Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Collegehousut ovatko ne turn off miehen kuin naisen jalassa ensitreffeillä?

Vierailija
06.02.2019 |

Rennot housut colleget on mutta ei niitä laiteta treffeille. Mitä mieltä olette?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomiverkkarini tekevät aina vaikutuksen

Vierailija
2/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen turn off

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se olisi kyllä turn off jos mies tulisi treffeille collegehousuissa. Mulle ne on vain ja ainoastaan kotihousut tai liikuntaa varten, enkä menisi itse edes lähikauppaan collegehousuissa. 

Vierailija
4/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle se olisi kyllä turn off jos mies tulisi treffeille collegehousuissa. Mulle ne on vain ja ainoastaan kotihousut tai liikuntaa varten, enkä menisi itse edes lähikauppaan collegehousuissa. 

Musta juuri lähikauppaan voi ehkä mennä, mutta minusta ne näytti liian rennoilta hotellin aamiaisella. Ja samanlaiset hupparit ja verkkarit kaikilla miehillä, boring.

Vierailija
5/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama!

Yksi miespuolinen sukulainen kerran ihmetteli puhuessamme pukeutumisesta kuinka yökerhossa jossa tykkään käydä kukaan ei ole collarit jalassa. Itse kuulemma pukeutuu niin viihteellä. Selitti joistain tyylikkäistä kaksiraitaisista. Tokaisin siihen vain, että ehkä teidän pienellä paikkakunnalla ei ole niin väliä kuinka pukeutuu.

Meneekö se oikeasti näin, että ns. kaupunkilaiset katsovat tarkemmin pukeutumistaan ja ovat yleensäkin kiinnostuneempia mitä peili näyttää?

Vierailija
6/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegehousut kuuluvat mökille tai kiroiluun, EU todellakaan treffeille tai kaupungille kenenkään (edes lasten) päällä.

Vierailija
7/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
8/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pierettää, niin kyllä.

Vierailija
9/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ellei olla kotisohvalla katselemassa netlflixua tai pururadalla.

Vierailija
10/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun olin sitä mieltä jottei verkkarit sovi ja on turnoff. Mutta mieheni tuli treffeille collegehousuissa ja nykyäänkin kulkee niissä suurimman osan ajastaan. Toki emme olleet treffeillä missään ravintolassa tms.

Kyllä hänessä oli niin paljon sitä muuta vetovoimaa ja varmuutta että housut ei haitanneet.

Vierailija
11/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos collegehousuissa tulee treffeille niin kyseessä on kerta kaikkisen juntti tapaus... hyi helvetti. Ei jatkoon!

Vierailija
12/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku 20-v timmi taskuraketti niin ei häiritsis. Toki kotelomekko on hänelläkin parempi.

Riippuu myös missä treffit.

Vierailija
13/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta juuri lähikauppaan voi ehkä mennä, mutta minusta ne näytti liian rennoilta hotellin aamiaisella. Ja samanlaiset hupparit ja verkkarit kaikilla miehillä, boring.

Tapahtuiko tämä jossain Suomen hotellissa?

Vierailija
14/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne housut kuuluu vain kotiin ja mökille eikä mielellään ehkä sinnekään jos saisin päättää.

Vierailija
15/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

College byysat on ok just kauppareissulla ja lenkillä ja himbessä.. Mutta jos vetää raflassa ne päällä ja musta nahkkatakki, niin ei vttu. Tänään tuli vastaa kaupassa harmaat verkkarit ja bleiseri.

Vierailija
16/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma. Mies tuli ekoille treffeille gollege housut jalassa ja kulkee niissä muutenkin. Tykkää rennosta pukeutumisesta.

Vierailija
17/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin minä jotain trimmattua college pyllyä kattelen kuin, tavista muotihepenein.

En vois kuvitella suhdetta naiseen jonka täytyy tälläytyä ruokakauppaan.

Työn takia joudun olemaan puvussa joka päivä.

Vierailija
18/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olisiko se turn off. Itse en ole koskaan mennyt treffeille verkkareissa, mutta yksi nuorinainen on moisissa ilmestynyt tapaamiseen. Treffipaikka oli vielä ravintola. Kyllähän minä sen merkille panin, mutta enemmän minua häiritsi hänen tauoton tupakointinsa. Ihan mukava nuori nainen muutoin oli, suorastaan älykäs monessa asiassa.

Tjaa. Nyt olen naimissa, joten treffeillä en käy. Jos tulevaisuudessa tilanne on toinen, toivon, että nainen tulee paikalle siistinä. En minä nyt yhden yksityiskohdan takia kenellekään pakkeja anna, en minä mikään Ally McBeal ole. Collegehousut eivät ole turn off, mutta likaiset vaatteet - jakkupuku tai oloasu - yhdistettynä pesemättömään tukkaan, myöhästymiseen ja ääripoliittisiin mielipiteisiin kyllä ovat.

Vierailija
19/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsukaa vain juntiksi, mutta mielestäni se olisi enemmän jopa turn on, jos tyyppi käyttäisi collegehousuja.

Oikeastaan riippuu siitä, missä treffit olisi: jos jossain 'hienossa' ravintolassa, niin sitten ehkä ei kollareita. Toisaalta hienot ravintolat eivät ole minun makuuni muutenkaan.

Vierailija
20/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin minä jotain trimmattua college pyllyä kattelen kuin, tavista muotihepenein.

En vois kuvitella suhdetta naiseen jonka täytyy tälläytyä ruokakauppaan.

Työn takia joudun olemaan puvussa joka päivä.

No ei se kyllä erityistä tälläytymistä ole jos ruokakauppaankin vetää mitkä tahansa muut housut kuin ne colleget :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi