Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailumiehen koti, josta minulle tulee kummallinen olo

Vierailija
06.02.2019 |

Oli järkytys nähdä ensimmäistä kertaa miehen asunto. Tilaa on mutta jotenkin minua hämmensivät erittäin likaiset vessa sekä kylpyhuone, likaiset ja resuiset pari mattoa sekä kokonaisuus, jossa mikään esine ei vaikuttanut siltä että se olisi jotenkin harkitusti ostettu.

Jäi sellainen likainen ja boheemi hippivaikutelma siitä huolimatta, että mies on erittäin tarkka pukeutumisestaan ja ulkonäöstään. Eli koti ei vastannut miltään osin odotuksiani keski-ikäisen ihmisen asumisesta.

Koti vaikutti kuin 20-vuotiaan ammattikouluopiskelijan boksilta. Tunnen itseni tosi pinnalliseksi tällaista miettiessäni ja oikeastaan hävettää. Mielipiteitä?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoja esineitä siellä sitten oli?

Vierailija
2/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vessat on joskus epäsiistejä, vaikka henkilö muuten "normaali".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, eli kyseessä ei ole miehen varsinainen koti, jossa asuvat vaimo ja lapset, vaan kämppä joka on vuokrattu hmm... mitähän varten. Kalusteet ovat mitä ovat, näön vuoksi hankittu, haalittu mikä mistäkin ilmaiseksi saatu. Diagnoosi valmis.

Vierailija
4/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kyllä miettisin mistä oikein kyse, jos kylppäri ja vessa likaiset ja matot myös.  Kodin sisustaminen huonolla maulla voisi menetellä, mutta likainen koti ei.  Kysypä häneltä, miksi sanitettitilat ovat likaiset. Tul emieleen, että myös pöksyt samanlaiset. 

Vierailija
5/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kämppä, jota lainasi seksiin!

Vierailija
6/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tapailumies?

Vierailija
7/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps, eli kyseessä ei ole miehen varsinainen koti, jossa asuvat vaimo ja lapset, vaan kämppä joka on vuokrattu hmm... mitähän varten. Kalusteet ovat mitä ovat, näön vuoksi hankittu, haalittu mikä mistäkin ilmaiseksi saatu. Diagnoosi valmis.

Tästä ei ole kyse. Kiva, joskin kulunut idea johonkin b-luokan ihmissuhdesarjaan.

Vierailija
8/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla on sisustustajua - Teuvo Loman. Olisikin syytä olla huolissaan, jos kaikki olisi kuin sisustuslehdestä. Osa miehistä ei vaan välitä tällaisista asioista.

Vierailija
9/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskisin miestä siivoamaan kämppänsä tai en tule sinne enää. Jos ei siivoaisi niin suhde loppuisi siihen koska likaisen ja laiskan possun kanssa en haluaisi pidemmän päälle olla.

Vierailija
10/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kyllä miettisin mistä oikein kyse, jos kylppäri ja vessa likaiset ja matot myös.  Kodin sisustaminen huonolla maulla voisi menetellä, mutta likainen koti ei.  Kysypä häneltä, miksi sanitettitilat ovat likaiset. Tul emieleen, että myös pöksyt samanlaiset. 

Mies ei ole mikään himosiivooja. Miehellä ei ole lainkaan huono maku noin muuten. Lähinnä kämppä näyttää siltä, että siellä asuu masentunut ihminen. Mies itse sanoo yrittävänsä "uutta nousua" elämässään ja tuntuu pahalta, jos kritisoin häntä esim. masennuksen takia hoitamatta jääneestä kodista.

Jotenkin vain mietityttää se, mahtaako mies vieläkään olla kunnossa. Olen yhtä vastaavaa joskus aikoinaan hoivannut vuosikausia enkä halua toistaa samaa.

Vierailija
11/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse pidät siististä ja fiksusta kodista,älä jatka tyypin kanssa hengailua .Niin aikuinen ihminen ei enää tapojaan muuta. Jos jatkat ,saat einikäisen riesan ja sinusta tulee se ” nalkuttava akka”. Sitähän sinä et halua.

Vierailija
12/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yksinkertaisesti ahdistaa käydä asunnossa, jossa tekstiilejä on mahdollisesti pesty viimeksi  vuosikausia sitten. Pelottaa, että mies on jotenkin psyykkisesti sairas. Yhtä lailla pelottaa se, että mies on oikeasti sitä mitä sanoo eli lamannuksensa juuri selättänyt ja olen hyllyttämässä mahdollisesti hyvää kumppania pikkuasian vuoksi.

Vierailija
13/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti kertoo asujansa mielentilan ja luonteen. Tähän päätynyt ja oikeaksi osoittautunut.

Vierailija
14/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei ole kyse. Kiva, joskin kulunut idea johonkin b-luokan ihmissuhdesarjaan.

Tiedät tämän mistä?

Vierailija
15/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli nyt mieleen että kyseessä on muutaman ukkomiehen yhteisillä rahoilla hommattu vuokrakämppä, jonka kalusteet on hankittu kirppiksiltä/kierrätyskeskuksesta ja johon viedään "kämppävuoroilla" rakastajattaria. (Vrt. lomaosake :D) 

Saniteettitilat on likaiset koska kämppä on yhteiskäytössä ja siivouksesta on yhteisvastuu, jolloin kukaan ei kunnolla viitsi siivota. :D

Vierailija
16/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asunto on stailattu ja siisti, on mies todennäköisesti sellainen että toosasi ei kelpaa edes tyrkyttämällä. Hyväksy se elämän tosiasia. Mies on mies eikä mies ole siisti otus.

Vierailija
17/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua yksinkertaisesti ahdistaa käydä asunnossa, jossa tekstiilejä on mahdollisesti pesty viimeksi  vuosikausia sitten. Pelottaa, että mies on jotenkin psyykkisesti sairas. Yhtä lailla pelottaa se, että mies on oikeasti sitä mitä sanoo eli lamannuksensa juuri selättänyt ja olen hyllyttämässä mahdollisesti hyvää kumppania pikkuasian vuoksi.

Eihän se hyvä ole. Kohta se taas masentuu, eikä pidä sitten itsestäänkään huolta.

Vierailija
18/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele tapailun jatkamista.

Oman mieheni koti oli samanlainen, hän tosin oli silloin 26.

Kylppärissä oli karvoja ja nippu vanhoja partahöyliä, vanha rasvainen räsymatto, sänky ilman lakanoita, tiskialtaassa tiskejä... Oli "yrittänyt siivota".

Ollaan edelleen yhdessä, mies yhtä sotkuinen, siivoaa jos valitan (nalkutan) ei muuten. 

Nyt valitsisin toisin, silloin mietin alapäällä. No en edes tiedä valitsisinko tässä ja nyt, mutta silloin kyllä, jos minulle sanottaisiin ettei mies muutu ikinä koskaan milloinkaan. 

Vierailija
19/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tapailumies?

Sellainen jolle ei anneta, ainakaan heti ja helpolla. Alistunut osaansa, potentiaalinen Beta.

Tai sitten se tapailee lauluja, runoja ym.

Vierailija
20/49 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tullut siihen tulokseen että nykynaisilla on todella monella koko kämp ihme tahmassa ja dekaisin, vaikka ei edes ole lapsia. Minusta on jännää että mammat arvostelevat sisustusta, ja itsellä on täysin valkloinen hajuton ja mauton ikeakoti, tai sitten vaan aivan tolkuttoman paskasta.