Mitäs mä nyt teen, kun en ilmeisesti saa elämäni rakkautta puolisokseni koskaan?
Hän ilmeisesti pysyy vain naimisissa kumppaninsa kanssa sitkeästi. Olen yrittänyt tässä kolmisen vuotta tehdä häneen vaikutusta ja elätellyt toivetta onneni kääntymisestä. Välillä olen saanut armopaloja flirtin muodossa, mutta ei hänellä tosiaan taida olla todellisuudessa mitään aikomusta erota. V*tutus on melkoista ja hån on ollut syyni edes elää. Vanhemmat ihmiset taitavatkin olla petollisia pelureita. 😢
Miten mä jatkan tästä eteenpäin? Jatkanko toivomista ja odottelua vai mitä teen? Ne katseet, hymyt ja flirtti ovat niin upeita juttuja häneltä, että olen jo niistä iloinen, mutta tosiaan toivoisin jossain vaiheessa ehkä jotain muutakin.
T. Itseään vanhempaan naiseen rakastunut
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Turpaan tuota lehmää pitäisi pistellä niin, että tukka lähtee, stn.
Ketä lehmää? Miksi? Tunnetko minut? Miksi sanot noin?
Hankit elämän ja jätät jo toisensa löytäneet rauhaan.
Eliittinaisten on helppo olla ilkeitä, kun te saatte, kenet haluatte, teillä on parisuhde ja rakkautta sekä läheisyyttä. Teidän ei tarvitse pelätä loppuelämän yksinäisyyttä. Minulla ei ole mitään mahdollisuuksia rakkauteen, vaikka tekisin mitä. Ei auttaisi ulkonäön muokkaus, varallisuuden kasvattaminen, statuksen kasvattaminen. Siltikään en saisi ketään kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sairaspaska.
Perustele.
Katsopa Raamatun kymmenen käskyä. Sieltä löytyy vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä taas se psykiatriinsa "rakastunut"? (leimaantunut ehkä parempi sana). Jos olet, niin usko jo hyvänen aika, ettei ihastuksesi kohde ole millään tavalla missään vaiheessa vihjannut tai ilmaissut tuntevansa sinua kohtaan samoin kuin sinä häntä kohtaan. Jätä hänet rauhaan, sillä ET TULE KOSKAAN SAAMAAN HÄNTÄ. Yksipuolinen "rakkaus" ei velvoita häntä mihinkään.
En kerro hänen ammattiaan tai muutakaan hänestä täällä. Mistä tiedät, mitä hän on ilmaissut? Maailmassa on kaikenlaisia ihmisiä. Mistä tiedät, kenet minä voin saada? Ex-puolisoni oli sellainen, jota mun ei olisi "pitänyt voida saada" ammattinsa (suhteessa minuun) vuoksi, mutta siltikin hånestå tuli puolisoni.
Et voi saada sellaista ihmistä, joka ei halua sinua. Ja tämä ihastuksesi ei tosiaankaan halua sinua. Joten lopeta. Ei tee sinulle itsellesikään hyvää haikailla sellaisen ihmisen perään, jota et koskaan tule saamaan puolisoksesi.
Mistä tiedät, ettei hän halua minua? Tunnetko hänet tai oletko hän?
Etkös itsekin kirjoita niin aloituksessa? Ketjun nimessäkin on "en ilmeisesti saa elämäni rakkautta puolisokseni koskaan". On aika hemmetin selvää, ettei tuo pakkomielteesi tule koskaan toteutumaan. Ihastuksesi hymyilee sinulle. Se ei ole merkki rakkaudesta, hän on vain peruskohtelias ihminen. Väität hänen flirttailevan kanssasi -epäilen sitä syvästi, sillä sinulla on selkeästi taipumusta ihmisten ylitulkintaan. Ja kaikista tärkein pointti: hän on onnellisesti naimisissa. Hän siis rakastaa toista ihmistä, ei sinua. Toistan: hän on rakastunut omaan puolisoonsa, ei sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Sairaspaska.
Olenko sairas, kun pyydän vinkkejä siihen, miten jaksaisin elää? Helppo on tosiaan ilkkua kaltaiselleni luuserille. Naiset ovat kyllä ilkeitå ja julmia. Miehet ovat huomattavasti empaattisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaspaska.
Olenko sairas, kun pyydän vinkkejä siihen, miten jaksaisin elää? Helppo on tosiaan ilkkua kaltaiselleni luuserille. Naiset ovat kyllä ilkeitå ja julmia. Miehet ovat huomattavasti empaattisempia.
Tässäpä yksi vinkki: koita elää omaa elämääsi. Tee asioita, jotka eivät liity ihastukseesi mitenkään. Yritä aktiivisesti olla ajattelematta häntä. Älä tuhlaa ainoata elämääsi turhaan haihatteluun.
Tuskin ne naisen lapsetkaan haluaisi tuollaista tyyppiä haahuilemaan lähistölle.
Siis olet puumaan rakastunut? Ja motiivisi on?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne naisen lapsetkaan haluaisi tuollaista tyyppiä haahuilemaan lähistölle.
En tiedä, onko hänellä lapsia, eikä ole minun asiani sellainen muutenkaan. Mikä vika minussa on? Tunnetko minut, kun pystyt sanomaan noin? "Tuollainen tyyppi" tarkoittaa siis mitä? Olen täysin nuhteeton ja ystävällinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Motiivi? Pitäisikö mulla olla rakastumisessa joku motiivi? Onko sinulla joku motiivi rakastumiselle? Voin kertoa, että en ainakaan itse tiedosta mitään motiivia. En tiedä, onko hän puuma, mutta hän on harvinaisen kuuma kissa kyllä.
Sä olet luultavasti liian henkisesti epävakaa ollaksesi parisuhteessa. Siksi olet ihastunut ihmiseen, jonka kanssa sulla ei ole mitään tsäänssiä ja voit turvallisesti vain haaveilla kuinka ihanaa teillä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Leikkauta lärvisi uuteen uskoon.
Kiinnostaa tietää sekin, mistä tuesot ehdottaa näin. Tunnetko minut ja olet sitä mieltä, etten oo tarpeeksi hyvännäköinen sille hottikselle?
Miksi rakastuit varattuun. Se on tyhmää. Tunnusta se itellesi, että sua petkutettiin ja etsi vapaa. Kohta huomaat, ettei ns. rakkaudessasi ollut mitään ihanaa. Näin se menee, vaikka ei uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Motiivi? Pitäisikö mulla olla rakastumisessa joku motiivi? Onko sinulla joku motiivi rakastumiselle? Voin kertoa, että en ainakaan itse tiedosta mitään motiivia. En tiedä, onko hän puuma, mutta hän on harvinaisen kuuma kissa kyllä.
Joillakin voi olla motiivina pelkkä raha. Puuma rahoittaa ja itse saa olla viihteellä.
Rakastiko hän sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkauta lärvisi uuteen uskoon.
Kiinnostaa tietää sekin, mistä tuesot ehdottaa näin. Tunnetko minut ja olet sitä mieltä, etten oo tarpeeksi hyvännäköinen sille hottikselle?
Kyse ei ole kenekään naamasta. Oliko teillä jotain?
Rakastuitko häneen kun hän oli jo naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Sä olet luultavasti liian henkisesti epävakaa ollaksesi parisuhteessa. Siksi olet ihastunut ihmiseen, jonka kanssa sulla ei ole mitään tsäänssiä ja voit turvallisesti vain haaveilla kuinka ihanaa teillä olisi.
On mulla ollut muutama parisuhdeviritelmä elämäni aikana, mutta ne muut henkilöt olivat todella huonoja valintoja minulta. Se kohtaamani nainen olisi ollut paljon parempi kaikin puolin. Kieltämättä ehkä liiankin hyvä ja tasokas minulle, täytyy myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin voi olla motiivina pelkkä raha. Puuma rahoittaa ja itse saa olla viihteellä.
Rakastiko hän sinua?
En tiedä hänen rahatilanteestaan. En ole niin halpamainen, että rahan perässä menisin. Olin hänestä aidosti kiinnostunut ihmisenä (plus hän on todella sexy tapaus).
Mistä tiedät, ettei hän halua minua? Tunnetko hänet tai oletko hän?