Ville Valo otti ja meni sitten laulamaan Baddingin Open Dooran...
Kommentit (52)
Mannen toivekappale oli hopeinen kuulu
Vierailija kirjoitti:
Minäkin lauloin lapsena Open doora. :)
Mä laulan vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö stalkkailee tissit paljaana ulkona. Olisi päästänyt sisälle, niin ei ehkä olisi toinen vienyt.
Ei nyt sentään, vaan näyteikkunassa, ja ihan vaatteet päällä. Kaupan sisätilassa. Oletko ikinä nähnyt näyteikkunaa, tai siis käynyt Inaria etelämpänä?
Bone apple the tea vaan juu sinnekin! =)
Miks siinä biisissä lauletaan, että "myös pienet rinnat prinsessallani siedän.."?....onko se joku pedo kun pienetkin rinnat ovat jotenkin vaan siedettävät? t. isorintainen nainen
Vierailija kirjoitti:
O' Glendora eli Ikkunaprinsessa tai Ikkunaprinssi on alunperin Ray Stanleyn ja Perry Comon kappale. Biisi kertoo miehestä joka on palavasti rakastunut näyteikkunassa seisovaan mannekiini- eli mallinukkeen. Se on suomentanut Olavi Virta, mutta kappaleen on tehnyt tunnetummaksi Badding sovellutus.
Sovitus.
Vierailija kirjoitti:
Miks siinä biisissä lauletaan, että "myös pienet rinnat prinsessallani siedän.."?....onko se joku pedo kun pienetkin rinnat ovat jotenkin vaan siedettävät? t. isorintainen nainen
Häh? Jos se sietää ne pienet rinnat niin se nimenomaan tahtoo isot. Jos se tahtoisin rinnattoman siinä laulettaisiin vain, että rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Jos se sietää ne pienet rinnat niin se nimenomaan tahtoo isot. Jos se tahtoisin rinnattoman siinä laulettaisiin vain, että rinnat.
Isorintaisilta ei kannata kovin paljoa odottaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä aina käsittänyt, että se ei oikein tykkää rinnoista ollenkaan...
Loistava aloitus ap! Minä olen kuullut sanat aina samalla tavalla, enkä ole jaksanut koskaan tarkistaa, miten ne oikeasti menevät. Tulipa sekin nyt selvitettyä tämän ketjun ansioista.
Onko VV levyttänyt Baddingin biisin, jossa lauletaan: "mun vuokseni myi hevosensa Riitta Väisänen ja Hollannissa naiset lemmestä laihtui"?
Open doora kuinka sua kaipaankaan