Nautitko tämän keskustelupalstan älyllisestä kilvoittelusta?
Kommentit (23)
Onhan täällä joskus ihan teräviäkin lankoja.
Joo, hauskinta on se kun joku tyhmä yrittää päteä.
En vaan siitä ettei sitä ole. Pysyvät teeskentelijät ja esiintyjät poissa ja saa rentoutua.
Muutaman kerran vuodessa. Yleensä faktat vesitetäön "musta tuntuu" mutulla. Tosi harva osaa oikeasti pitäytyä faktoissa ja nimenomaan yleisissä faktoissa, eikä niissä omissa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä joskus ihan teräviäkin lankoja.
Mutta kun ne poistuvat :(
No jaa. Kuka on sitten tyhmä, ja kenen ajatukset vain kiertävät vähän eri ratoja? En minä täällä mitään erityistä älyllistä kilvoittelua ole havainnut. Jotkut provosoivat, toiset laukovat kapeakatseisia kommentteja ja jotkut pohdiskelevat sitten laajemminkin. Minulla on tapana kirjoittaa vähän pitemmin kuin täällä yleensä, mutta en minä tavallisesti tee sitä ampuakseni kenenkään muun mielipidettä alas. Joskus kyllä niinkin, mutta harvoin. Aika yleinen motiivini on tuoda vain esiin se, että asia, jonka jotkut haluavat kuitata kolmen sanan virkkeellä, on mielestäni hyvin monitahoinen, ja että yksioikoinen ratkaisu voi olla lyhyellä aikavälillä toimiva keino, mutta pitemmällä aikavälillä osoittautua ongelmalliseksi.
En juurikaan, olen erittäin tunteellinen ihminen ja kestän sellaista vaan pienissä erissä.
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Kuka on sitten tyhmä, ja kenen ajatukset vain kiertävät vähän eri ratoja? En minä täällä mitään erityistä älyllistä kilvoittelua ole havainnut. Jotkut provosoivat, toiset laukovat kapeakatseisia kommentteja ja jotkut pohdiskelevat sitten laajemminkin. Minulla on tapana kirjoittaa vähän pitemmin kuin täällä yleensä, mutta en minä tavallisesti tee sitä ampuakseni kenenkään muun mielipidettä alas. Joskus kyllä niinkin, mutta harvoin. Aika yleinen motiivini on tuoda vain esiin se, että asia, jonka jotkut haluavat kuitata kolmen sanan virkkeellä, on mielestäni hyvin monitahoinen, ja että yksioikoinen ratkaisu voi olla lyhyellä aikavälillä toimiva keino, mutta pitemmällä aikavälillä osoittautua ongelmalliseksi.
Koitatko sanoa että asioilla on kaksi puolta?
Lakukisu kirjoitti:
En juurikaan, olen erittäin tunteellinen ihminen ja kestän sellaista vaan pienissä erissä.
Oletko sinä sellainen joka selittelee omaa käytöstään tunteilla?
Joskus nautin kun junttaan urpon maan rakoon.
Kyllä nautin, silloin harvoin kun sellaisia älyllisiä ilotulituksia eteeni sattuu. Itselläni ajatukset eivät ole niin selvät, että saisin ne kirjoitettuun muotoon oikein aseteltua, joten ihailen näitä jotka esittävät asiansa järkevästi faktoihin perustuen. Sellaista tekstiä on ilo lukea:)
Kärsin ja nautin, riippuu jutuista. Äo ja vtut sehän on oy.
Rahvaan ja alempien sosiaaliluokkien juttuja on piristävää seurata sivusta aina lyhyesti silloin tällöin. Silloin todella ymmärtää kuinka hyvää ja onnellista oma elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Rahvaan ja alempien sosiaaliluokkien juttuja on piristävää seurata sivusta aina lyhyesti silloin tällöin. Silloin todella ymmärtää kuinka hyvää ja onnellista oma elämä on.
Ja jos ei osaa provoilla, niin ei vain osaa. Ei tuon myöntämisessä ole mitään hävettävää, olet varmasti hyvä jossakin muussa.
Vierailija kirjoitti:
Mä myös piere hissiin et rahvas tietää se haise parempi kuin niiden. Se olla iltanapsu paikka, ROUVA tarjoile sherry ole hyvä. Se on raukka lähes umpikuuro mut hällä hyvä hajuaisti.
ÄLYLLISESTÄ? Huutista joka tuutista
Vierailija kirjoitti:
Lakukisu kirjoitti:
Oletko sinä sellainen joka selittelee omaa käytöstään tunteilla?
Mitä käytöstä? Tunteita voi olla paljonkin ilman että se näkyy kaikille.
Minä en hauku ja arvostele muita.
Jep. Täyttä asiaa, tunnetta. Tämä on paras lähteeni, lähes kaikessa.
En, mutta nautin alapeukuista.