Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs mä nyt teen, kun en ilmeisesti saa elämäni rakkautta puolisokseni koskaan?

Vierailija
07.02.2019 |

Hän ilmeisesti pysyy vain naimisissa kumppaninsa kanssa sitkeästi. Olen yrittänyt tässä kolmisen vuotta tehdä häneen vaikutusta ja elätellyt toivetta onneni kääntymisestä. Välillä olen saanut armopaloja flirtin muodossa, mutta ei hänellä tosiaan taida olla todellisuudessa mitään aikomusta erota. V*tutus on melkoista ja hån on ollut syyni edes elää. Vanhemmat ihmiset taitavatkin olla petollisia pelureita. 😢

Miten mä jatkan tästä eteenpäin? Jatkanko toivomista ja odottelua vai mitä teen? Ne katseet, hymyt ja flirtti ovat niin upeita juttuja häneltä, että olen jo niistä iloinen, mutta tosiaan toivoisin jossain vaiheessa ehkä jotain muutakin.

T. Itseään vanhempaan naiseen rakastunut

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä taas se psykiatriinsa "rakastunut"? (leimaantunut ehkä parempi sana). Jos olet, niin usko jo hyvänen aika, ettei ihastuksesi kohde ole millään tavalla missään vaiheessa vihjannut tai ilmaissut tuntevansa sinua kohtaan samoin kuin sinä häntä kohtaan. Jätä hänet rauhaan, sillä ET TULE KOSKAAN SAAMAAN HÄNTÄ. Yksipuolinen "rakkaus" ei velvoita häntä mihinkään.

En kerro hänen ammattiaan tai muutakaan hänestä täällä. Mistä tiedät, mitä hän on ilmaissut? Maailmassa on kaikenlaisia ihmisiä. Mistä tiedät, kenet minä voin saada? Ex-puolisoni oli sellainen, jota mun ei olisi "pitänyt voida saada" ammattinsa (suhteessa minuun) vuoksi, mutta siltikin hånestå tuli puolisoni.

Et voi saada sellaista ihmistä, joka ei halua sinua. Ja tämä ihastuksesi ei tosiaankaan halua sinua. Joten lopeta. Ei tee sinulle itsellesikään hyvää haikailla sellaisen ihmisen perään, jota et koskaan tule saamaan puolisoksesi.

Mistä tiedät, ettei hän halua minua? Tunnetko hänet tai oletko hän?

Etkös itsekin kirjoita niin aloituksessa? Ketjun nimessäkin on "en ilmeisesti saa elämäni rakkautta puolisokseni koskaan". On aika hemmetin selvää, ettei tuo pakkomielteesi tule koskaan toteutumaan. Ihastuksesi hymyilee sinulle. Se ei ole merkki rakkaudesta, hän on vain peruskohtelias ihminen. Väität hänen flirttailevan kanssasi -epäilen sitä syvästi, sillä sinulla on selkeästi taipumusta ihmisten ylitulkintaan. Ja kaikista tärkein pointti: hän on onnellisesti naimisissa. Hän siis rakastaa toista ihmistä, ei sinua. Toistan: hän on rakastunut omaan puolisoonsa, ei sinuun.

En tiedä onnellisuudesta tai sen puutteesta. Ei ole ollut sellaisesta puhetta. Suurin osa tuntemistani aviopareista on onnettomia. Minulle avioliitto tarkoittaa sitä, että kyseessä on sitoutunut parosuhde, mutta se voi olla onneton ja monet pettävätkin (fakta). Itse en ole pettänyt omia kumppaneitani tosin koskaan.

Vierailija
42/44 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää ilkeilyä koko ketju. Joo voi olla joku provoilija tai jankkaaja, ei se tarkoita että pitäisi silti olla ilkeä.

Olen itse ollut samassa tilanteessa, ihan rikki siitä että en voi koskaan saada jotain tiettyä ihmistä. Enkä itse asiassa vieläkään tiedä miten siitä toipuu, mutta se on varmaa ettei ainakaan käskeminen unohtaa joku toimi sitten yhtään. Itse en koskaan tapaa tai seuraa sitä ihmistä missään edes somessa, mutta en silti saa tyyppiä päästäni pois. Tuskin haukkuminen auttaa ketään yhtään tällaisen ongelman kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ilmeisesti pysyy vain naimisissa kumppaninsa kanssa sitkeästi. Olen yrittänyt tässä kolmisen vuotta tehdä häneen vaikutusta ja elätellyt toivetta onneni kääntymisestä. Välillä olen saanut armopaloja flirtin muodossa, mutta ei hänellä tosiaan taida olla todellisuudessa mitään aikomusta erota. V*tutus on melkoista ja hån on ollut syyni edes elää. Vanhemmat ihmiset taitavatkin olla petollisia pelureita. 😢

Miten mä jatkan tästä eteenpäin? Jatkanko toivomista ja odottelua vai mitä teen? Ne katseet, hymyt ja flirtti ovat niin upeita juttuja häneltä, että olen jo niistä iloinen, mutta tosiaan toivoisin jossain vaiheessa ehkä jotain muutakin.

T. Itseään vanhempaan naiseen rakastunut

Se nainen on luultavasti huomannut että olet jollain tapaa sekopää ja omituinen, eikä luultavasti haluaisi olla tekemisissä kanssasi mutta kohteliaisuudesta hymyilee joskus.  Sun kaltaiset pakkomielteiset ja häiriintyneet tyypit käyvät parisuhteessa yleensä jossain vaiheessa vaarallisiksi. On nähty.  Jätä nainen rauhaan ja hakeudu hoitoon.  Ei tässä muutkaan mitään elämänsä rakkauksia puolisoiksi saa kuin aika harvoin tosi elämässä.

T. M39

Vierailija
44/44 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis kolme vuotta ”yrittänyt tehdä vaikutusta” (miten?) naimisissa olevaan naiseen, mutta ilmeisesti et tunne häntä lainkaan. Et tiedä onko lapsia, tai mitä hän tekee vapaa-ajallaan, tai missä liikkuu. Toisin sanoen ette ole ystäviä tai kavereita, tai muutenkaan ihmeemmin tekemisissä.

Hän joskus hymyilee ja flirttailee. Oletko varma flirtistä? Usein varsinkin miehet tulkitsee ihan normaalin kohteliaisuuden flirtiksi vaikkei naisella ole mitään taka-ajatuksia.

Ensiksikin, nainen on valinnut puolisonsa, ja mitä ilmeisimmin haluaa pysyä hänen kanssaan. Kertomasi perusteella en keksi yhtään syytä miksi hän haluaisi vaihtaa miehensä sinuun, vaikutat lähinnä hyvänpäiväntutulta.

Luultavasti hänellä ei ole aavistustakaan että olet ollut jo vuosia pakkomielteisesti ihastunut häneen. On myöskin sopimatonta että mietit miten saisit hänet erotettua miehestään ja olemaan sinun kanssasi. Eiköhän ole jo aika selvää ettei hän halua sinua, jos olisi vaihtaakseen niin olisi varmaankin jo sen tehnyt.

Sinun pitää päästä eteenpäin, hakeudu vaikka terapiaan jos ei muu auta. Hukkaat vain elämäsi haikaillessasi saavuttamatonta.