Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tälläine persoonaton merkonomi voisi työllistyä?

Vierailija
05.02.2019 |

Ei harrastuksia, ei työkokemusta mistään. Ainoastaan vain merkonomin paperit ja vuosia piinannut työttömyys.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sun kaltainen palkkatuella siivoojana. Täysin kykenemätön hoitamaan työtään.

Vierailija
2/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työharjoittelulla tai työkokeilulla voisit päästä johonkin kiinni ja saada tuntumaa siihen millaisesta työstä voisit pitää.

Älä lannistu, työttömyys ei ole oma vikasi vaan osa isompaa kuviota, et ole ainoa.

Tsemppiä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla muutakin kuin ns. geneerinen tai harmaa. tai niinkuin vedessä keitetty pasta. 

Vierailija
4/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sun kaltainen palkkatuella siivoojana. Täysin kykenemätön hoitamaan työtään.

Olin itse vastaavassa työssä ja leipäännyin. Työt olivat "liian helppoja" eivät antaneet tarvitsemaani haastetta mistä seurasi syvä boreout. Nyt puolentoista vuoden sairastelun jälkeen pääsin viimeinkin töihin kaupan kassalle ja työ on paljon motivoivampaa ja kykyjäni vastaavampaa kuin siivoaminen. Siivoamaan minusta ei enää oliso.

Jaksamisia AP, kyllä se siitä vielä...

Vierailija
5/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi harrastus. Kerta säbässä ja voit surutta sanoa harrastavasi sitä. Improvisoi, näyttele reipasta ja aktiivista. 

Vierailija
6/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkään ei sitten taas aina hirveästi tykätä, jos on kovin persoonallinen. Saa helposti diivan, vastarannankiisken tai "erityistapauksen" leiman otsaansa. Työnantajat ja rekrytoijat tuntuu olevan itsekin ihan hukassa sen kanssa, että millaista tyyppiä ollaan hakemassa mihinkin tehtävään. Pitää erottua joukosta mutta ei liikaa, pitää olla työkokemusta mutta ei liikaa, pitää olla kouluttautunut mutta ei liian korkealle/pitkälle, pitää osata markkinoida itseään mutta ei saa luulla liikoja itsestään jne.

Vierailija
7/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä työllistyin Eilakaislan kautta yhteen pääomasijoitusrahastoon. En ollut työttömänä päivääkään. Se on vissiin vähän omasta halusta ja yrittämisestä kiinni. Seuraaviin työpaikkoihin mut pyydettiin ennenkuin edellinen määräaikaisuus päättyi.

Vierailija
8/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin itse vastaavassa työssä ja leipäännyin. Työt olivat "liian helppoja" eivät antaneet tarvitsemaani haastetta mistä seurasi syvä boreout. Nyt puolentoista vuoden sairastelun jälkeen pääsin viimeinkin töihin kaupan kassalle ja työ on paljon motivoivampaa ja kykyjäni vastaavampaa kuin siivoaminen. Siivoamaan minusta ei enää oliso.

Jaksamisia AP, kyllä se siitä vielä...

Tylsistyminen ja kykenemättömyys on kaksi aivan eri asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi