Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nautitko tämän keskustelupalstan älyllisestä kilvoittelusta?

Vierailija
06.02.2019 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta nautin alapeukuista.

Vierailija
2/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä joskus ihan teräviäkin lankoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hauskinta on se kun joku tyhmä yrittää päteä.

Vierailija
4/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan siitä ettei sitä ole. Pysyvät teeskentelijät ja esiintyjät poissa ja saa rentoutua.

Vierailija
5/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa. Yleensä faktat vesitetäön "musta tuntuu" mutulla. Tosi harva osaa oikeasti pitäytyä faktoissa ja nimenomaan yleisissä faktoissa, eikä niissä omissa.

Vierailija
6/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan täällä joskus ihan teräviäkin lankoja.

Mutta kun ne poistuvat :(

Vierailija
7/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Kuka on sitten tyhmä, ja kenen ajatukset vain kiertävät vähän eri ratoja? En minä täällä mitään erityistä älyllistä kilvoittelua ole havainnut. Jotkut provosoivat, toiset laukovat kapeakatseisia kommentteja ja jotkut pohdiskelevat sitten laajemminkin. Minulla on tapana kirjoittaa vähän pitemmin kuin täällä yleensä, mutta en minä tavallisesti tee sitä ampuakseni kenenkään muun mielipidettä alas. Joskus kyllä niinkin, mutta harvoin. Aika yleinen motiivini on tuoda vain esiin se, että asia, jonka jotkut haluavat kuitata kolmen sanan virkkeellä, on mielestäni hyvin monitahoinen, ja että yksioikoinen ratkaisu voi olla lyhyellä aikavälillä toimiva keino, mutta pitemmällä aikavälillä osoittautua ongelmalliseksi.

Vierailija
8/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan, olen erittäin tunteellinen ihminen ja kestän sellaista vaan pienissä erissä.

Vierailija
9/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Kuka on sitten tyhmä, ja kenen ajatukset vain kiertävät vähän eri ratoja? En minä täällä mitään erityistä älyllistä kilvoittelua ole havainnut. Jotkut provosoivat, toiset laukovat kapeakatseisia kommentteja ja jotkut pohdiskelevat sitten laajemminkin. Minulla on tapana kirjoittaa vähän pitemmin kuin täällä yleensä, mutta en minä tavallisesti tee sitä ampuakseni kenenkään muun mielipidettä alas. Joskus kyllä niinkin, mutta harvoin. Aika yleinen motiivini on tuoda vain esiin se, että asia, jonka jotkut haluavat kuitata kolmen sanan virkkeellä, on mielestäni hyvin monitahoinen, ja että yksioikoinen ratkaisu voi olla lyhyellä aikavälillä toimiva keino, mutta pitemmällä aikavälillä osoittautua ongelmalliseksi.

Koitatko sanoa että asioilla on kaksi puolta?

Vierailija
10/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukisu kirjoitti:

En juurikaan, olen erittäin tunteellinen ihminen ja kestän sellaista vaan pienissä erissä.

Oletko sinä sellainen joka selittelee omaa käytöstään tunteilla?

Vierailija
11/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nautin kun junttaan urpon maan rakoon.

Vierailija
12/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nautin, silloin harvoin kun sellaisia älyllisiä ilotulituksia eteeni sattuu. Itselläni ajatukset eivät ole niin selvät, että saisin ne kirjoitettuun muotoon oikein aseteltua, joten ihailen näitä jotka esittävät asiansa järkevästi faktoihin perustuen.  Sellaista tekstiä on ilo lukea:)

Vierailija
13/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin ja nautin, riippuu jutuista. Äo ja vtut sehän on oy.

Vierailija
14/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahvaan ja alempien sosiaaliluokkien juttuja on piristävää seurata sivusta aina lyhyesti silloin tällöin. Silloin todella ymmärtää kuinka hyvää ja onnellista oma elämä on.

Vierailija
15/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahvaan ja alempien sosiaaliluokkien juttuja on piristävää seurata sivusta aina lyhyesti silloin tällöin. Silloin todella ymmärtää kuinka hyvää ja onnellista oma elämä on.

Ja jos ei osaa provoilla, niin ei vain osaa. Ei tuon myöntämisessä ole mitään hävettävää, olet varmasti hyvä jossakin muussa.

Vierailija
16/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä myös piere hissiin et rahvas tietää se haise parempi kuin niiden. Se olla iltanapsu paikka, ROUVA tarjoile sherry ole hyvä. Se on raukka lähes umpikuuro mut hällä hyvä hajuaisti.

Vierailija
17/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLYLLISESTÄ? Huutista joka tuutista

Vierailija
18/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä täällä?

Vierailija
19/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukisu kirjoitti:

Oletko sinä sellainen joka selittelee omaa käytöstään tunteilla?

Mitä käytöstä? Tunteita voi olla paljonkin ilman että se näkyy kaikille.

Minä en hauku ja arvostele muita.

Vierailija
20/23 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Täyttä asiaa, tunnetta. Tämä on paras lähteeni, lähes kaikessa.