Milloin olet viimeksi tehnyt kuperkeikan? Ikäsi?
Kommentit (36)
Hyvä kysymys. Olen 54. Aloin oikein muistelemaan, enkä tosiaan muista. Varmaan siitä on yli 10 vuotta ainakin. Ehkä lasten ollessa pieniä olen näyttänyt kuperkeikan mallia.
Mä en ole koskaan osannut tehdä kuperkeikkaa enkä seistä käsilläni. En edes pentuna 😩
Nyt täytyy tunnustaa, etten muista. Olen 34 ja kuperkeikasta on varmaan yli 20 vuotta. En pitänyt lapsenakaan erityisemmin kuperkeikoista.
Olen 40v ja en edes muista. Varmaan 15v sitten.
42, viime viikolla. Kuuluu uimahyppijälle alkuverraan.
En koskaan. "Litteänselän syndrooma" estää tekemästä kuoerkeikkoja, ne ovat aina päättyneet puoleenbäliin kun jään selälleni ja kova alista kirpaisee selkärankaa. En ole myöskään tehnyt koskaan koskaan vetänyt leukoja enkä punnertanut, käsissäni ei ole siihen tarpeeksi voimaa ja lihaksia. Mutta sitä ei tosin kysytty.
Enpä muista, mutta kokeilin! Etuperin meni kevyesti, takaperin onnistui mutta eipä mennyt niin kevyesti.
N51
En muista minäkään, mutta oli pakko kokeilla. Etuperin meni hyvin, takaperin meni vähän vinoon. Täytyy kai alkaa treenaamaan! 45 v, 78 kg.
Pari viikkoa sitten, olen 54-vuotias. Salilla tehdään kaikenlaista voimisteluliikettä.
Tätä kirjoittaessa tein 5 minuttiin 17 kuperkeikkaa.
Tein jokin viikko sitten kaverini päälle sohvassa kuperkeikan. Mies 28v
Ehkä pari viikkoa sitten. Mies oli makkarissa ja jostakin syystä tulin sinne pelleilemään ja heitin kuperkeikan sängyn päällä. Ikää 29 v.
Varmaan viimeksi joskus yläasteen liikuntatunnilla telinejumpassa. N27
En muista, en uskaltais kokeilla niskat varmaan katkeis ..
Joskus lapsena, en koskaan aikuisena. Olen 46.
Noin kuukausi sitten. Leikin lasten kanssa, siksi tein. N30