Pimiä ja Hintikka todella näkyy . . .
Sitten kun alkaa, näkyy oikein kahdella kanavalla samaan aikaan. MTV3 ja Ava molemmilta kanavilta tulee samanaikaisesti. Perusteena on että löytyy sitten helpommin halukkaille katsojille. No huh huh. Onko typerämpää koskaan kuultu? Kanavan vaihtohan sujunee melko vaivattomasti, nappia painamalla. Jos yhtään tuotannossa tuntuu siltä, ettei yleisö osaa tätä, voinevat maksaa siitä että pakkosyötetään ohjelma yhtäaikaisesti kaikilta kanavilta. Näkyisi aina, oli kenellä sitten mikä vaan kanava päällä. Ja juu, en aio katsoa noita jär*en jättiläisiä kummaltakaan kanavalta. Jotain rajaa sentään.
Kommentit (15)
Miksi noita pitäisi edes katsella? Mitä tarjottavaa heillä on katsojille, kun noin tyrkytetään?
Marian ääni on jotain mitä mä en pysty kuuntelemaan ollenkaan 😳
Mainos on näkynyt viikkokausia joka mainoskatkolla. Kerran kuuntelin ja tyhjäksi totesin. Nyt tulee jo oksu, kun niiden naamat näkyy. Superinhokki on minulle tämä ohjelma, en katso sekunttiakaan.
Ennen näkemätön talk show...huutonaurua :D
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun alkaa, näkyy oikein kahdella kanavalla samaan aikaan. MTV3 ja Ava molemmilta kanavilta tulee samanaikaisesti. Perusteena on että löytyy sitten helpommin halukkaille katsojille. No huh huh. Onko typerämpää koskaan kuultu? Kanavan vaihtohan sujunee melko vaivattomasti, nappia painamalla. Jos yhtään tuotannossa tuntuu siltä, ettei yleisö osaa tätä, voinevat maksaa siitä että pakkosyötetään ohjelma yhtäaikaisesti kaikilta kanavilta. Näkyisi aina, oli kenellä sitten mikä vaan kanava päällä. Ja juu, en aio katsoa noita jär*en jättiläisiä kummaltakaan kanavalta. Jotain rajaa sentään.
Yksikin kanava noita kahta on liikaa.
Tjaa-ah, ennakkohypetys on ollut niin kovaa, että taidan valita ihan jonkin muun kanavan, kun itse show alkaa. Jotenkin minulla on tunne, että tässä on nyt iso melu tyhjästä.
Katsoin youtubesta sen mainoksen..... meinas kahvit lentää suusta!
Olisin ehkä vahingossa katsonutkin.
Onneksi on ollut tuo massiivinen mainostus...en satavarmasti katso itse ohjelmaa.
Luoja😒
Katson ennemmin vaikka Ti-Ti nalle uusintoja, siinä kun nahkapöksyissään on nätti nainen ja jututkin parempia mitä noilla.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Eikös Hintikka ottanut puoli seiskassa niin tilaa haltuun joten sitten uudet toimet?
On sitä eräs Sanomakin näyttänyt ohjelman sekä Jimillä että Nelosella. Että kröhöm..
Vierailija kirjoitti:
Miksi noita pitäisi edes katsella? Mitä tarjottavaa heillä on katsojille, kun noin tyrkytetään?
Eiköhän tuossa käydä aika monta kertaa läpi uran ja äityiden yhdistämistä.... Ainiin ja miten seksielämä saadaan rullaamaan...
Molemmat eukot voi siirtyä radioon pölisemään tai koteihinsa hoitamaan jälkikasvuaan. Hei menkää
jo muualle pois telkusta, luojan kiitos löytyy vaihtoehtoja.
Onnea ja menestystä heille! Aika näyttää miten heidän käy, mutta itsekään en katsojakuntaan kuulu. Pelkät mainokset on saaneet vaihtamaan kanavaa.