä sen sijaan lainkaan Sinun kaltaisiasi sieniaivoja jotka väittää ettei kiiiinnnosta yyyhtään mutta silti pitää avata ketju ja vielä kommentoida siihen, vaikka otsikko selvästi kertoo aiheen.

🙊😂 minä olen sen sijaan nähnyt näitä suunnilleen kaksi päivässä taas viimeaikoina. T. Sieniaivo

Vierailija
11/21 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennillähän on rahkamiljönääri. 

Vierailija
12/21 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙊😂 minä olen sen sijaan nähnyt näitä suunnilleen kaksi päivässä taas viimeaikoina. T. Sieniaivo

Taidat olla vainoharhainen? Minä näen useita otsikoita luokkaa: "Päästin valtavan munapierun", "Jalkojesi välissä on katkarapu", "Voiko perseenreikään työntää kielen?" ym.ym. Silti en avaa niitä ja mene kommentoimaan kuola poskella valuen, miten typeriä ne ovat. Jennillä ja Annalla on yhtä suuri oikeus tulla mainituksi palstalla kuin perseenreiällä ja munapierullakin!

Vierailija
13/21 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen tuossa kuvan, jossa Jenni Vartiainen katsoo hymyilevänä suoraan kameraan ja kaksi miestä katsoo hempeästi toisiaan. Mitä tuosta nyt pitäisi ajatella?

Vierailija
14/21 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla takana vauvavatsa😍

Vierailija
15/21 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut jennille platinasta!

Levy sai platinaa jo lokakuussa 2018. Nyt on saavuttanut tuplaplatinaa. Bileitä ei Jennin kommentin mukaan ole aiemmin ehditty viettää. Immonen ja Jenni ovat hyvissä väleissä nykyään. Anna Puunkin kanssa Jennillä on puhevälit vaikkeivät ystäviä olekaan.

Vierailija
16/21 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti on raskaana.

Vierailija
17/21 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vainoharhainen? Minä näen useita otsikoita luokkaa: "Päästin valtavan munapierun", "Jalkojesi välissä on katkarapu", "Voiko perseenreikään työntää kielen?" ym.ym. Silti en avaa niitä ja mene kommentoimaan kuola poskella valuen, miten typeriä ne ovat. Jennillä ja Annalla on yhtä suuri oikeus tulla mainituksi palstalla kuin perseenreiällä ja munapierullakin!

kun saisikin työntää kielen jennin persereigään...

Vierailija
18/21 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti on raskaana.

Mitä sitten? Kuuluuko jotenkin sulle?

Vierailija
19/21 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kun saisikin työntää kielen jennin persereigään...

Joo sama täällä. Tosin Jennillä pimpula saattaa olla yhtä tiukka kuin kakkonenkin.

Vierailija
20/21 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt jonkun kuvan jossa Jenni, Jukka ja Anna bilettää yhdessä, sulassa sovussa. Itse en pystyisi kommunikoimaan tuollaisten pettäjien kanssa. Jenni on tosiaan päässyt eteenpäin vaikkei sitä hänen uudelta levyltään huomaakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi