Ihastun vääriin naisiin
Perhana, että osaa olla ärsyttävää ja masentavaa. Kerrottakoon alkuun, että en ole koskaan päässyt lähempään kontaktiin naisen kanssa.
Homma menee aina kohdallani niin, että jollain tapaa törmään johonkin tyttöön/naiseen, tutustutaan ja meillä on mukavaa yhdessä, huumorintajut kohtaa jne. Esille tulee myös niitä "ihastumisen merkkejä". Yksikään näistä naisista/tytöistä ei kuitenkaan ole minusta kiinnostunut muuten kuin kaverina. Ihan perseestä. Ei sillä, että ystäviä voisi olla liikaa, mutta kun itse aina vähän ilahtuu ja innostuu, että joko viimein minullakin tärppää, mutta ei. Ei ilmeisesti koskaan käy niin, että joku nainen tahtoisi minusta muutakin kuin jonkun itsetunnonkohottajan tai ystävän. Kun osaisi jo luopua moisista haaveista niin ei aina pettyisi.
Kommentit (24)
Uskon että näissä asioissa on monta puolta. 1. Millaisiin naisiin tutustut? Jos se nyt on juuri se tyyppi joka ei halua kaltaistasi puolisoa. Itselläni oli esimerkiksi se kokemus että positiiviset miehet eivät minusta niin kiinnostu, mutta negigset taas senkin edestä ja lopulta tapasin negigsen joka on huonoista puolistaan huolimatta aivan ihana, eli ei lainkaan sitä mitä odotin 2. Itsevarmuus maan perii. Jos itse kannat itsesi niin että näytät olevasi arvokas niin muutkin sen näkee. Epävarmuuden haistaa kilometrien päästä. Etsi elämästä iloa joka ei ole naiset ja kun tapaat naisia niin näytä että he eivät ole sinulle kaikki, vaan että he voisivat olla osa jo valmiiksi upeaa elämääsi. 3. Älä vaivu epätoivoon. Hanki kokemuksia ja anna suhteen tapahtua jos se tapahtuu. Ei tarvitse hoputella.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että näissä asioissa on monta puolta. 1. Millaisiin naisiin tutustut? Jos se nyt on juuri se tyyppi joka ei halua kaltaistasi puolisoa. Itselläni oli esimerkiksi se kokemus että positiiviset miehet eivät minusta niin kiinnostu, mutta negigset taas senkin edestä ja lopulta tapasin negigsen joka on huonoista puolistaan huolimatta aivan ihana, eli ei lainkaan sitä mitä odotin 2. Itsevarmuus maan perii. Jos itse kannat itsesi niin että näytät olevasi arvokas niin muutkin sen näkee. Epävarmuuden haistaa kilometrien päästä. Etsi elämästä iloa joka ei ole naiset ja kun tapaat naisia niin näytä että he eivät ole sinulle kaikki, vaan että he voisivat olla osa jo valmiiksi upeaa elämääsi. 3. Älä vaivu epätoivoon. Hanki kokemuksia ja anna suhteen tapahtua jos se tapahtuu. Ei tarvitse hoputella.
Aika monenlaisiin naisiin tutustun. Pääasiassa kuitenkin tutustun ulospäin suuntautuneisiin, koska itse olen aika huono tekemään kovinkaan räväköitä aloitteita tutustumiseen. Ja olen nykyään vähän sellainen, että en jaksa enää tyrkyttää itseäni naisille.
Itsevarmuus on vähän kaksipiippuinen juttu minulle. En ole kovinkaan itsevarma, mutta jotenkin naisten seurassa taas tunnen itseni suht itsevarmaksi kunhan tutustun. En tiedä miksi, ja en myöskään tiedä paistaako se epävarmuus naisille sieltä jostain itsevarmuuden alta. Elän aikalailla hetkessä.
Epätoivoon tavallaan alan näissä naishommissa pikkuhiljaa vajota. Ei sieltä oikein tunnu muuta tulevan kuin pettymyksiä toisensa jälkeen. Tavallaan olen ihan hyvä naisten kanssa, mutta sitten taas tavallaan ihan paska. Tässä systeemissä ei oikein ole mitään yksinkertaista.
Näissä viritelmissä ei ole muuta vikaa, kuin se, ettei henkilökemiat kohtaa nähdessä. Miehet vinkuu ja syyllistää naisia näissä tilanteissa ja naiset syyllistää usein myös itseään.
Kävin noin 30 miehen kanssa Tinder treffeillä ennen kuin tapasin itselle sopivan ja joka tunsi samoin. Treffit oli puistossa istumista ja kävelyä monessa muodossa. Ketään en pussaillut saati sitten harrastanut seksiä. Miehissä ei ollut mitään vikaa. Eivät vain sopineet seurustelukumppaniksi kanssani, tai minä heille.
Suosittelen tapaamaan Tinder mätsit pian mätsäyksen jälkeen. Puhelimen naputtelu ei kerro henkilökemioistanne juurikaan ja se on ajan hukkaa, kun tapaamisen kautta saa jo selville paljon. Moni käyttää tunteja netissä jutusteluun ja luo illuusioita. Se ei kannata, koska tapaamien kertoo olennaisen osan.
Tuli juu, ja valitteli olevansa jo varattu.