Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi verkostomarkkinoijat hehkuttavat somessa koko ajan duuniaan?

Vierailija
05.02.2019 |

Ei kai ylihintaisten mehujen, vitamiinien tyrkyttäminen voi niin auvoista olla? Kuka niitä muuten ostaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä tuota vaikka loppuviikko. Se voi sinulle selvitä tai todennäköisemmin ei.

Vierailija
2/6 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun ne on niin persaukisia ja paniikissa että pitää saada myytyä jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on niiden työtä.. Pitää saada lisää ihmisiä mukaan pyramidiin tai ostamaan niitä ylihinnoteltuja vitamiinipulvereita. Onhan se melkoisen surkuhupaisen näkiöistä somettamista kaikkine kliseineen.

Vierailija
4/6 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden pitää värvätä uusia myyjiä, joiden myynneistä hyötyvät. Järkkyä ”aivopesua” on osunu aunakin mun kohdalle.

Vierailija
5/6 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusista idiooteista tulee lisää rahaa pyramidiin.

Vierailija
6/6 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se raha ei tuu myydyistä tuotteista, vaan uusista värvätyistä myyjistä. Menetkö mieluummin töihin firmaan missä kaikki on naama norsunv*tulla vaiko firmaan missä kaikilla näyttää olevan niin helkkarin hauskaa, istutaan auringossa risteilijän kannella drinksut hyppysissä ja hymyillään pepsodent-hymyä?