Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus siitä että kampaajat yksinkertaisin ammattikunta?

Vierailija
07.02.2019 |

Muistan tällaisen tutkimuksen. Yllätti koska oma kampaajani on ihan älykäs tyyppi jonka kanssa käymään paljon keskusteluja ja johtaa menestyvää kampaamoa.

Mikä sitten saa keskimäärin tyhmän ihmisen hakeutumaan tuollaiselle alalle? Onhan se luova, sosiaalinen ala jolla paljon kilpailua. Ei luulisi minkään tuulitunnelin pärjäävän.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi kampaajaa hyvin ja molemmat ovat erittäin älykkäitä. Eivät ajautuneet kampaajiksi vaan haluavat tehdä sitä.

Vierailija
2/12 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kaksi kampaajaa hyvin ja molemmat ovat erittäin älykkäitä. Eivät ajautuneet kampaajiksi vaan haluavat tehdä sitä.

Jos ovat vaan sinuun verrattuna älykkäitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta maailmanmestareita pinpinjaossa!

Vierailija
4/12 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pärjää lähäreille.

Vierailija
5/12 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas olla, kun yrittävät vaikka kirjoittaa mainoksen facebookiin. Jälki on järkyttävää. En ymmärrä, miten kukaan menee kampaajalle, joka ei osaa edes yhdyssanoja tai ei edes käytä pisteitä ja isoja alkukirjaimia. Häpeällistä.

Vierailija
6/12 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaa toki se tutkimus.

Vierailija
7/12 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että muistat nyt väärin. Mutta tietysti kaikenlaisia tuloksia saadaan kun oikein tutkitaan. Esmerkiksi Kuvitteellinen esimerkki  Cosmo tutki: Kampaajaksi pääsee lyhyemmällä koulutuksella kuin eläinlääkäriksi.  Insinööriski opeikeiu voi kestää useamman vuoden, joten arvosta ja kunnioita kundikaverisi, jos hän opiskelee inssiksi. - Jos haluat inssiksi niin se on miesvaltaine ala. Tutkitusti moni insinööriksi opiskeleva on opiskellut lukiossa matikkaa.    

Vierailija
8/12 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaimurit pelastavat maailman

Vierailija
9/12 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskuus nähny unta että mun aivot tulee mun korvadta ulos ja jatkaain vain kampaaamista peeilin edessä. Mä hän oon mies taiin poika.

Vierailija
10/12 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös siivojista löytyy upeita tyyppejä jotka sopisivat vaikka pressoiksi!

Tuntuu että duunarialoilla on fiksut tyypit, vatikaanissa, amnestyssa ja politiikassa sitten kaikki kouluttamatotmat sekopäät ja psyykkisesti sairaita.

Miksi?? Oi miksi?

Vierailija
11/12 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaaja on ihana ja hauska, vaikkei olekaan penaalin terävin kynä <3 Ja aina loistava lopputulos!

Vierailija
12/12 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keskimäärin alalle varmana hakeutuu aika paljon tyhjäpäitä mutta juuri ap:n kuvaamat menestyjät eivät ole näitä.

Kyllä mulle tulee tietty mielikuva kampaamoalan opiskelijasta. Ja se osuu usein oikeaan.

Lähihoitajaksi en vertaisi, koska hoitoalalle hakeudutaan usein ihmisrakkauden vuoksi eikä se sulje pois älykkyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi