Persujen kannatus syöksähti jo 12 %:iin - ja nousu vaan jatkuu!!!
Orpo Ja Sipilä ovat joukkoineen mokaanneet tottaalisesti ihan kaiken - siitä kaikki hyöty persusuomalaisille!!!
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan se aika makeeta, kun olisi Halla-aho pääministerinä!!
Paras paikka olisi sisäministeri. Laittaa elintasoturismin ruotuun.
Väärin.
Paras paikka hänelle ja kannattajilleen olisi https://www.niuva.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdettä?
Ja persujen kannatuksen noususta hyötyy eniten kokoomus, koska persut syövät äänestäjiä SDP:ltä. Ja minun puolesta saavat syödäkin, Marin on niin epäluotettavan JA inkompetentin oloinen henkilö, että luottoni SDP:hen vähenee päivä päivältä.
No, Kokoomuksen kannatus oli tän päivän mittauksessa kuitenkin laskenut -2,3 prosenttiyksikköä ja persujen noussut + 1,3.
Joku sitä Kokoomuksen kannatusta nyt kuitenkin syö...Oliskohan niiden perseily.
No hyvänen aika sentään - Orpohan mokasi oikein urakalla kieltämällä lisähoitajia vanhukselle - ja on tästä totisesti saanut peet päälleen.
On muutenkin hänen puheensa ollut aikamoista epäselvää mongerrusta ja kokoomus onkin kuulemma pika-pikaa vaihtamassa puh.johtajaa fiksummaksi.
Kokkarit vaihtoivat Stubbin Orpoon, mutta katastofi vain kasvoi - kukahan seuraavaksi jonossa puh.johtaksi?
Silti Sdp.Keskusta,Kokoomus,Vasemmistoliitto ja Vihreät tulee olemaan Suomen 5 suosituinta puoluetta. Ei persuilla ole koskaan ollut mitään valtaa eduskunnassa.Kyllä ne porvarit edelleen ja aina vie ja vikisee...
Jäätävää menoa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdettä?
Ja persujen kannatuksen noususta hyötyy eniten kokoomus, koska persut syövät äänestäjiä SDP:ltä. Ja minun puolesta saavat syödäkin, Marin on niin epäluotettavan JA inkompetentin oloinen henkilö, että luottoni SDP:hen vähenee päivä päivältä.
No, Kokoomuksen kannatus oli tän päivän mittauksessa kuitenkin laskenut -2,3 prosenttiyksikköä ja persujen noussut + 1,3.
Joku sitä Kokoomuksen kannatusta nyt kuitenkin syö...Oliskohan niiden perseily.
https://yle.fi/uutiset/3-10633111
.
No hyvänen aika sentään - Orpohan mokasi oikein urakalla kieltämällä lisähoitajia vanhukselle - ja on tästä totisesti saanut peet päälleen.
On muutenkin hänen puheensa ollut aikamoista epäselvää mongerrusta ja kokoomus onkin kuulemma pika-pikaa vaihtamassa puh.johtajaa fiksummaksi.
Kokkarit vaihtoivat Stubbin Orpoon, mutta katastofi vain kasvoi - kukahan seuraavaksi jonossa puh.johtaksi?
Eikä kieltäytynyt mutta se että esitit asian noin kertoo ihan täsmälleen että mistä asiassa on kyse: propagandasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on vielä pahempi riistäjä kuin kokoomuksen orpo tai kepujen sipilä.
Oli vankat perustelut.
Etkö ole nähnyt mitä "mestari" on kirjoittanut työttömistä? Aika kylmää.
Vierailija kirjoitti:
Kumhan ei söksähdä lähellekään sdp:tä niin mulle ihan fine.
Söis vaan mahdollisimman paljon porvareita.
Sipilä nyt on oman jenginsä jo pelannut porvarin per set tä nuollessaan pihalle.
porvareitahan keskustalaisetkin ovat. nuolleet ihan omaa pe rs e t tään. notkeita kun ovat.
minua ei SDP:n äänestäjänä haittaa että vievät niiltä ääniä, demarit tulee olemaan suurin jos luoja suo.
jos persut pääsevät hallitukseen demarien kanssa, eivät kuitenkaan saa kansaa kurit tavia akt iivim al lejaan ja muita läpi, kuten kokkarien ja keskustan kanssa tekivät. koska ovat puolta pienempi puolue, ei pääse ne kre aton ist itkaan silmille hyppimään.
Maa hanm uutt olinjoissa sdp taas on aina ollut oikeudenmukanen ja tiukka, ei höveli ja sinisilmäinen.
Mutta eiköhän persut karttele hallitusta , sille sakille tärkeintä on äänten kalastelu valheilla, ei tekeminen.
Hallituksessa tekivät ihan kokkareiden politiikkaa, vaikka äänestäjilleen muuta lupasivat ja pois hypättiin tekosyyllä (muka potkuilla, hehheh), että ratsastettais taas uusiin vaaleihin. Ois meinaan kannatus tippunu 2% jos oisivat olleet loppuun asti tässä hallituksessa, mutta tätä politiikkaahan siellä olivat tekemässä, mistä vieläkin kärsitään..
karufakta kirjoitti:
Silti Sdp.Keskusta,Kokoomus,Vasemmistoliitto ja Vihreät tulee olemaan Suomen 5 suosituinta puoluetta
Vasurit on jo kaukana takana.
Mä vaihdan kansalaisuutta jos tulee PS-enemmistöhallitus. Olen tosissani.
allah-ahohan poistaisi kaikki kelatuet, siinä vasta kansan ystävä kerrakseen. Ai että.
kannattaa sairaan ja työttömän heti äänestää perssuja.
treffit kirjoitti:
Saat passin ja menolipun Lähi-itään ;)
Vierailija kirjoitti:
Mutta eiköhän persut karttele hallitusta , sille sakille tärkeintä on äänten kalastelu valheilla, ei tekeminen.
Hallituksessa tekivät ihan kokkareiden politiikkaa, vaikka äänestäjilleen muuta lupasivat ja pois hypättiin tekosyyllä (muka potkuilla, hehheh), että ratsastettais taas uusiin vaaleihin. Ois meinaan kannatus tippunu 2% jos oisivat olleet loppuun asti tässä hallituksessa, mutta tätä politiikkaahan siellä olivat tekemässä, mistä vieläkin kärsitään..
Miksi keksit tällaista pötyä kun jokainen voi käydä googlaamassa uutisotsikot mitä 2017 ps puoluekokouksen jälkeen tapahtui.
Suurta teatteria ne keskustelut toki oli, Soini oli etukäteen sopinut kepun ja kokoomuksen kanssa mitä tehdään jos omat miehet ei menestykään.
Sipilän u-käännös taivaalla oli jo teatraalisuudessaan putinimainen.
Vierailija kirjoitti:
Pientä se on kun pitäisi olla mielellään 51% kannatus.
No kattellaan, kun näitä kamaluuksia tässä tulee kokoajan lisää ilmi, niin eiköhän PS keiku jo kärjessä vaalipäivänä..
Äänestin viimeksi persuja, hävettää vieläkin. Ammuin itteäni jalkaan, sattuu vidusti. edelleen.
treffit kirjoitti:
menetkö kanssani naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
allah-ahohan poistaisi kaikki kelatuet, siinä vasta kansan ystävä kerrakseen. Ai että.
kannattaa sairaan ja työttömän heti äänestää perssuja.
Vankat lähteet oli tässäkin ulostulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kattellaan, kun näitä kamaluuksia tässä tulee kokoajan lisää ilmi, niin eiköhän PS keiku jo kärjessä vaalipäivänä..
2015-2017 -kiitos persut.
kärsimme vieläkin.
työtön kirjoitti:
Äänestin viimeksi persuja, hävettää vieläkin. Ammuin itteäni jalkaan, sattuu vidusti. edelleen.
Vasureita sinä äänestit viime vaaleissa ja purat näillä saduilla hätääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2015-2017 -kiitos persut.
kärsimme vieläkin.
Mistä kärsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallituksessa tekivät ihan kokkareiden politiikkaa, vaikka äänestäjilleen muuta lupasivat ja pois hypättiin tekosyyllä (muka potkuilla, hehheh), että ratsastettais taas uusiin vaaleihin. Ois meinaan kannatus tippunu 2% jos oisivat olleet loppuun asti tässä hallituksessa, mutta tätä politiikkaahan siellä olivat tekemässä, mistä vieläkin kärsitään..Miksi keksit tällaista pötyä kun jokainen voi käydä googlaamassa uutisotsikot mitä 2017 ps puoluekokouksen jälkeen tapahtui.
Suurta teatteria ne keskustelut toki oli, Soini oli etukäteen sopinut kepun ja kokoomuksen kanssa mitä tehdään jos omat miehet ei menestykään.
Sipilän u-käännös taivaalla oli jo teatraalisuudessaan putinimainen.
No Soini nyt ei voi enää menestyksestään puhua enää koskaan - hänen takinkäännön mestaruutensa muistetaan ikuisesti, paras olis vaan eläkkeelle jäädä hänenkin ja unohtaa koko politiikka.
Oli vankat perustelut.