Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastun vääriin naisiin

Vierailija
06.02.2019 |

Perhana, että osaa olla ärsyttävää ja masentavaa. Kerrottakoon alkuun, että en ole koskaan päässyt lähempään kontaktiin naisen kanssa.

Homma menee aina kohdallani niin, että jollain tapaa törmään johonkin tyttöön/naiseen, tutustutaan ja meillä on mukavaa yhdessä, huumorintajut kohtaa jne. Esille tulee myös niitä "ihastumisen merkkejä". Yksikään näistä naisista/tytöistä ei kuitenkaan ole minusta kiinnostunut muuten kuin kaverina. Ihan perseestä. Ei sillä, että ystäviä voisi olla liikaa, mutta kun itse aina vähän ilahtuu ja innostuu, että joko viimein minullakin tärppää, mutta ei. Ei ilmeisesti koskaan käy niin, että joku nainen tahtoisi minusta muutakin kuin jonkun itsetunnonkohottajan tai ystävän. Kun osaisi jo luopua moisista haaveista niin ei aina pettyisi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyyttä, kyllä se oikea tulee joku päivä vielä vastaan.

Vierailija
2/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsivällisyyttä, kyllä se oikea tulee joku päivä vielä vastaan.

Vähän kyllä epäilyttää. Olen tullut vähän siihen lopputulokseen, että taidan olla sellainen mies, joka kelpaa kyllä kaveriksi, mutta ei mihinkään muuhun. En sitten tiedä ihan varmaksi, että mistä se johtuu. Ehkä olen sellaista ihan hyvää keskivertoa seuraa, mutta ulkonäkö mättää. Oikein muuta en keksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eipä noista naisista tällanen autisti näköjään ota selkoa. Vaikka olisi omasta mielestä miten selkeät kiinnostuksen merkit tahansa, niin kuitenkin loppujenlopuksi ilmenee ettei se sitä sitten ollutkaan.

Vierailija
4/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunnonkohottajan...

Vierailija
5/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa naisista nykyään pelaa. Monia valintoja. Saatetaan tekstata usean miehen kanssa samaan aikaan ja se kiltein mies ei tiedä mitään siitä tai no tietäähän sydämmessään jos rehellinen on..

Vierailija
6/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivalivinkuvonku.

Vierailija
7/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein odotat? Tunnustaa rakkautensa heti? Nainen hyppää syliisi? Repii vaatteet päältäsi ja kaappaa sänkyyn? Ei naiset niin tee oikeassa elämässä! Vähemmän somea ja telkkaria ja opettele deittailemaan! Ihan itse sinä suljet naisten ihastumisen mahdollisuuden pois!

Vierailija
8/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikein odotat? Tunnustaa rakkautensa heti? Nainen hyppää syliisi? Repii vaatteet päältäsi ja kaappaa sänkyyn? Ei naiset niin tee oikeassa elämässä! Vähemmän somea ja telkkaria ja opettele deittailemaan! Ihan itse sinä suljet naisten ihastumisen mahdollisuuden pois!

En minä ainakaan halua deittailla. Haluan rakastua kuten elokuvissa. Näen naisen ja karkaamme yhdessä hevosen selässä sala naimisiin.

Vierailija
9/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eipä noista naisista tällanen autisti näköjään ota selkoa. Vaikka olisi omasta mielestä miten selkeät kiinnostuksen merkit tahansa, niin kuitenkin loppujenlopuksi ilmenee ettei se sitä sitten ollutkaan.

Täällä ei näköjään tule mikään viesti meikäläiseltä läpi...

Kokeillaan uudestaan. Olen samaa mieltä. Ihan tarpeeksi monesti olen mennyt siihen lankaan, että uskon jonkun jutuille nauramisen, seuraan hakeutumisen, katseen, koskettelun, nähdessä ilahtumisen jne. merkkaavan yhtään mitään. Enää ei jaksa antaa mitään arvoa moisille "merkeille". Ihan täyttä tuubaa koko juttu, että kiinnostuksen voisi lukea jostain merkeistä.

Masentavaa aina elätellä noiden naisten kanssa jotain toiveita, mutta lopulta paljastuukin miten nainen onkin kiinnostunut jostain toisesta. Helvetin kivaa kuunnella miten kehuvat ihastuksensa ulkonäköä jne.

Vierailija
10/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeillaan uudestaan. Olen samaa mieltä. Ihan tarpeeksi monesti olen mennyt siihen lankaan, että uskon jonkun jutuille nauramisen, seuraan hakeutumisen, katseen, koskettelun, nähdessä ilahtumisen jne. merkkaavan yhtään mitään. Enää ei jaksa antaa mitään arvoa moisille "merkeille". Ihan täyttä tuubaa koko juttu, että kiinnostuksen voisi lukea jostain merkeistä.

Masentavaa aina elätellä noiden naisten kanssa jotain toiveita, mutta lopulta paljastuukin miten nainen onkin kiinnostunut jostain toisesta. Helvetin kivaa kuunnella miten kehuvat ihastuksensa ulkonäköä jne.

Voi olla, että niitä vähemmän kiinnostavia miehiä käytetään vain egobuustina.

Vierailija
11/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella naisella, jolla on aktiivisuutta hakeutua  miesseuraan, on vähintän 3-4 muuta miestä kierrossa samaan aikaan. Ne "ei-aktiiviset" naiset sitten taas.... Eipä niitä sieltä kotoa kukaan löydä.

Vierailija
12/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella naisella, jolla on aktiivisuutta hakeutua  miesseuraan, on vähintän 3-4 muuta miestä kierrossa samaan aikaan. Ne "ei-aktiiviset" naiset sitten taas.... Eipä niitä sieltä kotoa kukaan löydä.

Just nää ns. aktiiviset kikattelevat olkapäitä taputtelevat poikatytöthän pistää miesten päät pyörälle, kun äijät kuvittelee kaikenlaista omassa päässään, vaikka likka vaan on omasta mielestään vain kaikkien kaveria.

Vierailija
13/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä vähän aloituksessa sivusinkin, että kelpaan kaveriksi ja jonkinlaiseksi leikkikaveriksi siihen itsetunnon parantamiseen.

Vierailija
14/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä vähän aloituksessa sivusinkin, että kelpaan kaveriksi ja jonkinlaiseksi leikkikaveriksi siihen itsetunnon parantamiseen.

Mulla on ollut vähän vastaavanlaista kokemusta.

Ei kukaan nainen halua tapailla vaikka pääsisi 3. tai jopa 4. treffeille asti..

Vierailija
15/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko luonteeltanne kilttejä ja etsitte rakkautta naisista? Naiset saattaa kavahtaa tätä. Ovat ainakin minua kavahtaneet..

T: KM

Vierailija
16/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä hauskaa treffeillä? Nauraako nainen jutuillesi? Näin pitäsi olla jos toivot naisesta muutakin, kuin kahvilaseuraa.

Kun olen ollut hyvillä treffeillä, keskustelu on kuin luonnostaan sujahtanut aika syvällisiin aiheisiin. Minusta on varmasti nähnyt varovaisen ihastuksen tunteeni. Silloin muutun vähän hömelöksi ja esimerkiksi kompastelen, törmään oviin, pudotan ruokailuvälineet, läikytän kahvit pöydälle jne. Eli näille tietysti nauran mutta ne minusta ihanat miehet yleensä saavat varmuutta todeta samalla sen, että haluavat nähdä uudestaan.

Jo hyvillä, ekoilla treffeillä pitää olla hauskaa. Ajan pitää suorastaan lentää. Jos huomaan vilkuilevani kelloa, en halua nähdä miestä toistamiseen.

Vierailija
17/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä hauskaa treffeillä? Nauraako nainen jutuillesi? Näin pitäsi olla jos toivot naisesta muutakin, kuin kahvilaseuraa.

Kun olen ollut hyvillä treffeillä, keskustelu on kuin luonnostaan sujahtanut aika syvällisiin aiheisiin. Minusta on varmasti nähnyt varovaisen ihastuksen tunteeni. Silloin muutun vähän hömelöksi ja esimerkiksi kompastelen, törmään oviin, pudotan ruokailuvälineet, läikytän kahvit pöydälle jne. Eli näille tietysti nauran mutta ne minusta ihanat miehet yleensä saavat varmuutta todeta samalla sen, että haluavat nähdä uudestaan.

Jo hyvillä, ekoilla treffeillä pitää olla hauskaa. Ajan pitää suorastaan lentää. Jos huomaan vilkuilevani kelloa, en halua nähdä miestä toistamiseen.

En ole eläessäni ollut treffeillä. Enkä sellaisille varmaan koskaan päädykään. Tapaan naisia muissa yhteyksissä.

Vierailija
18/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko luonteeltanne kilttejä ja etsitte rakkautta naisista? Naiset saattaa kavahtaa tätä. Ovat ainakin minua kavahtaneet..

T: KM

Olen mielestäni ihan kiltti ja auttavainen. Osaan kyllä "tarvittaessa" olla muutakin.

Vierailija
19/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole eläessäni ollut treffeillä. Enkä sellaisille varmaan koskaan päädykään. Tapaan naisia muissa yhteyksissä.

Kysy viattomasti, haluaisiko nainen lähteä kanssasi oluelle/kahville/leffaan?

Vierailija
20/24 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy viattomasti, haluaisiko nainen lähteä kanssasi oluelle/kahville/leffaan?

Voiko noin edes kysyä viattomasti? Ja varmaan ihan hyvä vaan etten ole pyytänyt mihinkään hurvitteluun mukaan kun alkavat puhumaan minulle ihastuksistaan ja muista miehistä.