Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailumiehen koti, josta minulle tulee kummallinen olo

Vierailija
06.02.2019 |

Oli järkytys nähdä ensimmäistä kertaa miehen asunto. Tilaa on mutta jotenkin minua hämmensivät erittäin likaiset vessa sekä kylpyhuone, likaiset ja resuiset pari mattoa sekä kokonaisuus, jossa mikään esine ei vaikuttanut siltä että se olisi jotenkin harkitusti ostettu.

Jäi sellainen likainen ja boheemi hippivaikutelma siitä huolimatta, että mies on erittäin tarkka pukeutumisestaan ja ulkonäöstään. Eli koti ei vastannut miltään osin odotuksiani keski-ikäisen ihmisen asumisesta.

Koti vaikutti kuin 20-vuotiaan ammattikouluopiskelijan boksilta. Tunnen itseni tosi pinnalliseksi tällaista miettiessäni ja oikeastaan hävettää. Mielipiteitä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko miehen sukunimi ovessa? masentuneen kämppä voi olla kaameassa kunnossa mutta miehet on aika onnettomia siivoojia.

Vierailija
42/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kerran yhden 35-vuotiaan miehen luona ja wc pytty oli ihan ruskea. Ei varmaan pessyt sitä moneen vuoteen. Osa miehen tavaroista oli yhä laittamatta kaappeihin, minkä takia luulin että hän oli vasta muuttanut. Tosi asiassa mies oli asunut jo 4 vuotta samassa asunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota intuitioosi, joka ihan selkeästi sanoo, että jotain on pahasti vialla (outo, epämääräisen huono olo). 

Itse olen muutaman kerran tehnyt ratkaisuja intuitiotani vastaan, ja joka kerran katunut. On tutkittu, että ihminen tekee alitajuisella tasolla todella lyhyessä ajassa huomioita, joita tajuinen mieli ei ymmärrä, muutoin kuin tietynlaisena tunteena, jota ei osaa järjellä itselleen selittää. Luota siis siihen, että tunteesi on oikeassa!

Vierailija
44/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei miehiä opeteta siivoamaan? Miksi poikalapsi aina pääsee siitä hommasta ja äiti palvelee? En tajua.

Vierailija
45/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei miehiä opeteta siivoamaan? Miksi poikalapsi aina pääsee siitä hommasta ja äiti palvelee? En tajua.

Miksi naiset valitsevat sottapyttyjä? 

Vierailija
46/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten vessat on joskus epäsiistejä, vaikka henkilö muuten "normaali".

Vessat ovat todella usein epäsiistejä, vaikka henkilö nainen. Tai mies. Tai kyseessä  ns. tavisperheen vessa. 

47/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon siihen, että ihmisen koti kuvastaa hänen sisintään paremmin, kuin mikään muu.

Tämä on pätenyt kaikkiin tuntemiini ihmisiin.

Mies ei ole kunnossa.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
48/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulle on tulossa vieraita, siivoan, koska ajattelen heitä. Siksi minusta on ankeaa käydä jonkun miehen luona vierailulla, ja huomata likaisuus ja paskaisuus, koska mulle tulee fiilis, ettei se tyyppi piittaa mun viihtyvyydestäni. Mutta kuitenkin, kuuntele sisintäsi. Jos sulle tulee ikävät fiilikset siitä miehestä, niin anna sen mennä.

Tähän ohiksena että itselle käynyt muutaman kerran niin että olen siivonnut kotonani ihan vierasta varten, silti saanut kuulla jälkeen päin että kotonani on ollut sotkuista. Tulee ikävä olo kun kuitenkin olen parhaani tehnyt. En ole oikein koskaan osannut järjestellä tavaroita niin että kaikki olisi jämptisti ja seesteisesti paikoillaan. Itseäni ahdistaa lika, tahrat yms, en niinkään piittaa järjestyksestä, kunhan ei ole likaista

Vierailija
49/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sotkuinen, mutta koen olevani ihan tasapainoinen ihminen.

Kahvikuppeja jää lojumaan, vaatekasoja, vessakaan ei aina ihan priima, ja lieden pesen ennen vieraita. Sänkyjen alta imuroin kerran kahdessa kuussa..

Kuitenkin olen hyvässä työssä, naimisissa ja kahden lapsen äiti. Näytetään siisteiltä, mutta kodin siisteys on ehkä prio 7.

Toki vain läheisimmät pääsee kotiimme, kun se on läävä.