Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihomisen mysteeri

Vierailija
06.02.2019 |

Ei ole aina niin, että ihminen lihoo syömällä. Jokuhan voi syödä mitä vaan lihomatta. Onko se aineenvaihdunta vai mikä lienee, joka vaikuttaa. Joku geeni kenties, joka joillakin toimii aina ja joillakin aktivoituu myöhemmin. Itse olin ensimmäiset kymmenet vuodet elämästäni erittäin hoikkaa. Syömisillä ei ollut mitään vaikutusta. Sitten tapahtui jotain outoa. Aloin lihoa vuosi vuodelta enemmän. Nyt olen erittäin lihava. En alkanut syödä enemmän tai epäterveellisemmin vaan päinvastoin. En syö nykyisin ollenkaan karkkeja, suklaata, pullaa ym. Paino on suuri eikä putoa. Liikuntaa on enemmän kuin hoikkina vuosina. En ymmärrä mistä kaikki johtuu, mutta itse en ole tätä elintavoillani aiheuttanut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppas päivän syömisesi nyt tänne.

Vierailija
2/6 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihduntasi muuttui jostain syystä. Nyt syöt enemmän kuin kulutat, ennen kulutit enemmän jostain syystä. Laihdut kun vähennät syömistä riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroppas päivän syömisesi nyt tänne.

Jokainen päivä ei tietenkään ole samanlainen. Jos menen aamulla töihin syön ennen sitä puuron. Joku hiutalepuuto miedosti suolalla maustettuna. Töissä, jos ehdin syön aamulla hedelmän. Lounaaksi yleensä salaatti, jossa on kasviksia ja tonnikalaa/broileria/kananmunaa. Kun tulen kotiin, syön kahvin kanssa ruisleivän, jos hitusen margariinia ja keittokinkkua tai kalkkunaleikettä ja useimmiten myös kurkkua tai tomaattia. Illalla jokin keitto, joka voi olla liha/jauhelihakeitto. Vähän ennen nukkumaan menoa jugurtti, joka yleensä on maustamaton, mutta joskus myös ihan tavallinen. Viikonloppuisin sitten vähän eri menuu ja silloin tehdään ihan perus kotiruokaa.

ap

Vierailija
4/6 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kilpirauhasarvoja katsottu?

Vierailija
5/6 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaankaan käytä kanelia ruokavaliossasi?

How to Burn Fat Faster (WITH 1 TEASPOON OF THIS!)

On 2019 vuosi, en ymmärrä miksi kaikki ei vieläkään käytä tätä hyödykseen :(

Vierailija
6/6 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kilpirauhasarvoja katsottu?

Kilpirauhasen vajaatoiminta on, mutta lihominen alkoi vasta sen jälkeen, kun olin aloittanut lääkityksen,

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan