Miten jotkut näyttävät niin nuorilta?
Esimerkiksi tuo Pihla Viitala ja toi Taina Licciardo-mikälie.
Itse olen heitä yli 10 vuotta nuorempi mutta näytän silti huomattavasti vanhemmalta.
:(
Kommentit (22)
Paljon rahaa käytetty naamaan sekä.kuvanmuokkaus. älä huoli AP!
Vierailija kirjoitti:
Terveelliset elintavat ja hyvät geenit.
Uskoisin hyviin geeneihin siinä tapauksessa, koska elän terveellisesti. Silti juoppo ylipainoinen kaverini näyttää mua nuoremmalta.
Ap
Näkyyhän tolla Pihlalla olevan syvät uurteet otsassa.
Kallis ihonhoito, botox, täytteet ja pienet leikkaukset ovat pitkälti jokaisen ammattinäyttelijän apuvälineitä nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Näkyyhän tolla Pihlalla olevan syvät uurteet otsassa.
ja mun mielestä näyttää ennemmän 40-vuotiaalta kuin 36:selta.
Muutaman julkkiksen olen nähnyt livenä ja hämmästyin suuresti. Olivat hhvinkin ryppyisiä vaikka kaikista kuvista oli saanut toisen käsityksen. Yleensä miltei kaikkien naisten kuvat photoshopataan lehtiin. Ainakin jos on jo ryppyjä tullut ja ikää.
Samoin tv esiintymisiin on olemassa pikakaunistajia, jotka silottavat naaman väliaikaisesti. Niitä saa usa: sta ja matkustavaiset varmana niitä hankkii.
Minun "salaisuuteni" lienee ruman lapsimaiset piirteet (pieni suu ja isot posket, heikot kulmat), auringon ja ulkoilun välttely sekä yleinen ilmeettömyys ja hymyttömyys ja näiden myötä uurteeton kalpea iho.
Vähän eri juttu kyllä olla nuoren näköinen sillä lailla hyvännäköisellä ja tavoitellulla tavalla...
Nykyään kaikki vähänkin paremmin toimeentulevat pistävät botoxia ja mesolankoja ja kaikkea mahdollista "pientä". Hyvin tehdyt pienet operaatiot ei pistä silmään, mutta tekevät kasvoista heti paljon reippaammat.
Ootko ehdoton tiukkapipo vai elämästä nauttiva?
Jotenkin ne syömisistä ehdottomat ja siivouksesta nipottavat näyttävät vanhenevan huomattavasti rentoja ihmisiä nopeammin.
Kohta alkaaa se että alan moottorisahalla kasvoja uuteen uskoon.
Entäpäs Jane Fonda! Niin kaunis ja nuorekas.
Vierailija kirjoitti:
Leninin muumio on myös tosi hyvin säilynyt ja yhtä luonnollinen.
Matti voittaa veteraanien MM n, mukana Mervi:
Miksi pitää vertailla? Mitä hyötyä siitä on?
Vierailija kirjoitti:
No Janehan on ihan myöntänyt, että hänelle on tehty kauneusleikkauksia. Tosin hänellä ne ovat kyllä sieltä onnistuneimmasta päästä, ja hyvältähän hän ikäisekseen näyttää.
Eiköhän se miten ajattelee itsestään enemmänkin ole tärkeää, kuin muutamat rypyt.
Geenit. Mun suvussa erityisesti naiset on tosi nuoren näköisiä 45 ikävuoteen asti, mutta sitten ihan yhtäkkiä vanhentuu parissa vuodessa paljon. Itse olen nyt 32-vuotias, ja kaikki yllättyvät, kun siitä kuulevat. Luulevat, että olisin vasta kahdenkymmenen alkupuolella.
Terveelliset elintavat ja hyvät geenit.