Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keikka toisessa kaupungissa ja yöpaikka pitäisi etsiä tinderistä

Vierailija
05.02.2019 |

Olen 21-vuotias köyhä opiskelijanainen. Olen luvannut mennä kaverini kanssa esi kuussa yhden hyvän artistin keikalle huonosta rahatilanteesta huolimatta. Keikka on toisessa kaupungissa n. 200km päässä, joten joutuisimme yöpyä hotellissa.

Kaveri ehdotti, että etsisimme baarista tai tinderistä miehet, joiden luokse menemme keikan jälkeen yöksi. Näin säästyisimme kalliilta hotellimaksulta. Kaveri on kuulemma tehnyt näin pari kertaa ennenkin ja aina on onnistunut löytämään yöpaikan tuntemattoman miehen luota. Miehet siis luultavasti olettavat, että saavat seksiä, mutta itse en pidä yhden yön jutuista, joten menisin vain nukkumaan. Vähän epäilyttää, mutta ainakin saisin syödä loppukuun muutakin kuin nuudelia.

Onko joku teistä tehnyt näin ja miten onnistui? Mitä mieltä olette, uhka vai mahdollisuus?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 21-vuotias köyhä opiskelijanainen. Olen luvannut mennä kaverini kanssa esi kuussa yhden hyvän artistin keikalle huonosta rahatilanteesta huolimatta. Keikka on toisessa kaupungissa n. 200km päässä, joten joutuisimme yöpyä hotellissa.

Kaveri ehdotti, että etsisimme baarista tai tinderistä miehet, joiden luokse menemme keikan jälkeen yöksi. Näin säästyisimme kalliilta hotellimaksulta. Kaveri on kuulemma tehnyt näin pari kertaa ennenkin ja aina on onnistunut löytämään yöpaikan tuntemattoman miehen luota. Miehet siis luultavasti olettavat, että saavat seksiä, mutta itse en pidä yhden yön jutuista, joten menisin vain nukkumaan. Vähän epäilyttää, mutta ainakin saisin syödä loppukuun muutakin kuin nuudelia.

Onko joku teistä tehnyt näin ja miten onnistui? Mitä mieltä olette, uhka vai mahdollisuus?

Natsaa varmasti jos paikka siellä missä lätkäjengi kärpät pelaa

Vierailija
2/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos antaa ymmärtää niin pitää ymmärtää antaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot hyvännäkönen niin etköhän löydä jonku söpön miehen, joka vie kotiin. Mahtaa miestä harmittaa kun nukahdatkin ennen seksiä. Varo ettet joudu raiskatuksi.

Vierailija
4/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaiset baari- ja tindertuttavuudethan ovat mitä turvallisin tapa hoitaa yöpyminen.

Vierailija
5/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon maksaa hostellimajoitus ko. paikkakunnalla?

Vierailija
6/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappaako juna-aikataulut? Itse olen joskus tampereelta tullut yöjunalla aamuksi kotiin turkuun.

Vierailija
7/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus taas jokun "kiltti" miehen kouraan hankaus fantasia 0/5

Vierailija
8/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nappaako juna-aikataulut? Itse olen joskus tampereelta tullut yöjunalla aamuksi kotiin turkuun.

Kait se feilattu Tinder-uhri heittää himaan, muutenhan täällä alkaa valitusvirsi kuinka sikoja miehet ovat.

Vierailija
9/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöjunalla minäkin menisin kotiin. Ja jos nyt sattuisi seuraa löytymään niin sinne. Tosin jos et tykkää yhden illan jutuista, niin ei sinne jatkoille oikein kannata lähteä vain nukkumaan. Saatat päätyä vielä ulos, kun isäntä menee nukkumaan. Tai löydätte mukavaa porukkaa, mutta aika arpapeliä tuo on.

Vierailija
10/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon maksaa hostellimajoitus ko. paikkakunnalla?

80e/hlö eli 40e yhdeltä. Monille varmasti pikkuraha, mutta opiskelijalle viikon ruokaraha.

Vierailija kirjoitti:

Yhdeltä yöllä tulisi juna, mutta keikka luultavasti alkaa vasta niihin aikoihin, tai ainakaan ei ole vielä loppunut. Sen jälkeen seuraava lähtee yhdeksältä aamulla.

Vierailija
11/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keikka on vasta ensikuussa, niin ehtisit vielä tienata 40€ ekstraa vaikka laittamalla ilmoituksia, että teet lumitöitä tai peset ikkunoita tai hoidat lapsia tms. Pulloja voisit myös keräillä.

Vierailija
12/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä opiskelija mutta dokaamaan ja keikalle pitää päästä. 

Kyllä opiskelijakin saa joskus pitää hauskaa. Jokainen päättää itse mihin tahansa käyttää.

Vierailija
13/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natsaa varmasti jos paikka siellä missä lätkäjengi kärpät pelaa

älä viitsi, hän on jo 21, liian vanha.

Vierailija
14/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt joskus parikymppisenä näin. Tosin serkku asui samalla paikkakunnalla, minne lähdin festareille, joten jos seuraa ei olisi löytynyt niin olisin mennyt serkun luokse. Seuraa löytyi ja pidettiin hauskaa, eikä ollut edes seksiä. Joten ihan hyvin voi onnistua ja nuorena kuuluukin tehdä kaikkea tyhmää.

Vierailija
15/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihmiset muutenkin etsivät seuraa netistä ja baarista ja päätyvät tuntemattomien luokse yöksi. Ei sinun tarvitse kertoa, ettet ole paikallinen ja ettei sinulla ole yöpaikkaa. Mies ei tajua että käytät hyväksi, jos sammut sänkyyn heti sinne päästyäsi. Se on yleistä, ja miehet jäävät monesti ilman seksiä jos nainen on liian humalassa. Aamulla vaan hiippailet junaan, eikä sinun tarvitse kuulla miehestä enää mitään.

Vierailija
16/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ihmiset muutenkin etsivät seuraa netistä ja baarista ja päätyvät tuntemattomien luokse yöksi. Ei sinun tarvitse kertoa, ettet ole paikallinen ja ettei sinulla ole yöpaikkaa. Mies ei tajua että käytät hyväksi, jos sammut sänkyyn heti sinne päästyäsi. Se on yleistä, ja miehet jäävät monesti ilman seksiä jos nainen on liian humalassa. Aamulla vaan hiippailet junaan, eikä sinun tarvitse kuulla miehestä enää mitään.

Ja vaikka väkisin makaaminen on rikos, se ei tarkoita, ettäkö olisit siltä turvassa. Kaiken maailman hulluja on liikenteessä, ja suuri osa niistä vieläpä puutteessa.

Ja vaikka sitten mies tuomittaisiinkin raiskaajaksi, sinä voit olla loppuelämäsi henkisesti rikki.

Siis tuossa worst-case-scenario toki, muttei tarpeeksi epätodennäköinen ettäkö riskiä kannattaisi ottaa koska ”kaikki tekevät nuorena tyhmiä juttuja”.

Vierailija
17/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kuullu Couchsurfingista ?!

Vierailija
18/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit vaan jonkun ujon olosen ja vähän reppanan miehen, joka ei kehtaa häiritä kun nukahdat. Eipä sillä ulkonäöllä pitäis olla mitään väliä, kun olet vaan nukkumaan menossa. Ei Suomesta epätoivoiset miehet lopu kesken.

Vierailija
19/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä. Minulle tuli heti mieleen tapaus, jossa kaksi nuorta naista meni tuntemattoman miehen luokse ja tämä mies ampui ne naiset jalkajousella kuoliaaksi.

Vierailija
20/25 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Couchsurfing, FB. Ihan avoin ja rehellinen kysymys pääsisikö jonkun luo yöksi. Moni nainenkin voisi tarjota paikan sohvalla tai lattialla.

Mutta provohan tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi