Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi sattuu enemmän, miehen herkille kohdille potku vai synnytys?

Vierailija
06.02.2019 |

.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potku. Se voi aiheuttaa pelkällä kipureaktiollaan shokkikuoleman.

Vierailija
62/68 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjaa, että mammat edes vertailevat näitä. Kivesvaurio on käytännössä kaikkien kivunlähteiden ykkönen ihmisillä. Käytännössä mikään kipu ei ohita sitä.

Siksi munille potkimisvitsit eivät naurata.

Nimim. nuorena kiveskiertymä potkusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voi verrata synmytyskipua mihinkään, kun en ole koskaan synnyttänyt, mutta jos mun pitäisi valita menkkakipujen ja luiden murtamisen väliltä, niin mieluummin murtaisin luitani. En edes tahdo tietää miltä synnyttäminen tuntuu, kun jo menkkakivut saavat oksentamaan ja pyörtyilemään.

Oletko paljonkin murtanut luitasi?

Vierailija
64/68 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat varmaan tietävät, että se munien potkaiseminen kurkkuun ei ole mikään vitsi. Kivekset saa ihan oikeasti potkaistua ulos kivespusseista. Tekee muuten gutaa. Kuukausien ajan.

Vierailija
65/68 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en voi verrata synmytyskipua mihinkään, kun en ole koskaan synnyttänyt, mutta jos mun pitäisi valita menkkakipujen ja luiden murtamisen väliltä, niin mieluummin murtaisin luitani. En edes tahdo tietää miltä synnyttäminen tuntuu, kun jo menkkakivut saavat oksentamaan ja pyörtyilemään.

Oletko paljonkin murtanut luitasi?

Olen murtanut toisen käsivarren, toisen ranteen, nilkan, jalkapöydän luut ja kaksi sormea. Ehdottomasti siedettävämpää kipua kuin menkkakivut.

Vierailija
66/68 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään ennemmin sattuuko siemensyöksy enemmän kuin synnytys, koska siihenhän miehen lisääntyminen loppuu kuten naisen lisääntyminen synnytykseen. Kaikki siemensyöksyt eivät tunnu kovin hyvältä kuten eivät kaikki synnytyksetkään kovin pahalta. 

Tai sattuuko kova paine naisen herkkiin kohtiin enemmän kuin miehen. Miksi sen pitäisi olla potku? Siinä normalisoidaan törkeää pahopinpitelyä normaaleihin ruumiintoimintoihin rinnastettavana asiana. Jokaista miestä ei ole yritetty pahoinpidellä törkeästi tuolla tavalla. Joka tapauksessa tuollainen tylpän esineen isku ei itsessään ole ainut tekijä, sillä miehen elimet liikkuvat ja esim.pakkasella tai kovassa rasitustilanteessa yksi tai useampi kives voi vetäytyä nivuskanavaan, jolloin kivespussi jää tyhjilleen ja kovakin tärähdys siihen ei satuta ainakaan itse kivestä. Näin tapahtuu ilmeisesti myös joillakin eläimillä, joilla tämä mekanismi on kehittynyt vielä pitemmälle eli esim.uroskenguruilla kuulemma kivekset vetäytyvät näkyvistä taistelussa toista lajikumppania vastaan. Tämä suojamekanismi auttaa siis iskuun, mutta ei suoraan paineeseen kuten puristukseen, jolloin joustaminen ja väistäminen ei ole mahdollista. 

Kiveskipua voi ehkä verrata lähinnä munuaiskipuun, joka syntyy samanlaisesta tylpän esineen iskusta eli molemmat ovat viskeraalista tai ns.sisäelinkipua, joka ei jää jomottamaan ihan pieneen alueeseen kuten somaattinen kipu, vaan säteilee. Nyrkkeilyssäkin munuaisen alueelle lyöminen on kielletty, vaikka munuaiset ovat paljon paremmin rasvan ja lihaksen suojassa. 

Esim.silmän verkkokalvo on herkempi osa kuin kives tai muu painehermottunut elin, mutta silmän ärsytyksen aiheuttama kipu on somaattista tyyppiä eli siihen ei liity laajempaa pahoinvointia ärsytetyn alueen ulkopuolella. 

Vierailija
67/68 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdään testi kun seuraava AV-mamma synnyttää. Tule synnytysosastolle ja aina supistuksen tullessa saat potkun munille. Tämä toistuu ja voimistuu koko parin päivän synnytyksen ajan ja itse synnytyskanavasta puskemisosiossa voidaan käyttää vahvempia välineitä penikseen.

Älä unohda p eniksen aukon silpaisemista auki loppuhuipennukseksi.

Vierailija
68/68 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hurjaa, että mammat edes vertailevat näitä. Kivesvaurio on käytännössä kaikkien kivunlähteiden ykkönen ihmisillä. Käytännössä mikään kipu ei ohita sitä.

Siksi munille potkimisvitsit eivät naurata.

Nimim. nuorena kiveskiertymä potkusta.

Kuka potkaisi ja miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi