Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko olla yli nelikymppinen ja ei rypyn ryppyä vielä?

Vierailija
06.02.2019 |

tai noh, olen 41

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihon veltostumiselle voi? Eikös se tule geeneistä? Ainakin näin ajattelen kun katson vanhempiani. En ole nähnyt vielä kireäposkista ja valahtamatonta kuusikymppistä. Mitään leikeltyä Helena Lindgreniä on nyt turha tähän vetää.

Vierailija
22/29 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta rypyt ovat kauniita, väkisi venytettu, lateksoitu tai botoloitu vauvan peppu 40-vuotiaalta näyttää kauhistuttavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitetaan rypyillä? Pieniä viivoja silmäkulmissa, vai isoja uurteita otsassa? Maku kysymys. Veikkaan et kaikilla 40 kymppisillä on jonkun näköisiä ryppyjä, jossei sit oo pumpannut naamaansa ilmapalloks.

Vierailija
24/29 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, mutta rypyt yksin ei tee vanhan näköiseksi vaan erityisesti kasvojen veltostuminen.

Se on kyllä totta.

Osa rypyistä tulee lähinnä perinnölliseseti, esim. nuorella saattaa olla pientä ryppyä silmien ympärillä. Tai sitten on essentiaaliset rasvahappojen puutetta ollut pidempään (suvussa tai yksilöllä), veikkaisin.

Ryppyjä voi tulla nopeasti 40-vuotiaana riippuen siitä, miten paljon ilveilee. Millaisessa asennossa työskentelee, jne. Oletteko muuten koskaan nähneet K. Kardashania ryppyotsaisena? Voiko otsarypyt välttää sillä, ettei rypistele otsaa!

Kardashian on huono esimerkki, koska hänellä on kasvot täynnä botoxia.

Vierailija
25/29 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ryppyjä, mutta ei iho enää yhtä kimmoisa ja kuulas tietenkään ole kuin nuorena.

Olen 47 mutta mua luullaan yleensä noin 35-vuotiaaksi, saan aina vastailla ihmettelyihin siitä miten olen ehtinyt tehdä näin pitkän uran näin nuorena ja olenko mennyt tosi nuorena naimisiin kun juhlittiin juuri viidettätoista hääpäivää ja lapsetkin on jo teinejä.

Mulla on vaan hyvät geenit, enkä ole koskaan ollut mikään auringonpalvoja. Sekä mun äiti että mummi ovat myös tosi hyvin säilyneitä.

Vierailija
26/29 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes ryppyreijässä ryppyjä vielä

Vierailija
27/29 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihotyyppejä on erilaisia, joillakin on alle 30-v kamalat rypyt, ja joillakin ei ole 80-v ns. rypyn ryppyä. Iho toki iäkkäämmillä "veltompi", mutta moni kuitenkin rypytön.

Holle Holopainen on hyvä esimerkki siitä ettei hänen iho ole ns. ryppyinen vaan sileä, toki toikkuu nahka hänelläkin jo, mutta ei ole sellaisia ryppyjä mitä monilla muilla ikäisillään.

Varmasti sen täytyy olla geeneissä; sisarensa on täysin rypytön, kasvojen muotokin nenää myöten kohentunut vanhetessa,

uskomatonta, mutta totta?

Vierailija
28/29 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki vain, käyn katsomassa. Vaimoni on 42-vuotias, eikä hänellä juuri ole ryppyjä. Mutta ehkä läheltä ja tarkkaan katsoen joitakin löytyisi. Myös hänen äitinsä oli vielä viisikymppisenä huomattavan nuoren näköinen. Kasvojen ikääntyminen näyttää olevan kyllä melkoisen vaihtelevaa.

Vierailija
29/29 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mitä rypylläkin tarkoitetaan. Olen 47v eikä minulla ole juurikaan pikkuryppyjä, rasvainen ihotyyppu. Toisaalta otsalla on sellainen vaakaviiva, mutta on ollut n. 30-vuotiaasta, en tiedä voiko sanoa rypyksi.