voiko köyhä olla kaunis?
Olen kohta työttömäksi jäävä 50v nainen.
Rahaa ei ole uusiin meikkeihin , kampaajaan ym
Olen hoikka ja siro.
Hiukset ovat tyyliin klonkku
kun oli rahaa otin hiustenpidennykset.
myös ripsenpidennykset sopivat minulle
ilman niitä näytän väsähtäneeltä keski-ikäiseltä
nyt pitää kuitenkin investoida ruokaan
surettaa..elämä on muutoinkin vaikeaa..pidin työstäni
Kommentit (22)
Riippuu siitä, minkä ikäinen. Nuoret ovat pienellä vaivalla ja rahalla kauniita ja ajanmukaisia. Vanhemmat voivat tarvita laadukkaampia ja paremmin istuvia vaatteita näyttääkseen tyylikkäiltä ja kauniilta. Muutoin voi tulla ns. hompsumummo-vaikutelma. Väristyskin muuttuu vanhemmiten, joten voi tarvita "piristystä" meikin avulla, kun taas siloposkisten nuorten ei välttämättä tarvitse meikata ollenkaan ja silti vaikuttaa freesiltä punaposkisen terveeltä.
Se on hyvä. :) Meinasin aikaisemmin sanoa jotain, mutta olen mies, enkä oikein tiedä näistä kauneusjutuista. Ikävää kuitenkin, että jäät työttömäksi. Itse olin työtön pitkään ja edelleen köyhä. Se on joskus aika rankkaa, mutta kyllä sitä selviää.
Et tarvitse kalliita meikkejä ja noita muita juttuja ihan varmasti. Mun siskoni on myös köyhä ja rakenteeltaan pieni ja siro. Hän löytää aina kirpputoreilta ja kierrätyskeskuksista hyviä vaatteita halvalla. Jos olet pientä kokoa, niin kannattaa käydä katsomassa. Kuulemma nimenomaan pieniä kokoja löytyy ja usein vaatteet on ihan käyttämättömiä.
Semmoinen siisti tyyli ilman ylimääräisiä lisukkeita naisilla on mielestäni kaunista.
Edelleen, on ikävää, että jäät työttömäksi, mutta kyllä siitä selviää. Jos asut jossain kaupungissa, niin ilmaista huviakin riittää kun sitä etsii. Mieli kannattaa pitää vireänä jollain tavalla.
Kannattaa myös opetella idättämään papuja. Tosi terveellistä ja helppoa. Mungpavuista kannattaa aloittaa. Ei tarvitse mitään ihmeempiä välineitä ja pienestä määrästä tulee paljon ituja. Niitä voi laittaa vähän joka ruokaan.