Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaargh, uudet farkut ei menekään kiinni.

Vierailija
06.02.2019 |

Ostin uudet ja ihanan korkeavyötäröiset farkut tammikuun alennusmyynnistä ja ne istui (ihme kyllä) kuin hansikas. On siis yleensä to-del-la hankalaa löytää istuvia ja mukavia farkkuja kun on omppu, mutta nämä farkut oli molempia ja plussana vielä hieman hoikistikin kun pitivät mahamakkarat aisoissa. Nyt sitten tuli vähän puskistakin treffit perjantaille ja ajattelin jo, että kerrankin on onneksi edes alaosa valmiiksi mietittynä ja testaan vaan kumpi paita on parempi niin, eikös prkl ole p*rse ja varsinkin maha ehtinyt levitä ja nyt nuo ihanuudet ei menekään kiinni.

Onko tässä nyt mitään tehtävissä? Paitsi siis perua nuo treffit?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos joudut treffeillä käymään vessassa, etkä saa housuja enää takaisin jalkaan?

Mies voi tulkita sen aika suorasukaiseksi vinkiksi.

Farkkujen osalta kannattaa hankkia enemmin stretch-farkut, joissa on 1-2 % elastiinia, jolloin ne ovat huomattavasti joustavammat kuin 100 % puuvillaa olevat farkut.

Vierailija
22/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen ja siksipä pahin pelkoni onkin että joku kiinnostuisi ja ehdottaisi treffejä. Ja varsinkin, että se ehdottaja olisi minustakin kiinnostava.

No, melko turha pelko tuo kokemukseni mukaan on. Hiljaista on ollut sillä rintamalla viimeiset vuodet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Full Monty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos joudut treffeillä käymään vessassa, etkä saa housuja enää takaisin jalkaan?

Mies voi tulkita sen aika suorasukaiseksi vinkiksi.

Farkkujen osalta kannattaa hankkia enemmin stretch-farkut, joissa on 1-2 % elastiinia, jolloin ne ovat huomattavasti joustavammat kuin 100 % puuvillaa olevat farkut.

Epätoivoiseksi vinkiksi paremminkin. Ja tuollaisia kokonaan puuvillaa olevia farkkuja en suostu edes kokeilemaan, epämiellyttävämpää vaatetta ei ole olemassakaan. Näissä on itseasiassa puuvillaa 90%, polyesteriä 8% ja tuota elastaania 2 % eli joustavat just kivasti.

Vierailija
24/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nappi auki ja laita löysä yläosa niin ettei se näy että ne on auki. Mä ainakin joskus vaan avaan napin jos olen vaikka juomassa tiukat farkut jalassa ja ne alkaa puristaa kun turpoaa alkoholista :D

Vierailija
25/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä nyt mitään tehtävissä? Paitsi siis perua nuo treffit?

Miettiä joku toinen asuvaihtoehto?

Ei mulla ainakaan ole kuin ihan perusduunivaatteita ja ei niistä oikein treffiasua rakenneta. Ihan siis siistejä vaatteita kyllä, mutta arkisia ja päällä mukavia. Treffeille haluasi pukeutua nätisti ja arkea paremmin, mutta ei kuitenkaan juhlavasti eli tuollaiset hyvin istuvat farkut nätin paidan kanssa olisi ollut rennon tyylikäs eli täydellinen asu.

Vierailija
26/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä nappi auki ja laita löysä yläosa niin ettei se näy että ne on auki. Mä ainakin joskus vaan avaan napin jos olen vaikka juomassa tiukat farkut jalassa ja ne alkaa puristaa kun turpoaa alkoholista :D

Mutkun ei mennyt se vetskarikaan kiinni eihän se varmaan pysyisikään kiinni jos nappi on auki. Kiitos ideasta, mutta ei taida toimia.

Vierailija
27/27 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhä lihava ja sinkku. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi