Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keikka toisessa kaupungissa ja yöpaikka pitäisi etsiä tinderistä

Vierailija
05.02.2019 |

Olen 21-vuotias köyhä opiskelijanainen. Olen luvannut mennä kaverini kanssa esi kuussa yhden hyvän artistin keikalle huonosta rahatilanteesta huolimatta. Keikka on toisessa kaupungissa n. 200km päässä, joten joutuisimme yöpyä hotellissa.

Kaveri ehdotti, että etsisimme baarista tai tinderistä miehet, joiden luokse menemme keikan jälkeen yöksi. Näin säästyisimme kalliilta hotellimaksulta. Kaveri on kuulemma tehnyt näin pari kertaa ennenkin ja aina on onnistunut löytämään yöpaikan tuntemattoman miehen luota. Miehet siis luultavasti olettavat, että saavat seksiä, mutta itse en pidä yhden yön jutuista, joten menisin vain nukkumaan. Vähän epäilyttää, mutta ainakin saisin syödä loppukuun muutakin kuin nuudelia.

Onko joku teistä tehnyt näin ja miten onnistui? Mitä mieltä olette, uhka vai mahdollisuus?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa keikka on?

Vierailija
22/25 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuo ole jo todella ilkeää toimintaa. Huijaamalla yöpaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 21-vuotias köyhä opiskelijanainen. Olen luvannut mennä kaverini kanssa esi kuussa yhden hyvän artistin keikalle huonosta rahatilanteesta huolimatta. Keikka on toisessa kaupungissa n. 200km päässä, joten joutuisimme yöpyä hotellissa.

Kaveri ehdotti, että etsisimme baarista tai tinderistä miehet, joiden luokse menemme keikan jälkeen yöksi. Näin säästyisimme kalliilta hotellimaksulta. Kaveri on kuulemma tehnyt näin pari kertaa ennenkin ja aina on onnistunut löytämään yöpaikan tuntemattoman miehen luota. Miehet siis luultavasti olettavat, että saavat seksiä, mutta itse en pidä yhden yön jutuista, joten menisin vain nukkumaan. Vähän epäilyttää, mutta ainakin saisin syödä loppukuun muutakin kuin nuudelia.

Onko joku teistä tehnyt näin ja miten onnistui? Mitä mieltä olette, uhka vai mahdollisuus?

Natsaa varmasti jos paikka siellä missä lätkäjengi kärpät pelaa

Tuplasti yli-ikäinen

Vierailija
24/25 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä kuullu Couchsurfingista ?!

En ole kuullut ja netistä sain sellaisen käsityksen, että tätä sohvasurffailua harrastetaan enemmän ulkomaille matkustaessa. Mitä kautta voisin löytää suomesta majoituspaikan jonkun sohvalta?

Vierailija
25/25 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko panna rahaa vastaan nyt ennen keikkaa omilla nurkilla ja maksaa sillä rahalla se hotelli? Tai oikeestaan jos 40€ pitää saada niin senhän hankkii jo sillä kun katsoo jonkun miehen runnkkausta.

Olis vähemmän stressiä ja vois keskittyä nauttimaan keikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä