LOLA ODUSOGA selviytyjät juonipaljastus!
Lola on kuvassa semmoinen 20KG laihempi
TARKOITTAA SITÄ ETTÄ ON MENNYT FINAALIIN!!!
Kommentit (56)
VAATESPONSORIT HUOMIO
lola kommentoi vuorikiipeilyohjelmaa:
Viime seikkailuohjelmassa jossa kiipeilimme Perussa, yhteistyökumppanilta hankitut vaatteet eivät olleet mulle hyvät, mukavat, eivätkä tarpeeksi isot. Sillä on totisesti merkitystä olemisen ja tekemisen kannalta, jos vaatteet ovat jo lähtötilanteessa epämukavat tai liian pienet.
Lola KÄYTTÄÄ MIESTEN VAATTEITA?
lolan oma kommentti
Heti kun sain tiedon, että omilla mennään, kerroin että olen mukana. Sitten vaan metsästämään hyviä miesten uimashortseja, koska naisille ei helmikuussa tai muulloinkaan oikein sellaisia pitkiä shortseja ole. Minä kun en ole mikään perus shortsityyppi, enkä ajatellut hillua saarella koko aikaa myöskään pelkissä uikkareissa. Kyllä se on jo osaltani nähty. Shortsit löytyi, ja olin enää terveen papereita vailla valmis lähtöön.
ei löydy tarpeeks isoja?????? kirjoitti:
Lola KÄYTTÄÄ MIESTEN VAATTEITA?
lolan oma kommentti
Heti kun sain tiedon, että omilla mennään, kerroin että olen mukana. Sitten vaan metsästämään hyviä miesten uimashortseja, koska naisille ei helmikuussa tai muulloinkaan oikein sellaisia pitkiä shortseja ole. Minä kun en ole mikään perus shortsityyppi, enkä ajatellut hillua saarella koko aikaa myöskään pelkissä uikkareissa. Kyllä se on jo osaltani nähty. Shortsit löytyi, ja olin enää terveen papereita vailla valmis lähtöön.
Ööh Lola..kyllä naisille on kivoja shortseja
morbidly obeeset ostaa miesten shortsit
Sponsorit huomio
Lolan isolla ahterilla saisi myytyä bodypositiivisille naisille hametta ja housua!!!
LOLA KERTOO PALANNEENSA KESÄLLÄ
Tuli huhtikuu, ja tuli Selviytyjät.
Sieltä palatessa olikin kuuma kesä, ja aika tehdä siirtoja työasioiden suhteen. Oli aika sanoa ei siihen mikä ei toiminut, ja ottaa jälleen lisää niitä mulle jo tuttuja askeleita kohti tuntematonta. Sillä aikaa musikaaliprojekti oli onnekseni rauennut.
Onko mitään vedonlyöntipalvelua, joka hyväksyisi vedon LOLA on toukokuun loppuun selviytyjissä
Vierailija kirjoitti:
Sieltä palatessa olikin kuuma kesä, ja aika tehdä siirtoja työasioiden suhteen. Oli aika sanoa ei siihen mikä ei toiminut, ja ottaa jälle
Vierailija kirjoitti:
läskit lähti kirjoitti:
Lola on kuvassa semmoinen 20KG laihempi
TARKOITTAA SITÄ ETTÄ ON MENNYT FINAALIIN!!!
En tiedä onko finaalissa, mutta ei ensimmäisten putoaijien joukossa ainakaan ole.
Sieltä palatessa olikin kuuma kesä, ja aika tehdä siirtoja työasioiden suhteen. Oli aika sanoa ei siihen mikä ei toiminut, ja ottaa jälle
Nykymaailmassa ei tunnu olevan tilaa normaaleille vartaloille, jotka on ihan yhtä hyviä kuin ne äärimmilleen treenatutkin! Rasva on normaalia, arvet on normaalia, selluliitti on normaalia! On järkyttävää, että jo M-kokoa käyttävät naiset pitää itseään liian isona ja näkee vaan ne epäkohdat. Kiitos sun ja muiden naisten, jotka muistuttaa että jokainen on upea, ja elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin vatsalihasten hankkiminen. Urheilla voi muistakin syistä ja just siten ku hyvältä tuntuu!
Vierailija kirjoitti:
Nykymaailmassa ei tunnu olevan tilaa normaaleille vartaloille, jotka on ihan yhtä hyviä kuin ne äärimmilleen treenatutkin! Rasva on normaalia, arvet on normaalia, selluliitti on normaalia! On järkyttävää, että jo M-kokoa käyttävät naiset pitää itseään liian isona ja näkee vaan ne epäkohdat. Kiitos sun ja muiden naisten, jotka muistuttaa että jokainen on upea, ja elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin vatsalihasten hankkiminen. Urheilla voi muistakin syistä ja just siten ku hyvältä tuntuu!
ENTÄS JOS JOUTUU OSTAMAAN MIESTEN SHORTSIT; KUN NAISTEN EI MAHDU???
Oliko Virpillä muuten mukana Euroviisujen esiintymisasu, kun yhdet bikinit muistuttivat paljon "Bye Bye Baby"-esiintymisasua.
LOLA ESITTELEE UUTTA KROPPAANSA INSTASSA
Real bikini lovers like me, we never stop when it comes to finding new cool bikinis 👙
Sometimes it's a bit harder and sometimes a bit easier to find a perfect fit.
Now I found few sets from @lamar_bikini , that are just so cool and that fit perfectly! 👌🏽 😍
If you wanna go shop yours from lamarbikini.com , you can now get 15% off by using my code "LOLA15"! Eli nyt niitä biksuja ostamaan sitte! Mä löysin jo muutamat aivan täydellisesti sopivat, käy säkin ostaas omasi mun koodilla "LOLA15" ja saat -15%!! Ja muista, että ei oo KOSKAAN kropasta kii voiko käyttää biksuja. Aina voi. Sähän käytät jos sä haluut! Eli body ku body, mimmi ku mimmi ja nainen ku nainen, ikään ja kokoon katsomatta. Sun kroppa, sun asias, your body your business, and only yours! 💪🏽👍🏽👙
#bodykubody #mimmikumimmi #bikini #bikinilover #summer #yourbody #yourbusiness #mybody #mybusiness #ican #youcan #becauseican #publicfigure #influencer #bodypositive #afro #40andover #lamarbikini #finnishbrand #attitudeiseverything
Siis akka hehkuttaa et KUKA VAAN voi pitää biksuja????
Lähti selviytyjiin MIESTEN SHORTSEISSA????
Todella outo ketju mutta joo, katsoin itsekin kuvasta että on laihtunut sen verran että ei ihan ensimmäisten joukossa putoa. Ei tuo kuitenkaan mikään tae finaalipaikasta ole, voihan se pudota vaikka viimeisenä ennen finaalia ja siten on viidakko-oloissa vain pari päivää lyhemmän aikaa kuin finalistit.
Vierailija kirjoitti:
Ou ihana LOLA! Ainoa ... oikeesti AINOA suomalainen missi kuka ei ole ensimäisenä vuotetaan misseyden jälkeen ottanut botoxia tai silareita. Ja LOLA on ainoa edelleen kaunis Missi suomessa. No okei okei, Karpela on edelleen kaunis. Ja Sara Khafak. Mutta the the the the thats all folks. Tietenkin tässä huomaa tietyn kaavan.
Ja LOLA kehtaa olla oma itsensä tuolla viidakossa, niin teki MYÖS KHAFAK. laitetaan joku muu suomalainen "julkkisnainen" niin paakelsia ois kyllä niin paljo naamalla ettei edes rusketus näkyis.
Tsemppiä LOLA, oot edelleen nro #1 suomi misseistä!
Ei silareita??? Oot varmaan sitten liian nuori edes tietämään, että se on tasan eka asia, mitä hän teki misseytensä jälkeen!!!
Vierailija kirjoitti:
Todella outo ketju mutta joo, katsoin itsekin kuvasta että on laihtunut sen verran että ei ihan ensimmäisten joukossa putoa. Ei tuo kuitenkaan mikään tae finaalipaikasta ole, voihan se pudota vaikka viimeisenä ennen finaalia ja siten on viidakko-oloissa vain pari päivää lyhemmän aikaa kuin finalistit.
Itse kertoi blogissaan palanneensa suomeen kesällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ENTÄS JOS JOUTUU OSTAMAAN MIESTEN SHORTSIT; KUN NAISTEN EI MAHDU???
Lola täällä hei vaan moi!
Nyt mun kropalla voi myydä biksuja
Oot vaan katellinen senkin läskiperä
I am hot you are NOT
Ne silarit varmaan roikkuu polvissa..yöks