Keskustellaanko niin kuin karikatyyriset englantilaiset - yltiöpäisen kohteliaasti ja viljellään varovaisia kiitoksia joka saumaan?
Kommentit (54)
Ihan ymmärrettävää. Ota rauhassa aikasi! Toivon, että kiireesi helpottaa. Kaikkea hyvää.
Pelkäänpä, että minä olen nyt kiireinen.
Hetkinen, kenties voin jäädäkin toviksi.
Oi miten erinomainen ajatus. Tässä ihanaa teetä keskustelun vauhdittajaksi, olkaa hyvä.
Bruhh mitä vittuu karikatyylinen ees tarkottaa 😂😂😂😂👌
Oispa denssii😩 tää nikkis on totally not lit🤕
Huutista kirjoitti:
Paska haisee😩😩👌🔥😂
No mutta, sepä ihastuttavaa! Paskan tuoksuhan piristää päivää kivasti, vai kuinka?
Huutista kirjoitti:
Paska haisee😩😩👌🔥😂
Olen pahoillani, mutta ei tässä ennen Sinun tuloasi haissut.
Kernaasti. Miellyttävää nähdä teitä näin sankoin joukoin. Miten päivänne ovat sujuneet?
Vierailija kirjoitti:
Huutista kirjoitti:
Paska haisee😩😩👌🔥😂
No mutta, sepä ihastuttavaa! Paskan tuoksuhan piristää päivää kivasti, vai kuinka?
Piristää kyllä kivasti, siinä olet oikeassa mutta ei oo kyllä pirin voittanutta, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Sinun isäsi oli karikatyylinen kun sinua teki.
Oi, anteeksi etten huomannut tätä ketjua aikaisemmin! Mitäs teidän päiväänne kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Oi, anteeksi etten huomannut tätä ketjua aikaisemmin! Mitäs teidän päiväänne kuuluu?
Ketju haisee paskalle😿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista kirjoitti:
Paska haisee😩😩👌🔥😂
Piristää kyllä kivasti, siinä olet oikeassa mutta ei oo kyllä pirin voittanutta, eikö niin?
Oi kuinka intresanttia! Itse tykkään nauttia piriä teen, skonssien ja sherryn kanssa. Entäpä Sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju haisee paskalle😿
Anteeksi kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni, sallinet minun ehdottaa, että siivoat suusi mitä pikimmiten.
Todellakin. On erinomaisen miellyttävää tavata kohteliaita ja sivistyneitä kanssaihmisiä, näin talvisaikaan, höyryävän teekupposen äärellä. Anteeksi, voisitteko ystävällisesti ojentaa minulle sokeriastian, kiitos. Pahoittelen vaivannäköä.
Sterotyyppistä englantilaista on yhtä lailla Theresa Mayn yläluokkainen puheenparsi kuin joku Jersey Shore jms.
Vierailija kirjoitti:
Sterotyyppistä englantilaista on yhtä lailla Theresa Mayn yläluokkainen puheenparsi kuin joku Jersey Shore jms.
Stereotyyppistä tai karikatyyristä, miten vain.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. On erinomaisen miellyttävää tavata kohteliaita ja sivistyneitä kanssaihmisiä, näin talvisaikaan, höyryävän teekupposen äärellä. Anteeksi, voisitteko ystävällisesti ojentaa minulle sokeriastian, kiitos. Pahoittelen vaivannäköä.
Kernaasti. Ottaisitteko te yhden vai kenties kaksi sokeripalaa? Kaksiko, tässä, olkaa niin hyvä.
Tämä tee on kyllä erinomaista. Mitähän tähän on laitettu? Aivan kuin maistaisin ripauksen kurkumaa. Aika erikoista, mutta makunystyräni ovat mieltyneet. Se sopii hyvin tämän toisen maun kanssa, jota en oikein tunnista...
Voisimme, mutta vasta myöhemmin. Nyt olen kiireinen. Olen pahoillani.