UMK 2019 OFFICIAL / DARUDE
Noniin! Tehdäänpäs tällekin oma aloitus. Jännittää todella paljon, että mitä sieltä tänä yönä tulee. Pääsee paremmin spekuloimaan onko mitään mahdollisuutta menestymiseen viisuissa.
Kommentit (1608)
Mikä tässä Look Away.ssa on se sanoma ?? Biletetään ja katsellaan kun jäävuoret sulaa ja jotain outoo maailmanloppua on ilmassa.. Höh :D
Sebastian näyttää siltä ettei ole tyytyväinen look awayn johtoon
"good luck with brexit"
Voi miksi...
Krista on kyllä ärsyttävä, itsetehostus huipussaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo "kansaiväliset raadit" olekin oikeasti ihan Suomessa.
Kyllä, jossain takahuoneessa. Kiertävät monien maiden karsinnoissa.
oliko toi brexit-vitsi Irlannille ny ihan asiallinen...
Ihan livenä Tanskasta äänet juu :D
Vierailija kirjoitti:
No kohta voi verrata ruotsalaisiin ehdokkaisiin, Melodifestivalen alkaa heti tämän jälkeen.
Sehän on se keräyserä, andra chansen, tänä iltana, Ruotsin finaali on viikon päästä.
Haistakaa pierutin positivisen asenteen vihaajat. Krista on ihqu <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää raatien kokoonpanon.
Ei tässä käsittääkseni ole mitään monipäisiä raateja, vain nuo tyypit jotka telkkarissa nähdään. Kukin edustaa siis maataan yksin. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta näin olen ymmärtänyt.
On useampia henkilöitä, yleensä 4-6 henkilöä.
Raadit äänestävät kyllä oikeaa biisiä nyt :). Toivottavasti Suomen kansa on tehnyt samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää raatien kokoonpanon.
Ei tässä käsittääkseni ole mitään monipäisiä raateja, vain nuo tyypit jotka telkkarissa nähdään. Kukin edustaa siis maataan yksin. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta näin olen ymmärtänyt.
Jo on outoa, että ulkomaalaiset yksittäiset tyypit päättävät noin paljon...
Miksi tämä turha spedeily ja krista-show oikein järjestetään kun nuo ulkomaalaisraadit on samassa rakennuksessa?
Minusta tuntuu että Daruden suosikki olisi ollut Superman ja Sebastianin tämä Look away.
Saattaa olla, että kansainvälisten raatien koko on yksi ihminen eli se joka näkyy ruudussa. Tuollahan nuo tyypit on LOgomossa.
Ei Irlanti ole EU:sta lähdössä. Tiedoksi Kristalle.
Toi Tanskan Emeliekln sanoi, että ”MY twelve points goes to....”. Eli se niistä ”raadeista”.
Apua minä häpeän tuota Kristaa.
Turhaa läpätystä ihan liikaa ja tuo Krista on vaan kaikilla tavoilla super-rasittava. Toivottavasti tuo look away myös valitaan, ja sitä tel avivin reissua ennen tuo Sebastian pistetään jollekin kunnon detox-raikastuskuurille. On turhan eltaantunut nykykuosissaan.