Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen muija ei suostu tekemään lumitöitä?!

Vierailija
06.02.2019 |

Auto jumissa pihalla ja muija vaan chillaa.

Onko muilla näin huonoja muijia?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on kuollut.

Vierailija
42/47 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo herää aina viideltä ja käy ottamassa lumet ja jäät pois autosta. Sitten ajaa sellaisen lämmitysrundin  ja mä otan auton haltuun.

Toivottavasti vaimosi myös vahtii, ettei hameenhelmasi jää auton oven väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joku mies pahoittanut mielensä kun lumityöt on (varmaan ainoana työnä) jätetty hänen hommakseen. Meillä mies ei tee edes lumitöitä.

Vierailija
44/47 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, minä kolasin ja lapioin hetkessä auran heittämän lumivuoren pihansuulta, tuli ihanan lämmin! Enkä ole Kirgisiasta ja saapas vain kokoa 37.

Mutta kyllä meillä isännällekin riittää lumitöitä, en ole niin itsekäs, että yksin omisin kaiken tästä valkoisesta harvinaisuudesta!

Meillä on niin vaatimaton auto, ettei tarvitse sitä työntää. Kolatusta pihasta lähtee ihan ajamalla.

Nauttikaa lumitöistä vielä kun voitte - pian taas lämpenee ja voi käydä niin, että seuraava mahdollisuus tähän erinomaiseen kuntoilulajiin koittaa vasta vuoden kuluttua jos silloinkaan.

Vierailija
45/47 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto jumissa pihalla ja muija vaan chillaa.

Onko muilla näin huonoja muijia?

Ja sä teet kans sisällä kotityöt TASAN 50-50?

Joo. Se on fifty-sixty

Vierailija
46/47 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisena meen tekemään lumityöt,kun mies sillä aikaa siivoa ruokailun jälkeen ja tekee ruuan huomiseksi koululaisille.

Sit otan yhden huurteisen ja eiku reipaana huomenna töihin.Aamullakin voin mennä lykkäämään lumet ja ukko laitta lapset koulun ja aamiaisen.

Vierailija
47/47 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee lumitöitä. Mies tekee ja myöskin ottaa lumet pois autoni päältä sekä lämmittää autoni valmiiksi ennen kun lähden töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä